بازدید 4795
۱

باند سارقان مسلح طلای منازل در دام پلیس

کد خبر: ۱۰۶۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷ 04 August 2021

چهار سارق و یک مالخر مرتبط با آن ها که به صورت مسلحانه اقدام به زورگیری و سرقت طلا و جواهرات از چند منزل در سه شهرستان شرقی استان کرمان کرده بودند، در عملیات پلیس دستگیر شدند.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر دراین باره گفت: بیست و سوم تیر امسال، در پی اعلام وقوع سرقت و زورگیری توسط سارقانی که با تهدید سلاح سرد، طلا و جواهرات دو زن را در یک منزل در بخش«روداب شرقی» شهرستان نرماشیر به سرقت برده بودند، ماموران پاسگاه انتظامی «عزیز آباد» نرماشیر با بررسی صحنه وقوع سرقت و انجام تحقیقات موفق شدند ۱۸روز بعد فردی را به اتهام مشارکت در این سرقت دستگیر کنند.

سرهنگ زید آبادی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات بعدی کارآگاهان پلیس مشخص شد این فرد در زورگیری و سرقت های مسلحانه در شهرستان های نرماشیر، بم و فهرج نقش داشته که در ادامه پس از رویارویی با مدارک موجود به انجام چهار فقره سرقت و زورگیری مسلحانه طلا با همکاری چهار نفر دیگر در این سه شهرستان و سرقت اخیر طلای دو زن در بخش«روداب شرقی» شهرستان نرماشیر اعتراف کرد.

وی افزود: در ادامه نیز نیروهای پلیس نرماشیر، سه عضو دیگر این باند در این شهرستان و بم را شناسایی کردند و به دام انداختند.

او با بیان این که یک مالخر که اقدام به خریداری طلاهای سرقتی این باند می کرد هم دستگیر شد، ادامه داد: اقدامات بعدی برای تحویل طلاهای سرقتی به مال باختگان و معرفی اعضای این باند به مرجع قضایی در حال انجام است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یعنی چیکار کردن؟ در زدن و صاحبخونه درو باز کرده اینا رفتن داخل زورگیری کردن؟ خودشون قفل درو شکستن؟ به عنوان پلیس رفتن داخل؟ هر کدوم اینا روشهای پیشگییر خودش را داره. توضیح بدید بگیم چیکار باید بکنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار