بازدید 4985

دستگیری عاملان فروش مجوز تردد استانی

کد خبر: ۱۰۶۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳ 04 August 2021

سه مرد که با تبلیغ در فضای مجازی مدعی بودند می‌توانند برای متقاضیان مجوز تردد استانی دریافت کنند از سوی پلیس فتا دستگیر شدند.

به ‌گزارش ایران، چندی قبل کارشناسان پلیس فتا ضمن رصد شبکه‌های اجتماعی با تبلیغات فروش مجوز تردد استانی رو‌به‌رو شدند با بررسی ماجرا و پیگیری موضوع مشخص شد سه نفر با انتشار این تبلیغات در فضای مجازی مدعی دریافت و فروش مجوز هستند. بدین ترتیب با دستگیری این سه متهم آنها برای تحقیق و بازجویی به پلیس فتا منتقل شدند.

سرهنگ «داوود معظمی گودرزی» رئیس پلیس فتا تهران بزرگ شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌ها اعتراف کردند از طریق فضای مجازی قصد فروش مجوز تردد بین شهری استانی را داشتیم که توسط پلیس رصد و دستگیر شدیم.

با دستگیری متهمان، تحقیقات برای شناسایی افرادی که از آنها کلاهبرداری شده و بررسی دیگر زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد. متأسفانه برخی از شهروندان با وجود هشدارهای پلیس به تبلیغات فضای مجازی اطمینان کرده و وجوهاتی را واریز می‌کنند که منجر به کلاهبرداری از آنها شده و مجبور شدند در دادسرا طرح شکایت کنند.

یکی از متهمان در بازجویی‌ها گفت: ما مجوزهای تردد را جعل نمی‌کردیم بلکه از آنجا که خودم ۲ بار در سال گذشته مجوز تردد گرفته بودم، قصد داشتم با مراجعه به مرکز صدور مجوز و ایستادن در صف مجوز بگیرم.

براساس این گزارش، درخواست‌کنندگان و خریداران این مجوزها نیز مرتکب بی‌قانونی شده و تحت پیگیری قرار می‌گیرند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی