بازدید 6178

رییس دفتر سیاسی حماس با ولایتی دیدار کرد

اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس با علی اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۰۶۸۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳ 07 August 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، علی اکبر ولایتی روز شنبه در دیدار اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس ضمن تاکید بر مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین، روند رشد، پیشرفت و پیروزی جهاد و مقاومت را غیرقابل مقایسه با گذشته اعلام کرد.

وی با اشاره به آشنایی و ارتباط ۴۴ ساله با مقام معظم رهبری افزود: همه ما در مسیر خدا حرکت می‌کنیم و اینکه مقام معظم رهبری همواره اولین مسئله را، فلسطین مطرح می‌کنند، اعتقاد دینی و راسخ ایشان به این اولویت است. نکته‌ای که ایشان اعتقاد دارند این است که معتقدند آمریکا باید از منطقه بیرون برود.

ولایتی همچنین در ادامه بر آمادگی ایران برای تبادلات دانشگاهی و ارائه خدمات درمانی تاکید کرد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش، شجاعت، تدبیر و ایستادگی جبهه مقاومت اظهار امیدواری کرد که اسماعیل هنیه بتواند به زودی با مقام معظم رهبری دیدار کند.

رییس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار با ابراز خوشحالی از دیدار مجدد با علی اکبر ولایتی، از مواضع ثابت، پایدار و همیشگی جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مردم فلسطین و آرمان‌های فلسطین تقدیر و تشکر کرد.

اسماعیل هنیه پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را به ملت و دولت ایران تبریک گفت و تاکید کرد: این الگو یک شیوه بسیار جالب در ایران است که در منطقه مانند آن را مشاهده نمی‌کنیم و این انتخابات نشان داد که برای رای، اراده و انتخاب مردم احترام و اهمیت ویژه وجود دارد و با هدایت‌های مقام معظم رهبری موجب سربلندی و افتخار است.

وی در بخش دیگری از این دیدار گفت: فلسطین و جنبش‌های اسلامی موفقیت‌های بزرگ و پیشرفت بسیار زیادی را در مبارزه و جهاد به دست آورده اند و رهنمود‌های مقام معظم رهبری همیشه چراغ راه بوده و هست و ایشان یک نعمت بزرگ برای جهان اسلام می‌باشند.

هنیه تاکید کرد: جنبش حماس در روند‌های بزرگی همچون تربیت، آموزش، تبلیغ، مقاومت و جهاد علیه دشمن صهیونیستی و... پیشرفت‌های فراوان و موثری به دست آورده است.

وی اضافه کرد: شاید قبلا مبارزه با اسراییل غیر قابل تصور بود، ولی امروز با این اتحاد و یک صدا بودن تمام امت اسلام، فلسطین و خط مقاومت، دیکر مبارزه با اسراییل امری نشدنی نیست و ان شالله پیروزی‌های بیشتر نزدیک است و همه باهم به زودی در قدس نماز خواهیم خواند.

رییس دفتر سیاسی حماس یادآورشد: مقاومت از نظر رویارویی با دشمن توانسته دستاورد‌های بزرگی داشته باشد و ما بار دیگر از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران در این زمینه تشکر می‌کنیم و این نبرد‌ها و پیروزی‌ها تمام فلسطینیان را در داخل و خارج با هم متحد کرده و این یک نشانه بی‌سابقه بود و موجب ترس صهیونیست‌ها شد که در اجرای رهنمود‌های مقام معظم رهبری و به برکت خون شهدایی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی محقق شد و ما ادامه دهنده خط راه این شهدا تا پیروزی قدس هستیم و از مواضع خود لحظه‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

هنیه افزود: مواضع ثابت، پایدار و جدی جمهوری اسلامی ایران و حمایت از آرمان‌های فلسطین برای ما بسیار ارزشمند است و مواضع مقام معظم رهبری امتداد خطی است که امام راحل با اعلام روز قدس ترسیم نمودند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار