بازدید 4661

چهار آزادکار جوان ایرانی در نیم‌نهایی قهرمانی جهان

کد خبر: ۱۰۷۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳ 16 August 2021

مسابقات مقدماتی 5 وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان از صبح امروز (دوشنبه) در شهر اوفا روسیه در حال برگزاری است. سید حسن عبادی، عرفان الهی، محمد نخودی و علیرضا عبداللهی در اوزان 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم، علی قلی‌زادگان در دور نخست با امتیاز عالی 15 بر 2 ریچارد فیگوروا از آمریکا را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم  و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مانول خنژرتسیان از ارمنستان با نتیجه 6 بر 5 مغلوب شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده‌ها را بدست آورد.

در وزن 65 کیلوگرم، سید حسن عبادی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 12 بر صفر و ضربه فنی نوروا بوکاسا از کنگو را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 7 بر 3 آلین جیورجی از مولداوی را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف شامیل ممدوف از روسیه می‌رود.

در وزن 70 کیلوگرم، عرفان الهی در دور اول با نتیجه 8 بر 7 از سد بریس آندونیان از آمریکا گذشت. وی  در دور دوم با نتیجه 12 بر یک جاسلی دیبو از کنگو را مغلوب کرد و به دور سوم راه یافت. وی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 4 بر صفر آست بایورجانوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حریف وی در این مرحله استانیسلاو نواک از مولداوی است.

در وزن 79 کیلوگرم، محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 6 بر 3 دانل واشینگتون از آمریکا را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 10 بر صفور و امتیاز عالی ریچارد شرودر از آلمان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حریف نخودی در این مرحله بالیان گوراو از هند است.

در وزن 97 کیلوگرم، علیرضا عبدالهی در دور نخست با امتیاز عالی 15 بر 4 مقابل چارالامپوس آفتوفوریدیس از یونان به برتری دست یافت. وی در دوم با نتیجه 9 بر 7 از سد سوسلان ژاگایف از روسیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف پولات پولاتجی از کشور ترکیه می‌رود.

مسابقات نیمه نهایی عصر امروز برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل