بازدید 6473

برتری والیبال و بسکتبال ایران در پارالمپیک توکیو

تیم ملی بسکتبال ویلچر ایران در سومین دیدار خود در گروه B، از ساعت ۱۰:۱۵ در سالن «مویاشینو فارست اسپورت پلازا» به مصاف الجزایر رفت و با نتیجه ۸۱ بر ۴۷ به پیروزی رسید تا شانس تیم تحت هدایت عباس آقاکوچکی برای صعود زنده بماند.
کد خبر: ۱۰۷۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴ 28 August 2021

تیم های والیبال و بسکتبال معلولان ایران در پارالمپیک توکیو پیروز شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی ایران در سومین دیدار خود در گروه B، از ساعت ۱۰:۱۵ در سالن «مویاشینو فارست اسپورت پلازا» به مصاف الجزایر رفت و با نتیجه ۸۱ بر ۴۷ به پیروزی رسید تا شانس تیم تحت هدایت عباس آقاکوچکی برای صعود زنده بماند.

تیم کشورمان که در دو دیدار قبلی مقابل استرالیا و آمریکا شکست خورده بود، در کوارتر اول عملکرد خوبی ارائه کرد و به لطف درخشش محمدحسن سیاری که تقریباً نیمی از امتیازات ایران را گرفت، موفق به پیروزی ۱۸ بر ۱۰ شد. برتری ایران در کوارتر دوم نیز تداوم داشت تا نتیجه ۱۹ بر ۱۱ به ثبت برسد و نیمه اول ۳۷ بر ۱۸ به پایان برسد.

تیم کشورمان که برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود محکوم به پیروزی در این دیدار بود، در کوارتر سوم هم بهتر از حریف ظاهر شد و ۲۲ بر ۱۵ به برتری دست یافت. جدال دو تیم در کوارتر چهارم کمی برابر شد، اما با این وجود الجزایر نتوانست اختلافش را کم کند و نتیجه ۲۲ بر ۱۴ به ثبت رسید تا در نهایت تیم ایران ۸۱ بر ۴۷ پیروز شود.

برتری والیبال و بسکتبال ایران در پارالمپیک توکیو

تیم ملی والیبال نشسته ایران هم از ساعت ۵:۳۰ امروز در نخستین دیدار خود در گروه B به مصاف آلمان رفت و ۳ بر صفر (۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۷) پیروز شد. تیم کشورمان این دیدار را با ترکیب مهدی بابادی، داوود علیپوریان، حسین گلستانی، مرتضی مهرزاد، مجید لشگری و صادق بیگدلی آغاز کرد و رقابت بسیار نزدیکی را با حریفش را داشت تا سرانجام در ست اول و در طول ۲۳ دقیقه پیروز شود.

با شروع ست دوم، ایران از همان ابتدا قدرتمندانه ظاهر شد و اختلاف زیادی را با حریف ایجاد کرد که این اختلاف تا پایان ست وجود داشت و شاگردان هادی رضایی در مدت زمان ۲۲ دقیقه به برتری رسیدند.

در ست سوم برتری همچنان با تیم ایران بود و ملی‌پوشان کشورمان در مدت زمان ۲۳ دقیقه با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ پیروز شدند تا در دیداری که ۶۸ دقیقه به طول انجامید، به راحتی ۳ بر صفر به برتری دست یابد. تیم ملی والیبال نشسته ایران روز دوشنبه در دومین دیدار خود به مصاف برزیل خواهد رفت و در سومین و آخرین دیدار خود نیز روز سه‌شنبه برابر چین قرار می‌گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر