بازدید 8944
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن

وزیر پیشنهادی، ارتباطات برنامه‌های راهبردی ارائه کرد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات اشراف کامل به این حوزه دارد و برای حل مشکلات این وزارتخانه برنامه‌های راهبردی وکاربردی ارائه کرده است.
کد خبر: ۱۰۷۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶ 21 August 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، روح اله عباس پور عصر امروز شنبه و در جریان بررسی صلاحیت و برنامه‌های عیسی زارع پور وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات با تشریح گزارش کمیسیون متبوع خود گفت: در راستای بررسی صحت مدرک تحصیلی عیسی زارع پور به استناد نامه‌ای از وزیر علوم استعلام گردید و در پاسخ نامه وزرات مربوطه مراتب فارغ التحصیلی نامبرده مورد تایید قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن بیان داشت: معیار‌های عمومی برنامه وزیر پیشنهادی با مسائل، مشکلات و واقعیت‌های موجود متناسب واقع گرایی لازم را دارد. ضمن اینکه برنامه‌های وی دقیق بوده و شفافیت و انسجام لازم و آینده نگری برای یک افق چهار ساله را دارد.

نماینده مردم بوئین زهرا بیان داشت: در زمینه انطباق برنامه‌ها با اسناد بالادستی،۵۴ درصد برنامه‌های وزیر پیشنهادی ارتباطات با احکام فوق الذکر همسو است. بررسی صلاحیت‌های وزیر پیشنهادی، سوابق اجرایی و تجربیات وزیر پیشنهادی در حوزه فناوری اطلاعات قابل قبول و اتکا است.

عباس پور اضافه کرد: در زمینه زیرساخت‌ها و همچنین توسعه فناوری‌ها و کاربرد‌های خدمات فضایی لازم است از قابلیت‌های افراد و مدیران باسابقه استفاده شود. تعهد به ایجاد و تکمیل شبکه ملی اطلاعات برابر مصوبات شورای عالی فضای مجازی شرط لازم جهت تصدی این وزارت خانه مهم است که باید تسریع شود.

وی با بیان اینکه زارع پور دارای نگاه جامع به موضوعات متنوع در حوزه مأموریت‌های وزارت‌خانه بوده، گفت: ایشان فردی جوان، متخصص، شناخته شده، با تجربه و دارای حسن سابقه است و به مشکلات این حوزه اشراف کامل دارد و در هر زمینه دارای برنامه‌های راهبردی و کاربردی است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن بیان داشت: کمیسیون صنایع و معادن مجلس با توجه به ظرفیت‌های علمی زارع‌پور، ایشان را مناسب تشخیص داده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار