بازدید 12731

غارت ورزش؛ آقای رییسی دست بجنبان!

بهمن اسدی
کد خبر: ۱۰۷۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷ 22 August 2021

جمله کوتاه بود و سوزناک! فرهاد مجیدی در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد: «اگر با چشم خود مبالغ قرارداد های فوتبال را ندیده بودم باورم نمی شد»!!!

فرهاد مجیدی، کسی نیست که از ارقام قرارداد فوتبال بی اطلاع باشد.

سوال: باید چه اتفاقی رخ بدهد تا رگ غیرتی بجوشد؟ چه کسی مسئول رسیدگی است؟ این پول ها از کجا می اید؟ به جیب چه کسی می رود؟ ثمره اش چیست؟

هنوز فوتبال ما از قرارداد ویلموتس کمر راست نکرده! هنوز دهها پرونده باز در فیفا ارکان این رشته را تهدید می کند!

آقای رییسی خواهشاً دست بجنبان!؛ جلوی این بریز و بپاش را بگیر. مردم محتاج نان شب هستند. قرارداد میلیاردی با بازیکن صدهزاری آن هم از جیب مردم چرا؟

اگر اگر اگر این پول از جیب مردم نبود مفت چنگشان، اصلا بیشتر هم بدهند. اما اگر بود وظیفه دارید جلوی آن را بگیرید. این مطالبه و حق مردم است.

مبارزه با فساد این است که سراغ هرکس که حتی قبل از این هم پولی به جیب زده را بگیرید. کاری کنید همه متخلفان در فرودگاه برای فرار از هواپیما آویزان شوند( این حق اینهاست نه مردم افغانستان). همین امروز در اوج بده بستان وقت این کار است.

اگر نجنبید، تا پایان کار تایید صلاحیت کابینه این دلالان ورزش و فوتبال را غارت کرده اند. لطفاً دست روی دست نگذارید. کسی را برای رسیدگی به دریافت و پرداخت ها از محل بودجه عمومی در فوتبال مامور کنید. خیلی کار سختی نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
همه چيز سياسي است. اگر گفتند روز است بدانيد منافع سياسي اقتضا ميكرد و اگر گفتند شب باز هم همينطور. اين فرياد را به كجا ببريم كه سطح فوتبال اين دوستان همان صد هزاري است اما از بودجه دولتي پول مفت ميدهند به اينها. آيا نگران هستيد كه سرگرمي مردم خراب ميشود؟ باور كنيد نميشود و اتفاقا به نفع مردم است كه ذائقه شان به چيزهاي بهتر عادت كند نه اين فوتبال سطح پايين با انواع بي ادبي ها. مسوولين نترسيد اگر بساط اين فوتبال جمع شود هيچ اتفاقي نمي افتد مگر فردوسي پور را حذف كرديد اتفاقي افتاد؟ حداقل خصوصي باشد دلمان نميسوزد. آقاي رييسي به داد برس.... اما بعيد است...
احسنت.
رئیسی تا الان کار خاصی نکرده
احسنت به شما که شفاف بیان کردید
مثل خودتون پول نامتعارف میگرفتین در امارات
طوری از رییسی انتظار دارید که انگار سوپرمن است. آخر و عاقبت رییسی هم می بینیم .
دمت گرم اقای مجیدی ولی خانه از پای بست ویران است مشکل این است که فساد از بالا به پایین سرایت کرده و الان هم باید از بالا به پایین پاک شود شما هرگز قادر نیستید پلیه های ساختمان را از پایین به بالا بشورید و برای تمیز کردن انها باید از بالاترین پله شروع کنید تا به پایین برسید .بنابراین توقع حذف فساد از فوتبال توسط رئیسی که خود قرق در فساد است امری محال است
افرین شاه فرهاد
ای کاش دست بجنبانند انتظار همین است . آفرین به فرهاد مجیدی
چه عجب کسی پیدا شد که حرف حق زد برای درست شدن شرایط باید یک یا چند سال لیگ را تعطیل کرد تا کسانی که بر خوان نعم نشسته اند بی خیال شوند و سپس ساختار درستی برای ان برنامه ریزی کرد
ما حرکت خاصی فعلا از آقای رئیسی ندیدیم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر