بازدید 5622

راز اجساد داخل تانکر آب در سیرجان فاش شد

کد خبر: ۱۰۷۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳ 02 September 2021

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان از شناسایی هویت دو پیکر مجهول الهویه زن و مردی میان سال در تانکر آب یکی از شرکت های پیمانکاری معدن گهرزمین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خراسان، قاضی محسن نیک‌ورز روز گدشته افزود: بر اساس تحقیقات پلیس آگاهی این افراد در زمستان 99 فوت شده اند و فرضیه قتل در این پرونده منتفی شده است.

او با اشاره به اطلاعات تکمیلی در باره پیکرهای کشف شده درسیرجان بیان کرد: براساس پیگیری های تخصصی پلیس آگاهی، هویت این دو پیکر شناسایی شده و مربوط به دو معتاد متجاهر است. یکی از این دو فرد متوفی بومی استان کرمان نبوده و برای انجام کار وارد شهرستان سیرجان شده بود.

وی ادامه داد: به احتمال قوی این افراد به دلیل مصرف مواد مخدر فوت کرده اند و دلیل جنایی و قتل در این پرونده مطرح نیست.

وی گفت: با کشف این دو پیکر شایعاتی در فضای مجازی درباره استفاده طولانی از این تانکر برای آب شرب کارگران معدن مزبور مطرح شده که همه این شایعات رد و اعلام می شود که بر اساس گفته مسئولان یکی از شرکت های پیمانکار گهرزمین، این تانکر قبلاً در یک مکان متروکه بوده و از آن استفاده نمی شده است و به تازگی برای آب پاشی محیط معدن خریداری شده و قبل از استفاده و هنگام تنظیف داخل آن، کارگران متصدی، دو اسکلت با لباس را داخل این تانکر مشاهده کرده و به مسئولان شرکت خبر داده اند و پیگیری های بعدی انجام شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی