بازدید 3583

غلام محمدی بعداز بردن ۴کشتی آزاد: هنوز اتفاقی نیفتاده

بعدازظهر دو حریف روس داریم که در مورد هر دو نگران هستیم، اما همه تلاش‌مان را انجام می‌دهیم. تا اینجا خوب بوده‌ایم، اما این به معنای تمام شدن کار نیست
کد خبر: ۱۰۶۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹ 04 August 2021

غلامرضا محمدی بعد از حضور دو کشتی‌گیر کشورمان در مرحله نیمه نهایی کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: هنوز اول راه هستیم و هیچ اتفاقی نیفتاده است. رضا اطری دو حریف اصلی خودش را برد و این نشان می‌دهد که شایسته ایستادن روی سکوست، اما این به معنای تمام شدن کار نیست. او بعدازظهر امروز با حریف روس مسابقه دارد که کارش راحت نیست.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره حسن یزدانی گفت: حسن، کشتی به کشتی بهتر می‌شود.

غلامرضا محمدی در پاسخ به این سؤال که بیشتر نگران کدام یک از کشتی‌گیران است؟ تصریح کرد: بعدازظهر دو حریف روس داریم که در مورد هر دو نگران هستیم، اما همه تلاش‌مان را انجام می‌دهیم. تا اینجا خوب بوده‌ایم، اما این به معنای تمام شدن کار نیست. در حال حاضر، حفظ آرامش، مهمترین مسئله برای ماست و قدم به قدم جلو می‌رویم.

وی در مورد وضعیت چهار کشتی‌گیر باقیمانده ایران گفت: هر چهار نفر از لحاظ شرایط بدنی خوب هستند و از لحاظ روانی نیاز به آرامش دارند. قرعه مصطفی حسین‌خانی و امیرحسین زارع امروز مشخص می‌شود. در المپیک می‌گویند قرعه مهم نیست، اما در رقابت‌های فرنگی دیدید که قرعه، مهم و برای کشتی‌گیران تعیین‌کننده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر