بازدید 20471
سه امتیاز نخست تیم ملی با خطر جدی مواجه شد

سهل‌انگاری محض فدراسیون و کرونای اسکوچیچ در تلویزیون

فدراسیون چرا پذیرفت و اجازه داد سرمربی تیم ملی ۱۰روز قبل از چنین مصاف مهمی به برنامه تلویزیونی ستاره ساز با آنهمه عوامل و شرکت کننده برود؟ واقعا این همه بی‌مسئولیتی و سهل‌انگاری، عجیب و غیرقابل پذیرش است.
کد خبر: ۱۰۷۳۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷ 31 August 2021

بحران مربی و نیمکت ، تیم ملی فوتبال ایران را در آستانه نخستین بازی اش در مقدماتی جام‌جهانی فوتبال تهدید می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، سه امتیاز حساس اول در رقابت‌های دشوار برای راهیابی به جام‌جهانی بخاطر سهل انگار سرمربی خارجی تیم ملی و همچنین فدراسیون فوتبال، در خطر جدی قرار گرفته است.

دراگان اسکوچیچ، وحید هاشمیان و ملادن زگانیر؛ سرمربی، مربی و مربی دروازه‌بان‌های تیم‌ملی به کرونا مبتلا شده‌اند و همین تمرینات نیم‌بند چند روز اخیر را هم کنار تیم نبودند. آن هم در آستانه نخستین بازی تیم ملی در مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی مقابل سوریه.

سهل‌انگاری محض فدراسیون و کرونای اسکوچیچ در تلویزیون

ما که نه بازی تدارکاتی داشتیم و نه اردو(خارجی و داخلی) که اعضا در سفر باشند، پس چطور چنین اتفاقی افتاده و چه کسی مراقبت‌های لازم را انجام نداده تا تیم ملی با چنین بحران و چالشی مواجه شود؟ کدامیک پروتکل‌ها را نقض کرده یا صددرصد رعایت نکرده‌ که چنین شوکی به تیم ملی وارد شود؟

منتقدان برای مثال به حضور ۱۰ روز پیش اسکوچیچ در برنامه ستاره‌ساز اشاره می کنند و از رئیس فدراسیون و سرپرست تیم ملی مي پرسند که این‌ کار چه لزومی داشت؟ فدراسیون چرا پذیرفت و اجازه داد سرمربی به برنامه تلویزیونی برود؟ واقعا این همه بی‌مسئولیتی و سهل‌انگاری، عجیب و غیرقابل پذیرش است.

درحالی که حریفان و تیم‌های همگروه درگیر اردوهای خارجی و بازی‌های تدارکاتی بودند، ما به‌رغم تعطیلی لیگ هیچ برنامه خاصی نداشتیم. اگر همه چیز سرجای خودش بود، اسکوچیچ و دستیارانش حداقل در ۲،۳ هفته منتهی به آغاز مسابقات باید شبانه‌روز درگیر آنالیز و تحلیل حریفان می‌بودند و وقت برای هیچ کار دیگری نداشتند.

آقای عزیزی‌خادم مگر شما بارها تکرار و تاکید نکردید که فدراسیونی شفاف خواهید داشت؟ پس چرا ابتلای اسکوچیچ و هاشمیان به کرونا بنابر رویه معمول و نرمال توسط فدراسیون اعلام نشد و مثل سابق پس از چند روز با جملاتی چون "گفته می‌شود" و "شنیده می‌شود" ماجرا رسانه‌ای و در نهایت تایید شد. عجیب اینکه در ابتدا حتی شاهد تکذیب هم از سوی فدراسیون بودیم! خبر ابتلای مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی هم تازه دیشب توسط سرپرست تیم اعلام شد.

اگر همه اینها و یکسری موارد دیگر چون شائبه درخصوص دعوت از چند بازیکن را کنار هم قرار دهیم، اوضاع نگران‌کننده می‌شود. امیدواریم کار تیم ملی برای صعود به جام‌جهانی قطر به اما و اگر نکشد و ستاره‌ها جور این همه بی‌مسئولیتی و بی‌توجهی را بکشند.

نویسنده: مهدی ملکی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
خب این هم از هدیه ی صدا و سیما به تیم ملی
فقط کیروش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
ما همیشه بعد از رفتن و از دست دادن ادم های با ارزش تازه میفهمیم کی بودن .
وقتی امدی نفهمیدم کی اومد وقتی رفتی فهمیدم کی رفت
جمع کنین این فوتبال فاسد رو. غیر از حروم کردن پول بیت المال چی داره؟ اون از مدیریت، اون از اوضاع تیم ملی، اون از پولهای مفت بی حساب و کتاب به یه مشت بازیکن بی خاصیت، اون از قراردادهایی که میبندن و بعدش میلیونها دلار جریمه باید بدن. به چه درد میخوره این فوتبال؟
انشاالله کیروش برمیگرده و به جام جهانی صعود میکنیم
اینم باره دوازدهم تیم ملی
ب فدراسیون چ ربطی داره که مربیای تیم ملی ساده ترین پروتکل‌های بهداشتی و رعایت نکردن طرف نمیدونی وضعیت کله ایران قرمزه نباید هرجایی بره ی سری چیزا شخصیه فدراسیون للیه مربی نیست که پوشکش کنه یا اروقشو بگیره شمام چون گزینه بیسوادتون رأی نیورده هر اتفاقی و ب فدراسیون ربط میدی
با این تمرینات نصفه و نیمه بدون کادر اصلی کی قراره ترکیب رو بچینه؟؟ لابد کریم باقری که با ناز و ادای یحیی میرهبه اردو و بر میگرده، اولین مربی مشترک دردنیای فوتبال
رییس فدراسیون صلاحیت ندارد بی کفایت و بی لیاقت است همه چیز سیاسی و پنهان در ورزش به پیش می رود این آدما اول کار جوری حرف می زنند که جلب نظر کنند اما لحظه موعود و روزهای مهم ورزش و فوتبال که می رسد سیاست جای ورزش را می گیرد و در آستانه مسابقات حساس همه چیز برملا می گردد لعنت به این افکار و اندیشه های غیر ورزشی و آدمای بی خاصیت و چاپلوس و نامرد؛
ایران مربی مثل گرگ سپید دندان (کیروش) میخواد
شدیدا حرفه ای و با برنامه
خانه از پای بست ویران است و با ماله کشی و گچ کاری امثال خادم درست نمی شود چون اینا هم بلد نیستند فقط علی کریمی و علی دایی
انصاریان و میناوند هم همینطوری کرونا گرفتند.
بازيهاي رفت و برگشت به نفع تيم ملي نيست ، چون با توجه نداشتن بازيهاي تداركاتي و نداشتن برنامه مدون توسط فدارسيون ، نتيجه خوبي حاصل نمي شود، نمونه اش بازيهاي رفت و برگشت دوره مقدماتي ميباشد ، كه در دور اول سوم شديم ، و دور دوم با توجه به متمركز بودن بازيها در يك بازه زماني معين و تمرين بازيكنان در كنار هم روز بروز بهتر شديم ، كاهش اين بازيها نيز متمركز بود ، انوقت حتما سود ميكرديم
درود
دوستان به امید خدا که تیم ملی نتیجه میگیره
اما حالا متوجه شدید وشدیم کی روش چرا اینقدر سخت گیر و..... بود، چون مدیریت رو در ایران وبخصوص فوتبال دیده بود، باری هر جهت بودن فدراسیون ومسئولین فوتبال رو دیده بود، و خودش یک‌تنه بازی تدارکاتی جور میکر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل