بازدید 8647
۳
به مناسبت «روز خبرنگار»

بازدید رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از «تابناک»

غلامرضا شریعتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و تقدیر از فعالان این عرصه، با تاکید بر ترویج فرهنگ استاندارد در کشور، رسانه ها را بازوی موثری در این خصوص خواند و تاکید کرد: امیدواریم با همراهی رسانه ها، بتوانیم هدف استاندارد را که حمایت از تولید کننده در کنار رعایت حقوق مصرف کننده است، بیش از پیش محقق سازیم.
کد خبر: ۱۰۶۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 11 August 2021
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به مناسبت «روز خبرنگار» از «تابناک» بازدید کرد.

به گزارش «تابناک»، در این بازدید غلامرضا شریعتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و تقدیر از فعالان این عرصه، با تاکید بر ترویج فرهنگ استاندارد در کشور، رسانه ها را بازوی موثری در این خصوص خواند و تاکید کرد: امیدواریم با همراهی رسانه ها، بتوانیم هدف استاندارد را که حمایت از تولید کننده در کنار رعایت حقوق مصرف کننده است، بیش از پیش محقق سازیم.
 
 
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در ادامه خواستار همکاری و تعامل تابناک به عنوان یکی از رسانه های تاثیرگذار در این خصوص شد و افزود: بنده و همکارانم بر این باوریم که "زندگی مردم متاثر از عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران است" و بر این اساس تاکید بر ترویج فرهنگ استاندارد را در دستور کار قرار داده‌ایم و در این مسیر نیازمند همراهی اصحاب رسانه هستیم.

وی در ادامه گزارشی از برخی اقدامات صورت گرفته و در دست انجام در سازمان ملی استاندارد ارائه کرد و تاکید نمود: استاندارد، پشتیبان تولید است و بر این اساس خود را موظف به حمایت از تولید کنندگانی می‌دانیم که برای تولید خوب و با کیفیت تلاش می کنند. هدفی که در راستای مانع زدایی از تولید است چراکه استاندارد بودن تولیدات می تواند به حفظ و حمایت از سرمایه های کشور منجر شده و حتی توجه بازارهای جهانی به این تولیدات را  پی داشته باشد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
به به استاندار سابق خوزستان در کسوت مدیریت استاندارد . خوزستان بی آب . خدا به داد استاندارد و مردم . برسه حمایت از تولید یا حمایت از سرمایه داران ؟
معلوم نیست کدام یک از این آقایان مسئول استاندارد و کدامیک مسئول تابناک هستند، ولی هر چه که هست در یک دیدار رسمی از یک موسسه باید طرفین با رعایت پروتکل های متداول کمی رسمی تر ظاهر شوند. نه بدون کت و شکم های ،طبق معمول، از پیراهن ها تنگ بیرون زده! این ها نشانه ی شلختگی و برهم ریختگی های حاکم بر جامعه است. اگر می خواهید دیده شوید باید آراسته باشید. لطفا نظرم را سانسور نکنید و بگذارید دیگران هم بخوانند و نظر بدهند. هیچ ایرادی ندارد.
معلوم شد كه چه قدر كارش استاندارده! ايشون بايد ميرفت يه سر به خودروسازها و لوازم خانگي وطني ميزد تا ببينه چه آشغالايي ميسازن
تحويل مردم ميدن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها