بازدید 47831
اظهارات عجیب رئیس شورای شهر تهران

«زاکانی» پیش از رای گیری شهردار تهران شد! / انتخاب «سرپرست» تا رسمیت یافتن این انتصاب / انتخاب شهردار تهران با ۱۸ رای موافق

دستور کار امروز شورای ششم تهران پیش از آغاز به کار نشست رسمی ایشان، کاملا به انجام رسیده و فرجام یافته و آنچه در این ساعات و ساعات پیش رو به انجام خواهد رسید، از بحث و اظهار نظر و رای گیری درباره سرپرست شهرداری تهران تا استماع برنامه‌های زاکانی برای شهرداری تهران و در نهایت بحث و بررسی و رای گیری پیرامون شهردار شدن وی، چیزی جز پوشش رسمی برای این تصمیمات نیست!
کد خبر: ۱۰۶۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹ 08 August 2021
تابناک اجتماعی
پیش از آغاز به کار شورای شهر تهران در روزی که «انتخاب شهردار» در دستور کار آن روز قرار دارد، شهردار تهران تعیین شد! این خبری است که رئیس شورای شهر تهران به خبرنگاران داد!

به گزارش «تابناک»، صبح امروز، شورای شهر تهران در حالی مهیای برگزاری دومین جلسه علنی خود می‌شد که سه دستور کار مهم داشت؛ انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران، ارائه برنامه توسط علیرضا زاکانی برای تصدی شهرداری تهران و انتخاب شهردار تهران؛ دستورکار‌هایی که به نظر دارای تعارض بود، چون چگونه ممکن است هم برای تهران شهردار انتخاب شود و هم سرپرست؟!
 
«زاکانی» پیش از رای گیری شهردار تهران شد! / انتخاب «سرپرست» تا رسمیت یافتن این انتصاب
البته این تعارض تا زمانی مطرح بود که مهدی چمران، رئیس شورای شهر در جمع خبرنگاران حضور نیافته بود و با اظهار نظر‌های وی پیش از حضور در شورا، همه چیز تغییر کرد: «تصمیم ما این بود که اگر آمدن شهردار جدید به طول نینجامد، آقای حناچی می‌تواند به کارش ادامه دهد، اما خود ایشان گفتند که اگر حضور شهردار به طول بینجامد، مشکل برایم ایجاد می‌شود. با دوستان مشورت کردیم و گفتیم مشخص نیست که چقدر طول بکشد که زاکانی از مجلس رأی بگیرد و بعد وزارت کشور برود و تایید شود؛ بنابراین تصمیم بر این شد که سرپرست گذاشته شود.»

بدین ترتیب مشخص شد که همه امور از قبل تعیین و حتی دستور کار نشست امروز بر اساس آن تنظیم شده است. اتفاقی که پیشتر هم رسانه‌ای شده بود و حکایت از انتخاب شهردار بعدی تهران در نشستی غیررسمی در هفته گذشته و پیش از برگزاری مراسم تحلیف اعضای شورای ششم شهر تهران داشت و انتخاب سرپرست برای شهرداری هم در راستای همان است.

آن گونه که گزارش‌ها از آن جلسه غیررسمی نشان می‌داد، زاکانی با ۱۲ رای و در دور دوم رای گیری به عنوان شهردار تهران انتخاب شده است، اما از آنجایی که وی در عضویت مجلس شورای اسلامی است و برای پایان دادن به دوران نمایندگی اش در قوه مقننه، مقدماتی قانونی نیاز است و پس از آن، پروسه تایید وی به عنوان شهردار نوزدهم تهران کلید خواهد خورد، لازم است امور شهرداری پایتخت به سرپرست سپرده شود.

«زاکانی» پیش از رای گیری شهردار تهران شد! / انتخاب «سرپرست» تا رسمیت یافتن این انتصاب
علیرضا جاوید، معاون فنی و عمرانی محمدباقر قالیباف، شهردار اسبق پایتخت و مشاور محمدعلی نجفی، شهردار شانزدهم تهران بوده است.
نکته جالب توجه آنجاست که به تاکید چمران، سرپرست شهرداری تهران هم پیش از
نشست امروز تعیین شده بود، تا جایی که وی پیش از حضور در صحن شورا به خبرنگاران گفت که موافق ادامه کار پیروز حناچی، شهردار مستعفی تهران بودند، اما او از این کار کناره گیری و تاکید کرد: «بر روی علیرضا جاوید توافق شد و برای سرپرستی ایشان رأی گرفته و بعد برنامه زاکانی اعلام و رأی‌گیری می‌شود.»

بدین ترتیب مشخص شد که دستور کار امروز پیش از آغاز به کار نشست رسمی شورا، کاملا به انجام رسیده و فرجام یافته است و آنچه در این ساعات و ساعات پیش رو به انجام خواهد رسید، از بحث و اظهار نظر و رای گیری درباره سرپرست شهرداری تهران تا استماع برنامه‌های زاکانی برای شهرداری تهران و در نهایت بحث و بررسی و رای گیری پیرامون شهردار شدن وی، چیزی جز پوشش رسمی برای این تصمیمات نیست!
 

جاوید سرپرست شهرداری تهران شد


اعضای شورای شهر تهران در جریان دومین جلسه علنی شورای شهر تهران علیرضا جاوید را با ۲۱ رای و به اتفاق آرا به عنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب کردند.

زاکانی: نباید مسیری برویم که مانند مار و پله بازی باشد


علیرضا زاکانی، گزینه شهرداری تهران به تشریح برنامه‌های خود در جریان دومین جلسه علنی شورای شهر پرداخت و گفت: برای خودم سخت است از حوزه قانون گذاری به شهرداری پای می‌گذارم و مجبورم نمایندگی مردم قم را ترک کنم و همینجا از مردم پوزش می‌طلبم.

به گزارش تهران خبر، وی افزود: از آقای حناچی به عنوان آخرین شهردار تهران تشکر می‌کنم. برای خودم سخت است از حوزه قانون گذاری به شهرداری پای می‌گذارم و مجبورم نمایندگی مردم قم را ترک کنم و همینجا از مردم پوزش می‌طلبم. با همه وجود از مردم پوزش می‌طلبم. عرصه‌های مختلف خدمت گذاری وجود دارد و آنچه اهمیت دارد خدمت به انقلاب است. رفیق نیمه راه شدم و از میانه راه جدا شدم، اما افتخاری است که محضر عزیزان شورای شهر هستم.

کاندیدای شهرداری تهران ادامه داد: از همه کسانی که تا امروز نامزد شهرداری بودند به نیکی یاد می‌کنم و مدد می‌گیرم. یک نفر از ۲۲ نفری خواهم بود که برای شهر تصمیم میگیریم. عدالت در تقسیم خدمات، ظهور و مظاهر اسلامی، حفظ طبیعت و مسائل روحی باید مورد توجه قرار گیرد. همه باید همت کنیم و بر زحمات گذشته بیفزاییم و الگو باشیم. شهری کارآمد، هوشمند، چابک، شفاف و فسادستیز با کارکنان توانمند و امکان بالا خدمت به مردم را فراهم کنیم.

وی افزود: همه افراد باید با یکدیگر هم راستا باشد. دقت در هوشمندسازی و بهره مندی از همه ظرفیت‌ها سبب کارآمدی میشود و از فساد هم پیشگیری خواهد شد. لازم است وحدت نظر در حاکمیت داشته باشیم. باید به مردم جهت تحول بزرگ میدان داد. همه حکومت بسیج شود و بخواهد تحول بزرگ بسازند باز میسر نیست مگر مردم به صحنه بیایند.

زاکانی در ادامه گفت: حرکت در مسیری که عملا شهرداری را از نهاد خدمت گزار باید به نهاد اجتماعی تبدیل شود تا تحولات اساسی را پی جویی کنیم. همه شهر را باید به مدرسه تبدیل کنیم به معنای رشد و توسعه است. شهر باید به کارخانه برای پویایی تبدیل شود. باید از مسیر درست به حکمرانی برسیم. امکانات کشور محدود است که این امکانات با میدان دادن به مردم صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه "اساس از خدمت است"، گفت: همه ظرفیت‌ها را بسیج می‌کنیم. ۶۰ هزار نفر در شهرداری فعال هستند و ۴۰ هزار نفر به شرکت‌ها مرتبط هستند و صاحبان نهاد اجتماعی هستند. توجه به شهر و شهروند خواهیم داشت. میدان دادن به شهروند امکان ساخت شهر بزرگ و زیبا خواهد داشت و شهروند محور تعالی است. اگر مقصود ما الگو برای جهان اسلام و جامعه جهانی است باید عدالت، آرامش و تعالی مدنظر باشد.

زاکانی با اشاره به اینکه ۸ محور اصلی جز برنامه‌های اینجانب است، گفت: امروز در یک منطقه ۳۳ متر سرانه سبز دارد و در منطقه دیگر ۲ متر است و نسبت بین آن برقرار نیست. نابسامانی‌ها به بخش محروم تحمیل می‌شود. نزدیک ۴۰ درصد امکانات ورزشی در ۵ منطقه است و اینجا عدالت برای ما اهمیت دارد.

او افزود: مسائل فرهنگی اجتماعی، سرانه فضای سبز، آسیب اجتماعی و خدمات شهری، استحکام کالبد شهر و راحتی برای ما مهن است. ۱۲ هزار هکنار بافت ناپایدار در شهر است که فرصت و تعدید است. ۴۵۰۰ هکتار بافت فرسوده داریم که تاب آوری در مقابل مشکلات دارد. نمی‌توانیم صحبت از خیر و برکت کنیم وقتی در این شرایط هستیم. البته این سخنان نافی زحمات شهرداران گذشته نیست.

زاکانی گفت: ۱۲ سال کار و تلاش دکتر قالیباف شرایط خوبی تامین کرد. یکی از مراجع فعالیت ایشان در اتوبان امام علی را جز موفقیت‌ها می‌دانستند. آقای اعرافی سه روز پیش خدمتشان رسیدم و گفتند تهران اهمیت زیادی دارد. نباید مسیری برویم که مانند مار و پله بازی باشد و برویم، اما نیش بخوریم. شهر باید قابل پیش بینی باشد. تحقق عدالت و اعتماد عمومی اهمیت زیادی دارد. آرامش باید در شهر محقق شود. طبق برخی آمار از ۳۶۵ روز ۳۶۰ روز آلوده است. آلودگی باید کاهش پیدا کند.

زاکانی با ۱۸ رای شهردار تهران شد

 
در ادامه نشست امروز شورا، زاکانی به تشریح برنامه های خود پرداخت و پاسخگوی سوالات اعضا بود و سپس، رای گیری در خصوص انتخاب وی به سمت شهردار تهران در دستور کار شورا قرار گرفت که در نتیجه آن، وی با ۱۸ رای اعضای شورای شهر رسما شهردار تهران شد.
 
این در حالی است که با توجه به حضور وی در کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی، ابتدا لازم است که در قوه مقننه در خصوص جدایی زاکانی از این قوه تصمیم گیری شده و سپس، مصوبه شورای شهر در خصوص انتخاب وی به عنوان شهردار به تایید استانداری تهران برسد. پروسه ای قانونی که باید منتظر ماند و دید چگونه و چه زمانی طی خواهد شد و آیا به فرجام خواهد رسید یا خیر.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۳
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۷۰
یعنی زاکانی شهردار بشه
جای تاسف داره که شهرداری که هیچ چیز به جز باندبازی بلد نیست بشه همه کاره کلان شهر تهران
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
طبق قانون شهردار باید تحصیلات مرتبط شهری ویا سابقه چندین ساله مدیریت داشته باشد که جناب زاکانیِ سهم خواهِ انقلابی ،هیچکدام را ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
نتیجه رای ندادن میشه این شورا و این شهردار.حتی اگه مردم به افراد گمنام نامزد رای میدادن این فاجعه تکرار نمیشد. این شورا همون شورایی بود که احمدی نژاد رو کشف کرد. خدا خودش رحم کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
تهرانی ها حالشو ببرن
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
اون موقع که با افتخار اعلام تحریم انتخابات می کردید فکر اینجای کار رو نکرده بودید؟ فکر کردید از دل منتخبین زیر بیست درصدی کسی بهتر از زاکانی بیرون میاد؟البته اگه طبق معمول نظرتون اینه که همشون یکی اند پس دیگه جایی برای اعتراض نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
درپاسخ به ناشناسی که غر میزنه باید بگم شورای شهر و شهردار اصلاح طلبتون را هم دیدیم برای هفت پشتمون بسه دیگه دست ازاین ننه من غریبم بازیهای حال بهم زن بردارید خیلی هم آقای زاکانی خوبه
سام
| Germany |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
اخه دکتر زاکانی شهرداری دوست دارن رییس جمهورم گفت برو شهرداری . شورا هم که کاره ای نیست یه عده جمع شدن سر یه سفره و بیچاره ها فقط منتظرن بهشون بگن چکار کنن بگن چشم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
پس قانون که مجلس تصویب میکند برای چیست ؟

مگر صراحتا در سال ۹۷ قانون مصوب مجلس نگفته که

شهردار تهران باید تخصص مرتبط با شهرداری

و حداقل ۹ سال مدیریت اجرایی در شهرهای بالای ۲۰۰
هزار نفر را دادا باشند ؟

زاکانی کجا این شرایط را دارا می باشد ؟

پس درب مجلس را ببندید و حداقل هزینه های گزاف انرا صرفه جویی کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
چند نفر کاندیدای رییس جمهوری از حزب اصولگرا میشن.
بعد بقیه که رییس جمهور نشدن باید پست های بالای دیگر را بگیرند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
مملکت در دست دلواپسان. چه شوددددددددددد
ناشناس
| Romania |
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
تبریک به سپاه که برنده مزایده فروش تهران شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
خطاب به سعید
شرکت نکردیم و نخواهیم کرد انتقاد هم میکنیم
البته آب رو بریز جای که میسوزه
علیرضا جاوید خواهرزاده چمران هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
خوبه دیگه از همین سرپرست موقت ها کلی واسه خودشون سابقه جمع می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
مدرك؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
چمران کخ در دوره شهرداری قالیباف سکوت کرده بود

و جرات و توان و اراده نداشت و هیچ برخوردی در مخالفت با خلافهای متعدد و بزرگ قالیباف نکرد

چرا مجددا رییس شورا و اصلا خودش را در سن ۸۱ سالگی نامزد کرد ؟
واقعا باعث تاسفه ، یعنی یک فرد دیگر در ایران برای پست شهردار تهران پیدا نمی شود ؟ که شورای شهر منتظر می ماند تا ببیند آیا اعتبار نامه آقای زاکانی از طرف مجلس برای وزارت کشور تایید می شود یا نه ، و اگر نشد بیاید و شهردار تهران شود .
پاسخ ها
رویا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
نه دیگه پس فکر کردی چرا جناب زاکانی داشت تو مناظرات خودش می کشت با ادبیات چاله میدونی
برا همین پست و مقام بود دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
سه روز پیش خود زاکانی با صراحت و روشنی گفت که دو پست وزارت و شهرداری تهران را رییسی

به او پیسنهاد کرده که خودش انتخاب کند !!!؟؟؟

پس یعنی شورای شهر ، یعنی کشک !!!؟؟
فقط یک محلی شده برای ۲۱ نفر که انجا به کسب شهرت و ثروت و قدرت مشغول بشوند
aaa
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
ناشناس ۱۷:۰۱
----
چرا حرف مفت میزنی؟
گفت دو پست وزارت و رییس رفتری رییس جمهور بهم پیشنهاد شد...
هیچ اسمی از شهرداری ...
خوبيش اينه كه هيچ نسبتي با چمران نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
عه؟؟ چیکارشه؟؟
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
بی انصافی نکن.چمران مدرک مهندسی اش واقعی است چون فارغ التحصیل دهه 40 که هنوزمغازه های مدرک فروشی دایرنشده بود هستش.
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
شما خودت حساب کن. سال76 کنکور داده یعنی متولد 57-58 تا سال 80 دانشگاه .دو سال خدمت از 82 هم اومد تو شهرداری سه تا پست اولش اینه مشاور اجرایی شهردار منطقه ۸ تهران (۸۳-۱۳۸۲)، قائم مقام شهردار منطقه ۸ تهران (۸۴-۱۳۸۳)، مشاور جوان شهردار . حالا شما بگو این میتونه نسبتی نداشته باشه؟
تهران (۸۴-۱۳۸۲)، .
الان باز قحط الرجال شد، حتما آقای زاکانی باید یه پست بگیره که هزینه حمایتش از آقای رئیس بشه. ده تا پست رو رزرو کنن واسه ایشون. که بالاخره سرشون بی کلاه نمونه.
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
اصولگرا ها در واقع وصولگران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
بگم بگم های آقای زاکانی بی هزینه نبوده که، سید محرومان باید تاوان حمایت رو بده
علیرضا جاوید چه نسبتی با آقای چمران دارد؟
در هر صورت از زاکانی شایسته تر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
خواهر زاده؟
زاکانی با کدام سابقه مرتبط با شهرداری میخواهد برنامه ارایه کند؟
پاسخ ها
حاجی منزلتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
با سابقه پوششی بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
همون سابقه نجفی. مهر تاییدی بر اینکه اصلاح طلب و اصولگرا یکی هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
مگر تا بحال سابقه مهم بوده.مهم اینه که تو باند خودشونه.همین کفایت میکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
با سابقه حمایت از رییسی
ایشون متاسفانه فقط فردی سیاسی هستند و هیچ ارتباطی با کارهای اجرایی نداره و رشته ش هم کاملا بی ارتباط با شهردار شدن هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
با سابقه باند و باندبازی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
کو برنامه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
سابقه بی ادبی هاش تو مناظرات. ادبیات سخیفششش جایزه داره دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
برنامه یعنی چی ؟ دلتون خوشه بیا این برنامه :
توسعه فضای فرهنگی ، توسعه فضای سبز ، ایجاد مراکز ارشادی تفریحی ، صیانت از حقوق شهروندی ، ایجاد مراکز تفریحات و سزگرمی های مجاز مردمی ...
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
با همون برنامه ای که حناچی انتخاب شد!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
مرد مومن . رییس جمهورش برنامه نداره چه برسه شهردار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
کاری ندارم حناچی خوب بود یا بد ولی اونی که به مدرک حناچی ایراد می گیری میدونی مدرک حناچی چی بود؟ چکاره بود .... اگر نمی دونمی لطفا سکوت
نظراتو ببین ،اتفاقا زاکانی مناسبترین گزینس انقلابی و ضد فساد به هر حال ادم خوب دشمن زیاد داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
همه بد هستند و تو یک نفر و زاکانی خوبید حتما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
پرسرش هم تو سوئیس داره برون مرزی واسه مملکت خدمت میکنه...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
دیانت مومن از ادبش معلومه. ادبش قبلا دیدیم
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
چرا همه بد هستند؟!!! تو خوبی
انور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
مثبت منفی های این کامنت مقبولیت زاکانی رو نشون میده.مردم تهران بایدشهرداری کسی رو تحمل کنن که نمخوانش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
احتمالا از فامیل هاش هستی
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
الانکه اینهمه بهت منفی دادن یعنی تو خیلی خوبی؟ نکشیمون مریم مقدس
واقعا براي شورا متاسفم
دلم براي تهران ميسوزد كه فرد بي تجربه اي بايد سكان دار شهرداري بشود
از الان بايد دنبال پرونده هاي جديدي باشيم ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
از این دوره بدتر نخواهد شد
در ۴ سال آینده از این بی قانونی ها زیاد خواهید دید
اینها فقط یک قانون دارن
اون چیزی که خودشان قبول دارن درسته
سالی که نکوست از بهارش پیداست! بیچاره آنها که به این دولت دل بسته اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
خخخه از کجا فهمیدی آن وقت؟
قرار بود باند و باند بازی نباشد و فقط شایسته سالاری باشد واقعا خجالت اور است و ما مردم سرکاریم متاسفم
نگران نباشید با مجلس هم از قبل هماهنگ شده . ایشان صددر صد شهردار تهران هست.
بد بختی ایران همین بوده جناحی و باند بازی تخصص در حاشیه چندم قرار دارد زاکانی فقط بلده در رسانه ها تهمت و افترا و خود نمایی کند
دوباره برگشتیم به جلسات صوری و تهدید قبل از جلسه و تصمیمات نهادهای دیگر برا شورا و شهرداری، یه عقب گرد تمام عیار به مدل دولت احمدی نژاد
میگید زاکانی انتخاب شده و منتظر طی مراحل قانونیه .. پس برنامه دانش چیه دیگه .. مثلاً چه فرقی توی انتخابش می‌کنه
زاکانی به روش جهادی انقلابی شهردار شد.
خیلی عالی!!!، اینا خانوادگی اهل خدمتتند و بس!!!
این طایفه اصواگرا واقعاً حکایتی هستند.
خودشون دائم سر خودشون کلاه میذارند
وقتی مجلس و رییس جمهور هیچ کاره اند شوری مشخصه جایگاهش کجاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
ساعت خواب که کلا پرتی از دنیا
اینم از شایسته سالاری اصول گرایان مدعی اش هستند. در این مملکت هیچ فرقی بین اصوگرا . اصلاح طلب. معتدل . غیره نیست. بیچاره ما مردم که دستمان به جایی بند نیست کسی دلش برای ما نسوخته است
خب کلا همه سمتها دست انقلابیون هست ، انشاالله بعد هشت سال شاید هم چهار سال دیگه بهانه‌ای ندارید ، انشاالله که موفق باشید
یعنی فاتحه کلان شهر تهران رو باید خوند
کشور عجیبی زندگی میکنیم

وقتی رای میدی یک کاری میکنن که بگی غلط کردم که رای دادم
وقتی رای نمیدی باز یک کاری میکنن که بگی غلط کردم رای ندادم
جناب چمران حالا متوجه شدی چرا خیلی از مردم در انتخابات شرکت نکردن و همکارای شما در شورای شهر با تعداد آرای یک روستا انتخاب شدن؟ چون از خیلی پیش فهمیدن تصمیمات گرفته شده ...
چیز عجیبی نیست.........آقای زاکانی تحصیلات پزشکی دارند.سوابق مدیریت شهری یا اصلا ندارند ویا اگر دارن در حدی نیست که مناسب مدیریت کلان شهر تهران باشند. این را منتخبین شورا خوب میدانند.....پس لابد انتخاب ایشان از زاویه دیگری قابل بررسی ست ونهایتا اینکه اقای چمران چیز عجیب نگفته
گل بود به سبزه هم آراسته شد
جای بسی تاسف است فردی که بداخلاقی و بی ادبی ایشان در مناظره ها مردم را متاثر کرده بود، بدون هیچ تخصصی به شهرداری تهران منصوب می شود.!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
در اين زمينه انگشت كوچيكه مهرعليزاده هم نمي شه!
با سلام
از قدیم گفته اند هر کسی را بهر کاری ساختند. کار در شهرداری نیازمند داشتن دانش و علمی مهندسی بوده و یک پزشک حتی با داشتن معاونین زبده در زمینه مهندسی هم قادر به اداره امور نخواهد بود. چرا که داشتن فقط رزومه مدیریتی شرط اداره یک سیستم نیست. اگه قرار باشه انتخاب مدیران سیستم ها بدین صورت انجام شود شاید در آینده شاهد حضور دکترای علوم انسانی در راس مدیریت بیمارستان ها، دکترای تاریخ در راس مدیریت امور نفتی، دکترای شیمی در راس مدیریت امور وزارت خارجه و ...... باشیم. خروجی یک چنین مدیریت های در نهایت همان چیزی هست که امروز در ورزش کشور بخصوص فوتبال ورشکسته خودمان شاهد هستیم
علی الظاهر یک عده ای ، انگار سهام ویژه دارند در این مملکت . هر کاری بخواهند می کنند . هر جایی دلشان خواست می روند و هر حرفی هم دلشان خواست میزنند . به نظر خودشان هم مردم را فریب می دهند ، گاه به عنوان کاندید نمایندگی مجلس گاه به عنوان پوشش . خلاصه که امان از دل مردم !
بهتر . در پست شهر دار کمتر وقت می کند به این و ان توهین کند و فحش دهد .
ذاکانی بهدرد دبیر خانه نامه وارد کند برای سرکلاس ده تا دانش اموز هم نمی خورد چه برسد شهردار بشه عشق ریاست کشته است او را چون اگر ادم خدمت بود دو هفته به او التماس شهر دارشدن می کر دند
چشم آقای رییسی روشن ، برای نشستن ایشان بر کرسی شهرداری آیین نامه را هم تغییر دادند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
چه ربطي به اقاي رئيسي داره؟
همین طور دور همی شهر را اداره می کنیم پول هم که الحمدلله فراوان است حساب کتاب هم نداره
این اقا چرا نمایندگی مردم قم را رها کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
ایشان قرار نبود نماینده قم باقی بماند یک سکوی پرشی دید و از حماقت یک سری در قم استفاده کرد و پرید توی این مدت هم توی قم اصلا نبود دنبال زمینه سازی پرش بود که انجام شد
سابق بر این باند بازی رو پنهان می کردن الان آقاییان هیچ ابایی از باند بازیشان ندارند
کلمه پایانی عنوان سنگین بود
"«زاکانی» پیش از رای گیری شهردار تهران شد! / انتخاب «سرپرست» تا رسمیت یافتن این انتصاب"
خواننده باید عاقل و نکته سنج باشه
مرحبا به نویسنده
این نهایت سهم خواهی این گروه پر مدعاست ، کاش این 4 سال اخبار و اطلاعات اینها رو نمیشنیدیم که جز سوهان روح ثمری ندارند.
بعد ادعای مبارزه با فساد هم دارن
در مملکت قحط الرجال اومده که یک پزشک بدون هیچ ارتباط تحصیلی و تخصصی و فقط به دلیل رابطه سیاسی بشه شهردار تهران.بخدا این برخلاف نص صریح قانونه که شهردار باید تحصیل کرده در رشته های تخصصی مرتبط با شغل باشه...
پاسخ ها
ایرانی
| Poland |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
والله در پزشکیش هم شک و تردیده...
ناشناس
| Romania |
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
دکتر سهمیه ای که دکتر علفی هم حساب نمیشه
زاکانی در حد نماینده مجلس هم نبود چجوری کلانشهر تهران رو دارید به ایشان می سپارید؟حق الناس است به والله این کارها. خدایا خودت به داد این ملت مظلوم برس
پزشکان شهردار می شوند، مهندسان عمران وزیر نفت می شوند، مهندسان نفت سردار می شوند و سرداران ..... اینو بنویسید در تاریخ ثبت بشه
دختر سردار سلیمانی که از ابتدا موافقت و حمایت صد در صدی خودشون را از ایشان اعلام فرمودند. بهرحال در حال حاضر مجلس و شهرداری و ریاست جمهوری و شورای شهر و همه چی دست اصولگراها و انقلابیون است و دیگه ...بهانه ای ندارند ببینیم چه گلی بر سر این ملت می زنید دیگر هیچ جای بهانه هم ندارید همه چی دست خودتون است
اگر این سهم خواهی نیست پس چیست؟
با سابقه حمایت از آقای رئیسی زاکانی شهردار شد. ....سابقه و تخصص اصلا ملاک نیست و نخواهد بود مهم در جناح و همراه بودن با بزرگان جناح است... البته این امر در هر دو جناح به وفور مشاهده می شود. آنچه مهم نیست مردم و خواسته های مردم است . ما ساده ایم و گرنه آقایان جناح بازی را رها نمی کنند برای کار مردم
چه حکایت آشنایی
انتخاب قبل از قبل و انجام بقیه مراسم جهت پوشش قانونی....
چه زود فراموش شد
حافظه تاریخی ملت در حد یک روز پایین آمده است....
به کار گیری واژه "شنیدن" خیلی سخته که به جاش از کلمه " استماع" استفاده می کنید؟
در اینجا شما پوششی باشی زودتر ارتقا پیدا می کنی تا اینکه کوششی باشی!
آقایان شیفتگان قدرت ! حالا که شهردار تهران دو هفته قبل از شروع به کار شورای ششم انتخاب شده ولی هنوز از محل کار سابقش که آنجا هم به ندرت آفتابی می شده انفصال نگرفته و شما که قبل از جلسه رسمی سرپرست را هم انتخاب کردید بابا حداقل اینها را از راه قانونی اش میرفتید و یک کار درست انجام میدادید ! شورایی که از روز اول خشت هایش را کج می چیند واه واه ببین آخرش به کجا میرسد ؟
اینقدر هولید برای باند بازی و یارکشی که حتی تحمل انجام امور رسمی به صورت فرمالیته را هم ندارید !
آقای زاکانی با کدام تجربه علمی و اداری و اجرایی میخواهد سکان شهر تهران را در دست بگیرد ؟
بالاخره نباید بی پست و مقام بمونی
با این اوضاع که مردم از شما قهر کردن ، زاکانی هم به خودش جرات میده که شهردار بشه
شهید دکتر چمران مردی دانشمند بزرگ و بسیار شجاع بود ایشان برای دفاع از وطن جان خود را تقدیم کرد او از ناسا و پول و امکانات در آمریکا و پست و مقام وزارت دفاع ایران دست کشید فقط برای رضای خداوند یکتا ، برادر دیگر با وجود سن بالا چسبیده به قدرت و بر صندلی ریاست شورا ی شهر تهران با رای حداقلی و با باند بازی درصدد نصب افراد خاص و جناحی ( کاندیدای روکشی و پوششی به ادبیات خود این شخص ) به عنوان شهردار تهران است خداوندا تو کاری کن تا در روز حساب شرمنده شهدا نباشیم .
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
دوست عزیز فکر نمی کنی از خدا انتظار بی جایی داری؟ خودت نباید تو خودت تغییر ایجاد کنی خودت نباید حرکت کنی؟ ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
اقای چمران دوره قبل هم که دست اصلاح طلبان بود در شورای شهر عضو بودند . ایشان مردی برای تمام فصول هستند
رای گیری های مسخره
شهرداری که قبل از تشکیل شورا نتخاب شده ودیکته شده دیگه برای چی رای گیری میشه نمایش بسه
بالاخره نامزدی که به نفع اقای رییس جمهور کنار رفته باید سهمش را بگیرد. انتخاب زاکانی یعنی تردید در همه شعارهای اقای رییسی در باره مردمی و غیر جناحی بودن دولت . بعد هم روسای ستادهای انتخابات در استانها پست استانداری را م یخواهند و همینطور تا پایین و باز هم مردم می مانند و یک دولت سهامی و ناکارامد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
دوسه تا پست وزارت و رئئیس دفتری ریاست جمهوری را هم بهش پیشنهاد دادند به قول خودش، یعنی براش سنگ تموم گذاشتن که کاندیدای پوششی شده بود
مشت نمونه خروار *
چندروزپیش عرض نکردم همانطورکه رییسی رییس جمهورشدزاکانی هم شهردارمیشود!؟دیدیدکه شد!
قول می دم زاکانی دو ماه بیشتر شهردار نیست . یک جا بهتر پیدا می کنه و می ره اونجا رخت خدمت بپوشه . الان که کلا اینطوری هست . هر جا برنامه می خواد ایشون سر صف وایشتاده . بیچاره مردم قم .
احسنت به شورای شهر جدید
گذشت زمان آقای روحانی و شورای شهر اصلاح طلب که که کارها با تاخیر و لفت دادن انجام می شد
یک روز هم نباید از دست برود
شهرداری پر از فساد است
زاکانی ریشه فساد را خواهد کند
ان شاء الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
کلی خندیدم...مرسی
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
شورای شهر قبلی مگر چیکار کرد بهترین کاری که کرد این بود که اسم خیابانها را عوض کرد گفت به جای اینکه اسم افراد را قبل از اینکه بمیرند روی خیابانها بگذاریم اسم ایشان را تا وقتی که زنده هستند روی خیابانها می گذاریم تا حداقل حالش را ببرند !!! خوب کم کاری نبوده خیلی ابتکار می خواسته
من رای ندادم ولی لااقل به شعور آنهایی که رای دادن هم توهین نکنین.
همچین به سابقه این آقا حمله کردن اینگار که بقیه جاها اونایی که مسئولن و مسئول خواهند شد سابقه دارند!


همه چیزمون باید به همه چیزمون بیاد....


اتفاقا خوب شد که رای ندادن....ببینیم شورای شهر و روستا ، شورای شهر تهران ، شهردار ، مجلس ، وزار ، رئیس جمهور و ......همه یک دست چه گلی به سرمون می زنن!


باشد تا رستگار شوید
تماما عاشقان خدمت به مردم هستند ولی نمی دانم بعد از 40 سال چرا مردم خدمتی نمی بینند نه آب نه برق نه اینترنت نه موبایل نه دانشگاه نه شغل نه خودرو نه هواپیما نه شهر نه روستا نه جاده نه راه آهن درست و حسابی حالا این همه خدمتگزار کجا خدمتشان را گذاشتند الله و اعلم
خالا بعضی‌ها با این انتخاب شدن و انتخاب کردن اصلاً و ابداً خجالت نمیکشن !! دادستان کل کشور کجاست ؟ زمان شهرداری نجفی که ایشان استعفا داده بودند ولی شورای شهر قبول نمیکرد ، در این کشاکش که همه اش چند روز طول کشید ایشان یعنی جناب دادستان کل وارد معرکه شدند و با تحرکم و غیض دستور میدادند “ یعنی که چه ؟ ایشان استعفا داده اند و باید قبول شود . نمی‌شود که استعفا را پس گرفت “ً ( نقل به مضمون ) حالا با این اوضاع و فشارهایی که بنا به گفته رییس شورای شهر مبنی بر اینکه آقای زاکانی باید حتماً شهردار شود ، دادستان کل کجا هستند ؟ این فساد نیست؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
خوشتیپ جان اون فشار از طرف خود دادستان بود.
تهران شهر بی در و پیکری است با منابعی کم و متقاضی زیاد که بدلیل سیاست های غلط در نظام بوجود آمده
بعنوان نمونه زمین و مسکن:
در حالی که بیابان های تبدیل به فضای مسکونی و تجاری کشوری همچون امارات با وجود گرمای بالا ارزشمند تر از بالای شهر تهران ما است ولی ما عاجز از تبدیل زمین های وسیع خود به فضای مسکونی در حد زندگی کردن هستیم
زمین و ملک در تهران حکم طلا و سکه و حتی بالاتر از آن را دارد و از هر اقتصاددان و غیر اقتصاددان بپرسید که سرمایه ام را کجا قرار دهم تا بی ریسک سود هنگفت کنم می گوید ملک و مسکن که هیچگاه در ایران کسی از ملک و مسکن ضرر نکرده است
چه بسیار انسان هایی هستند که در شهرستان زندگی و در تهران ملکشان را اجاره داده اند و من در اطراف خودم که شهرستانی هستند بسیار سراغ دارم
قدرت ملک و مسکن تا جایی پیش رفته است که سودبری و سرمایه ای بودن آن از مصرفی بودن آن پیشی گرفته است
و موضوعی که براحتی و با چند قانون ساده و اجرای قوی قابل حل است به معضلی تبدیل شده است که هم سلامت روانی و هم معیشت و اقتصاد کل کشور را تا نابودی پیش برده است
نظرات منفی بر علیه شهرداری آقای زاکانی در همین تیتر خبری تابناک بطور معناداری بالا است ولی نمی دانم چرا کسانی که ادعای مردمی بودن دارند این موضوع را درک نمی کنند که انتخاب آنها مردمی نیست. البته از یک لحاظ بد نیست تا برای کسانی که بیش از حد خوشبین و برخی از مسائل را قاطی می کنند و به ظواهر نگاه می کنند تجربه ای شود تا در دیدگاه های خود تجدید نظر کنند که متوجه شوند دین و دینداری و انقلاب و انقلاب گری و ارزشمداری به سخن و ظاهر نیست بلکه به عمل و رفتار است.
شورای شهر با همین فرمون که داری می ری برو که خوب داری می ری فقط مواظب باش که خوابت نبره که دره ها بسیار در پیش داریم
احتمالا شهرداری تهران سکوی پرتاب اقای زاکانی برای ریاست جمهوری بعد از دورههای ریاست جمهوری اقای ربیسی است ،زیاد درفکر باند وباند بازی نباشیم زیرا این بلایی است که با مماشات وسهل انگاری وبی کفایتی روحانی واصلاح طلبان بر ملت نازل گردیده
سلام
این آقای چمران با 80 سال سن چرا باید تو شورا باشه . تا کی میخواد نون اسم برادر شهید و بزرگوارش رو بخوره معلوم نیست . با حضور اینها خوب معلومه زاکانی هم شهردار میشه . مدیر اجرایی بسیار قوی با سوابق معلوم و موفق و مدرک تحصیلی و تجارب مرتبط .
مانند سایر مدیران منتخب این سالها .
در مورد همه جوانگرایی تبلیغ میشود الا در مورد چمران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
گفتن عادل فردوسی پور رو به خاطر جوانگرایی گذاشتن کنار اون و قت حضرات تا آخرین نفس چسبیدن به پست
تابناک بیخود جو سازی نکن. تقریبا همه شهرها در همه ادوار همینطور بوده چیز تازه ای نیست. فقط نمی دونم چطور تا حالا خواب بودی حالا یه دفعه بیدار شدی و معترض!!!!!!!!!!!
فشارها جواب داد
شهردار نباید تحصیلات و سوابق مرتبط داشته باشه؟ نکنه این شائبه پیش بیاد که تقسیم پست و مقام توسط یک باند خاص صورت گرفته؟
جالبه سال96 قالیباف به نفع رئیسی کنار رفت شد رئیس مجلس
الان زاکانی شهردار شده است.
تجربه خوبی است.
صد رحمت به احمدی نژاد
چرا شهردار قم نشد ؟
سالی که نکووووووووست ...
اصلا شورا چه ماهیتی داره که خود جناب دکتر زاکانی قبل صحن با صراحت تمام مصاحبه می فرمایند و اعلام میکنن پیشنهاد وزارت رفاه و بهداشت و ریاست دفتر رییس جمهور رو داشتم ولی دیدم شهرداری تهران رو دوست دارم و رییس جمهور هم گفت شما برو شهرداری و ... ! واقعا این همه هزینه انتخابات و ریخت و پاش برا چی هست ؟ تصميمات که گرفته میشه و شورا موظفه همونو انجام بده و واقعا گمان میره که این شهردار که حکمشو از جای دیگه با رعايت علاقه شخصی گرفته به نظارت و اصلا کل شورا جز برا نمايش ظاهری اهمیتی میده ؟؟؟ تخصص و سابقه پیش کش . ایشون برای نشستن رو صندلی مجلس هم به گواهی مرحوم حسینیان وقت نمیذاشته دیگه ببین چه شود اون شهرداری . خدایا خودت به فریاد برس
از الان به جای خوش امدگویی اول تهران فحش می نویسند
خیلی باحال می شه که مجلس استعفاشو بپذیره ولی وزارت کشور تاییدش نکنه
یعنی زاکانی بدتر از نجغی و حناچی کرباسچی است ؟؟!! این همه ادم اشنا به سیاست که منفی بین هستند در 8 سال گذشته کجا بودند ؟!! لابد الان می ترسند که موقعیتهای کذایی خود را از دست بدهند !!
اي كاش از مردم هم قبلش نظر سنجي ميشد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
مردم کجای این کشور مهم بودن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر الودگی هوا را می خواهند درست کنند ، باید دوچرخه سواری را ترویج دهند. با روشهای مختلف از تسهیلات خرید دوچرخه تا مسیر دوچرخه و پارکینگ آن و دوچرخه های کرایه ای هوشمند ارزان و ....
به نظرم انسانی دلسوز و با پشتکار هستند. امیدوارم در انجام مسولیت دقیق و موفق باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
ولی ما چیزی که دیدیم انسانی بی ادب و گستاخ با مدرک پزشکی پر از حرف و حدیث و همچنین ریاکار(جای مهر)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
این کشور متخصص می خواهد نه متملق و چاپلوس و ریاکار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
احتمالا آشنا شما هست یه شغل مناسب هم برات در نظر گرفته میشه
مردم رای دادن
این شورا رای آورد
دلشون خواسته زاکانی رو بذارن شهردار
به کسی چه ربطی داده
اونایی که رای ندادن هم لطفا سکوت رو رعایت کنن
برن دنبال همون طوفان توئیتری برپا کردن
تا 4 سال همینه
این شورا برای تهران تصمیم میگیره
هرکس رو بخواد میذاره و هرکس رو بخواد بر میداره
اتفاقا بهترین کس برای شهرداری تهران همین آقای زاکانیه که پاکدسته و فساد ستیزه
دمشون گرم که گذاشتنش شهردار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
اشکال ندارد. قانون را رعایت کنند هرکس را که تشخیص دادند شهردار کنند و بعد هم جوابگو باشند
صبر کنیم ببینیم چی میشه
شاید به خاطر روحیه فسادستیزی که داره بتونه کارهایی بکنه
جواب پوششی بودن پاداش بزرگیه
ولا شهرداری چه ربطی به کار فرهنگی داره ؟ ثانیا کابینه مگه گوشت قربانی هستش که هر کس سهمی داشته باشه پس تخصص و تجربه و برنامه چی میشه ...
عاقبت قدرت طلبی اصولگراها بهتر از این نمیشه. مملکت کاملا در قرق اقایان. خدا رحم کنه
کارنامه درسی اش را جستجو کنید نمره ریاضی اش 1.5 بوده خدا بخیر کند
مضحکه خاص و عام شدیم با این سیرک انتخاباتها
آفرین جناب آقای مهندس چمران!
باور کنید من جای شما از خجالت آب شدم! قطعاً جای شمل بودم غیرتم اجازه نمی داد حتی یک ساعت در شورایی که تصمیماتش در سایه گرفته شده و به عناوین مختلف بر شورا دیکته می شود! نمی ماندم و استعفا می دادم و شان و منزلت خود را حفظ و نام پاک و بی بدلیل شهید فوق فرزانه، شهید چمران همیشه جاودان در اندیشه ها و غیرت ها را به سهم خود زنده نگه می داشتم.
با وجود اعضاء علی البدل در شورا کار سخت و خلاف اخلاق هم نیست!
کامنت های دوستان را خواندم تعجب کردم که چرا این دوستان به انتخاب زاکانی خرده می گیرند در این ۴۲ سال کدام مسئول در جایگاهی بوده که تخصص داشته و سواد آن جایگاه را داشته ؟علت این که ما در این ۴۲ سال همه چیز را باختیم چی هست ؟علت این همه مشکل در کشوری با چنین پتانسیل رشد و ترقی چی هست؟ این همه فقر و فحشا و بی کاری و فساد و اعتیاد وووو از چه چیزی نشآت گرفته؟اگر قرار بود امثال زاکانی در این چنین جایگاه هایی قرار نگیرند کی باید این کشور را ویران می کرد؟مگر افرادی مانند رفسنجانی و خاتمی و احمدی نژاد و روحانی و رئیسی واقعا در حد رئیس جمهور بودند ؟یا امثال کروبی و رفسنجانی و لاریجانی و قالیباف لیاقت ریاست مجلس را داشتند؟ و یا فردی مثل جنتی سالهاست ده تا پست تو کشور داره ..... به قول آقای ظریف ما خود ما خواستیم اینجوری زندگی کنیم
مفهوم برنامه در ایران این شده که یکی میاد میگه من برنامه دارم، میگن برنامت چیه؟ میگه: رفاه، جوانان، مسکن، توسعه فرهنگی و ... . قشنگ یه لیست از کلمه هایی که فکر می کنن طرفدار داره پشت هم میچینن میگن برنامه!!! انگار مثلا به قصاب سر کوچه بگی بلد نیست اینجوری کلمه پشت هم سر هم کنه.
واقعا تاسف داره یک آدم دروغگو با ادبیات چاله میدانی بشه شهردار پایتخت
بچه شما تو سویس چکار میکنه آقای پوششی؟؟؟
آقایان نمایندگان مجلس انقلابی و شورای تقریبا اتصالی به قوانین مصوب برای ویژگیهای مصوب برای شهردار شدن پایبند باشید اقای زاکانی اصلآ و‌ابدا شایسته این منصب نیستند
تابناک از چی میترسی من فقط به اصولگراها خوشبین نیستم
رای گیری مسخره..ایشون انتصاب شدن.
شهرداری برای اینها سکوی پرش است برای بعد برنامه ریزی کرده.
همه مسئولین مملکت فامیل ، پدر زن و داماد و ..
وقتی قدرت پنهان فرا قانوني دخالت می‌کند همین است مثال عملکردشورا نگهبان درانتخابات ریاست جمهوری...اینجا ایران است‌ شورا هیچ کاره بوده چمران گفت قبل راي شورا زاکانی شهردارشد !!خود زاکانی گفت رؤسای سه قوه‌ گفتند شهردار بشو...
شورا کیه! قانون چیه !فرا قانوني شهرداره
شورا کاره ای نیست از بالا تصمیم گرفتند
جناب چمران خداوکیلی اگه شهید چمران بود این طور عمل می کرد خجالت نمیکشی ،متاسفم برای قم.
طبق قانون شهردار باید تحصیلات مرتبط شهری ویا سابقه چندین ساله مدیریت داشته باشد که جناب زاکانیِ سهم خواهِ انقلابی ،هیچکدام را ندارد
برادر عزیز مگر بقیه دارند، بگذار این بنده خدا هم چند صباحی صفا کند.کلی زحمت کشیده و آنقدر دعا و ‌عبادت کرده که جای مهر در پیشانیش نقش بسته.
برخلاف شعارهایش از نظر شخصیتی وادب در حد شورای یک ده هم نمی تواند باشد تهران پایتخت جمهوری اسلامی است ادبیات ایشان در حد راننده های جاده ای بی کلاس است
ماهیچ خیری از رای به لیستها ندیدیم ازاول تا آخرش فساد وبیلیاقتی شده
این بیسواد سهمیه ای در شهرداری بوی کباب به مشامش خورده !!!!
چمران پیر و از کار افتاده و غیر خلاق هم به جای اینهمه توجیه و دروغ در انتخاب زاکانی یک کلام می گفت که به ما از بالا گفتن که ایشون باید منصوب شود !!!!!
عجیب است چمران در یکی از دروغ هاش گفت چندین جلسه و دهها ساعت وقت گذاشتن تا به ایشون برسند!!!!!
واقعا خسته نباشید ... عملکرد چهار سال آینده شورای شهر همین گونه خواهد بود؟؟؟؟؟؟؟؟
اونهاییکه رای ندادند نگران نباشند. رای میدادید هم همین بود. الان حداقل وجدانتون راحت هست
شما به هر جای دنیا بری و بگی که من از مملکتی اومدم که به خاطر کرونا عزاداری و ختم برای عزیزان از دست رفته ممنوع است ولی برای کسانیکه ۱۴۰۰سال قبل کشته شدن آزاد و واجبه !!! حتما بهتون پناهندگی و اقامت میدن البته چند ماه در تیمارستان قبلش بستریت می کنند !!!
بسم الله الرحمن الرحیم حسبنآالله ونعم الوکیل نعم المولا و نعم النصیر نیت شرط ولازمه هر موفقیت است که ان شا ئالله قربه‍ الله باشد و من الله توفیق الهم صل علی محمد و آل محمد
همانطور که بذرباش بدون داشتن شرایط رییس سازمان حسابرسی شد، ایشون هم میشن
متاسفانه تابناک حرف هایی که از روی حقیقت گفته شود حاضر نیست انتشار دهد اگر کشور ما به این روز افتادبخاطر پنهان کردن واقعیت ها بود ای کاش کشوری آزادی داشتیم مردم انقلاب کردند. که آزادی بیان داشته باشند ولی انگار قرار نیست چیزی در کشور تغییر کند. نمونه انتخاب. آقای شهردار. است که نه بخاطر لیاقت شهردار شده. بلکه سفارش شده بوده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل