بازدید 7497

رگبار و رعدوبرق طی ۵ روز آتی در برخی نقاط کشور

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از پیش‌بینی وقوع رگبار و رعد و برق در برخی نقاط کشور طی ۵ روز آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸ 19 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنآ، صادق ضیاییان گفت: امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه) بویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، در برخی نقاط جنوب و غرب کرمان، جنوب و شرق بوشهر، جنوب فارس، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرق و شمال هرمزگان پتانسیل رشد ابرهای جوششی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت وجود دارد.

وی افزود: طی ۵ روز آینده به تناوب در ارتفاعات البرز مرکزی در مازندران، شرق گیلان، تهران و سمنان و جمعه و شنبه ( ۲۹ و ۳۰ مرداد) در شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات اردبیل نیز در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه تاکید کرد: از شنبه تا اواسط هفته آینده با توجه به شمالی شدن جریان هوا در استانهای ساحل خرر، بویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات، بارش باران گاهی با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. پدیده غالب در شرق کشور بویژه منطقه زابل، طی ۵ روز آینده وزش باد شدید است که گاهی با گرد و خاک همراه خواهد بود. همچنین شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی ۳ روز آینده مواج است.

ضیائیان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران جمعه (۲۹ مرداد) صاف گاهی وزش باد در بعداز ظهر قسمتی ابری با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و طی ‌شنبه(۳۰ مرداد) صاف تا نیمه ابری در اواسط روز وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان