بازدید 15170
۲

اولین سخنرانی غنی پس از پیشروی‌های طالبان

اشرف غنی گفت: مشورت‌های گسترده در داخل دولت با بزرگان و رهبران سیاسی، نمایندگان اقشار مختلف مردم افغانستان و همکاران بین‌المللی افغانستان درباره تحولات این کشور جریان دارد.
کد خبر: ۱۰۶۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶ 14 August 2021

به گزارش تابناک، رییس‌جمهور افغانستان در پیامی ویدئویی گفت: در حالی که می‌دانم از حال و آینده‌تان نگران هستید به شما این اطمینان را می‌دهم که به‌عنوان رییس‌جمهورتان تمرکز من بر این است تا از گسترش بیشتر بی‌ثباتی، خشونت و آوارگی مردمم جلوگیری کنم.

وی افزود: به‌عنوان یک رسالت تاریخی تلاش می‌کنم تا نگذارم جنگ تحمیل شده بر مردم افغانستان بیشتر از این باعث کشتار مردم بی‌گناه، از دست رفتن دستاوردهای 20 ساله شما، تخریب تاسیسات عامه و بی‌ثباتی ادامه‌دار شود.

اشرف غنی ادامه داد: به‌همین دلیل مشورت‌های گسترده را در داخل دولت با بزرگان و رهبران سیاسی، نمایندگان اقشار مختلف مردم افغانستان و همکاران بین‌المللی مان آغاز کردم.

رییس‌جمهور افغانستان در پایان گفت: مشورت‌ها در این رابطه به‌سرعت جریان دارد و نتایج آن به‌زودی با شما هموطنان عزیزم شریک خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
جامعه جهانی بی غیرت در یک واکنش سریع باید وارد عمل شود و از این فاجعه در اسرع وقت جلوگیری کند. مسئله طالبان مسئله بشریت و جلوگیری از یک مصیبت انسانی است. باید جلوی این جنایت علیه بشریت گرفته شود.
جالبه تورم افغانستان 5 درصد تورم ایران 45 درصد یعنی روسای ایران در حد کشور افغانستان هم نیستند به افغانها برنخوره منظورم ویرانی افغانستان است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها