بازدید 3470

پرواز اختصاصی تیم ملی زنان ایران به ازبکستان با وارش

کد خبر: ۱۰۷۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳ 22 August 2021

تیم ملی فوتبال زنان ایران با هواپیمای اختصاصی به ازبکستان می‌رود.

به گزارش تابناک ورزشی، شهره موسوی در این باره عنوان کرد: با همت و پیگیری های شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون بعد از اینکه هواپیمایی زاگرس همراه پروازی تیم ملی فوتبال در مسیر جام جهانی قطر شد، طی مذکرات عزیزی خادم و مهندس حدادیان، مدیرعامل هواپیمایی وارش، مقرر شد در مسابقات مرحله اول قهرمانی آسیا 2022 هند که اواخر شهریورماه به میزبانی ازبکستان برگزار می شود، تیم ملی فوتبال بانوان به عنوان مهمانان اختصاصی هواپیمایی وارش عازم ازبکستان شوند.

پرواز اختصاصی تیم ملی زنان ایران به ازبکستان با وارش
وی در ادامه اضافه کرد: تیم ملی فوتبال بانوان با استفاده از هواپیمایی وارش از تهران مستقیما به تاشکند محل برگزاری مسابقات اعزام می شود. از مهندس حدادیان بخاطر حمایت از تیم ملی فوتبال بانوان ایران و میزبانی در این سفر، بسیار سپاسگزارم. آنچه مسلم است فوتبال بانوان با نگاه ویژه رییس فدراسیون به سمت خوبی در حرکت است و هر روز که می گذرد می توانیم شاهد اتفاقات بهتری در حوزه فوتبال بانوان باشیم. امیدوارم این اتفاق های خوب در حوزه فوتسال بانوان نیز به زودی رقم بخورد.
موسوی با اشاره به حضور تیم ملی فوتبال بانوان در اردوی تدارکاتی ازبکستان گفت: ملی پوشان کشورمان در حال حاضر در اردوی آماده سازی در کشور ازبکستان بسر می برند و قرار است دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال بانوان ازبکستان برگزار کنند و با آمادگی بیشتری در مسابقات مرحله اول قهرمانی آسیا حضور پیدا کنند.

موسوی: تیم ملی فوتبال بانوان با هواپیمایی اختصاصی به ازبکستان می رود
نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان در پایان خاطر نشان کرد: این اتفاقی که امروز برای فوتبال بانوان رقم خورد، قدم بسیاری بزرگی در این حوزه است. همانطور که هواپیمایی زاگرس در حوزه تیم ملی فوتبال آقایان ورود پیدا کرد، ورود هواپیمایی وارش هم به همت عزیزی خادم برای بانوان رقم خورد و میزبانی ما را برای انجام این سفر برعهده گرفت تا به صورت مستقیم به ازبکستان سفر کند. اتفاقی که تاکنون در فوتبل بانوان بی سابقه بوده و این موضوع را به جامعه فوتبال بانوان کشور تبریک می گویم و امیدوارم از این بعد نیز شاهد اتفاق های خوبی در حوزه بانوان باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر