بازدید 4738

انتقاد جهاد اسلامی از دیدار محمودعباس با بنی گانتس

یک عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه سه‌شنبه گفت که دیدار «محمود عباس» رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به منزله نادیده گرفتن فداکاری‌های ملت فلسطین از سوی این تشکیلات است.
کد خبر: ۱۰۷۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲ 31 August 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از پایگاه خبری "فلسطین الیوم"، «أحمد المدلل» اظهار کرد:هیچ کس دیدار با جنایتکاری جنگی که دستش به خون مردم فلسطین آلوده است، نمی‌پذیرد.

وی بر ضرورت محکوم کردن چنین دیدار‌هایی در همه سرزمین‌های فلسطین تاکید کرد و افزود: این دیدار‌ها باطل و در راستای منافع رژیم صهیونیستی است و برای ملت فلسطین تنها ویرانی و تباهی به ارمغان خواهد آورد.

این عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین اضافه کرد: هر آن کس که فکر کند که میان ما و میان رژیم صهیونیستی پل اعتماد وجود دارد متوهم است.

وی نقشه‌های طراحی شده علیه مسئله فلسطین را توطئه خواند و افزود: گزینه اقتصادی گزینه‌ای شکست خورده است و مردم فلسطین هرگز بر سر حقوق و اصولشان با هیچ کس سازش نمی‌کند.

المدلل در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: بهتر بود که عباس در سایه تشدید تعدی‌ها به مردم فلسطین و مقدسات آن‌ها دستش را در دستان گروه‌های فلسطینی می‌گذاشت و آن‌ها را متحد می‌کرد، چرا که مرحله‌ای که ما در آن به سر می‌بریم، نیازمند اتحاد و اجرای توافقات صورت گرفته میان گروه‌های فلسطینی است.

وی در پایان از عباس خواست به عقب بازنگردد و به تحرکات آمریکایی‌ها تکیه تکند و وارد مذاکره با صهیونیست‌ها نشود، چرا که این مذاکرات به آرمان ملت فلسطین آسیب میزند.

سخنان این مقام جنبش جهاد اسلامی فلسطین یک روز پس از دیدار گانتس و عباس در رام الله رخ می‌دهد.

براساس گزارش منابع فلسطینی، دو طرف در این دیدار درباره مسائل امنیتی، سیاسی و اقتصادی گفتگو کرده‌اند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرده است آمادگی تل آویو برای تقویت اقتصاد تشکیلات خودگردان فلسطین را به اطلاع عباس رسانده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر