بازدید 8619

راهنمای رزرو هتل در اصفهان

هتل باران اصفهان یکی از بهترین هتل‌های این شهر است. هتل سه ستاره باران تجربه‌ای مجلل با امکانات مدرن در شمال غربی اصفهان را برایتان رقم می‌زند.
کد خبر: ۱۰۷۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰ 25 August 2021

راهنمای رزرو هتل در اصفهان

برای سفر به هر کشور یا هر شهری نیاز است که هتل‌های آن منطقه را به‌خوبی بشناسید و خصوصیات و امکانات آن هتل‌ها را بدانید تا بهترین هتل را نسبت به خواسته خود رزور کنید. ما برای شما لیستی از هتل‌ها و راهنمای رزرو هتل در اصفهان تهیه کردیم. این لیست شامل هتل باران اصفهان، هتل تاک، هتل سنتی عتیق و هتل سنتی کشیش می‌شود.

هتل باران

هتل باران اصفهان یکی از بهترین هتل‌های این شهر است. هتل سه ستاره باران تجربه‌ای مجلل با امکانات مدرن در شمال غربی اصفهان را برایتان رقم می‌زند. این هتل بخشی از گروه هتل آسمان است که در سال 2018 افتتاح شد. این گروه به‌خاطر بسیاری از هتل‌های واقع‌در اصفهان مانند هتل آسمان و هتل ستاره معروف است و سفری به‌یادماندنی را برای همه ممکن می‌سازد. هتل باران اصفهان دارای هفت طبقه و 38 اتاق است که شامل اتاق‌های یک نفره، دوقلو، دو نفره و سوئیت هستند.

همه اتاق‌ها و سوئیت‌ها مجهز و با امکانات هستند. از جمله امکانات هر اتاق می‌توان به تلفن، تلویزیون، سشوار، کپسول آتش‌نشانی، کتری برقی، واحد برق اضطراری، تهویه مطبوع، مینی‌بار، مبل تخت‌خواب، صندوق امانات، کمد لباس، حمام اختصاصی و دوش و وای‌فای رایگان اشاره کرد. مهمانان می‌توانند روزانه از صبحانه رایگان لذت ببرند.

هتل باران اصفهان شامل یک رستوران، کافی‌شاپ و چای‌خانه سنتی ایرانی با ظرفیت 40 نفر است. از دیگر امکانات هتل می‌توان به میز 24 ساعته، صرافی، خشکشویی، نمازخانه، آسانسور، تاکسی سرویس، خدمات خانه‌داری، خدمات بلیط و پارکینگ رایگان اشاره کرد. هتل باران در یکی از مراکز صنعتی اصفهان واقع شده است و جاذبه‌های اصلی شهر با هتل 15 دقیقه رانندگی فاصله دارند.

برای رزرو هتل در اصفهان فقط کافی است به سایت این هتل بروید یا از طریق سایر سایت‌های گردشگری برای رزرو هتل اقدام کنید. ساعت تحویل اتاق به شما ساعت ۱۲ بعدازظهر و ساعت تحویل اتاق به هتل ساعت دو بعدازظهر است.

آدرس: اصفهان، بلوار امام، خیابان بهمن

راهنمای رزرو هتل در اصفهان

هتل تاک

هتل تاک یک خانه تاریخی است که در مرکز اصفهان قرار دارد و فقط پنج اتاق در آن ساخته شده است. بااین‌حال این اتاق‌ها بسیار راحت هستند و جو کاملا وصف ناپذیری دارند. اما باز هم این بهترین قسمت نیست؛ شما یک وعده صبحانه را میل خواهید کرد که در کل زندگی خود در هیچ کجای دنیا ندیده‌اید. پرسنل آموزش‌دیده با برخورد خوب و حرفه‌ای اقامت شما را راحت‌تر می‌کنند.

درست است که این هتل تعداد اتاق‌های کمی دارد؛ اما برخلاف تصور عموم اتاق‌ها کاملا مجهز و با امکانات هستند؛ از جمله امکانات این هتل کوچک تلویزیون، یخچال، وسایل بهداشتی، کمد و... است. برای اقامت در این هتل شما به‌صورت حضوری یا تماس می‌توانید اتاق رزرو کنید. به‌خاطر داشته باشید که برای رزرو هتل در اصفهان بهتر است چند روز قبل از سفر این کار را انجام دهید؛ زیرا ممکن است هتل‌های اصفهان پر باشند و شما نتوانید مکان مناسبی را برای خودتان پیدا کنید.

آدرس: اصفهان، خیابان میخک

هتل سنتی عتیق

هتلی سنتی با قدمت نزدیک به 200 سال پیش در سلسله قاجار ساخته شده که نه‌تنها یک خانه سنتی مسحورکننده است، بلکه محلی مناسب برای اقامت شما در اصفهان به‌شمار می‌رود. این هتل به مسجد جامع و بازار بزرگ اصفهان نزدیک است. علاوه‌براین به میدان نقش جهان و دیگر جاذبه‌های برتر اصفهان دسترسی آسان دارید.

این هتل اگرچه به‌طورکامل بازسازی شده است؛ اما هنوز می‌توانید حال‌وهوای گذشته دور را در گوشه گوشه این هتل احساس کنید. از حیاط زیبا، فضای آرام همراه با پرسنل خوب و اتاق‌های مجهز هتل سنتی عتیق لذت ببرید. این هتل کنار اینکه یک اقامتگاه آرام برای مسافران است، یک بنای تاریخی نیز محسوب می‌شود. همان‌طورکه گفته شد بهتر است برای رزرو هتل در اصفهان  به‌صورت آنلاین و حتی از یک روز قبل نیز اقدام کنید.

آدرس: اصفهان، خیابان ابن سینا

راهنمای رزرو هتل در اصفهان

هتل سنتی کشیش

خانه سنتی کشیش قطعا باید در لیست بهترین هتل‌های اصفهان باشد؛ زیرا یکی از معدود خانه‌هایی به‌حساب می‌آید که با سبک باشکوه صفوی خود در محله جلفا باقی مانده است. این خانه متعلق به گارگین هارانیان، کشیش شریف بود. اکنون می‌توانید احساس کنید واقعا زندگی در یک خانه سنتی با باغی غیرقابل توصیف چه حسی دارد. این هتل دارای اتاق‌هایی کاملا مجهز و با امکانات است.

از جمله امکانات هتل سنتی کشیش می‌توان به کمد، تلویزیون، وای‌فای رایگان، حمام اختصاصی، مبلمان و... اشاره کرد. همچنین هتل سنتی کشیش از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. اماکن گردشگری زیادی اطراف و  نزدیکی آن وجود دارد. برای رزرو این هتل زیبا به‌صورت آنلاین اتاق موردنظر خود را رزرو کنید. حتما از چند روز پیش از اقامت در هتل سنتی کشیش رزرو خود را انجام دهید؛ زیرا پیداکردن ظرفیت خالی در این هتل کمی دشوار است.

آدرس: بلوار سنگ تراشان، خیابان زیتون

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها