بازدید 15226
۹
با انتشار پستی در صفحه شخصی؛

سعید معروف از تیم ملی والیبال خداحافظی کرد

هر چند دوست داشتم که تو سکوت از والیبال خداحافظی کنم ولی خوب، زمان خوبیه واسه صحبت. به‌زودی می‌بینمتون
کد خبر: ۱۰۶۷۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳ 03 August 2021

کاپیتان تیم ملی والیبال با انتشار پستی در فضای مجازی به صورت غیرمستقیم از تیم ملی والیبال خداحافظی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از ناکام ماندن تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های المپیک صحبت‌هایی از خداحافظی باتجربه‌های تیم به گوش رسید. تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل ژاپن از صعود به مرحله یک چهارم نهایی والیبال المپیک بازماند تا تیم طلایی ایران در این رقابت‌ها ناکام باشد. 

سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با انتشار پستی به صورت غیرمستقیم اعلام کرد که از تیم ملی والیبال ایران خداحافظی کرده است. در این پست آمده: 

"خیلی تلاش کردم‌ که تو پایان قصه، بتونم زیر این پست حرفای دلمو بزنم ولی انقد زیاد بود که شاید کسی حوصله نمی‌کرد بخونه. این صفحه تنها جایی هستش که تا الان توش حرفام‌ زده شده و خواهد شد. قطعا به احترام همه دوستداران والیبال و بنده‌ی حقیر، در اولین فرصت، سوالای همه رو جواب خواهم داد و حتما سعی خواهم‌ کرد که مثل همیشه کاملا شفاف و واضح صحبت کنم. البته بیش‌ترش در جهت قدردانی از زحمات علاقه‌مندانی خواهد بود که تو این چند سال فعالیت ورزشیم لطفشون شامل حالم بوده. هر چند دوست داشتم که تو سکوت از والیبال خداحافظی کنم ولی خوب، زمان خوبیه واسه صحبت. به‌زودی می‌بینمتون"

سعید معروف از تیم ملی والیبال خداحافظی کرد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
خسته نباشی قهرمان، شما دیگه مدتها مبصر تیم پیرمردها بودی. خیلی وقته که وقتش شده بود. هر جا میری سلامت و موفق باشی.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
چه ادبیات زشتی
تو خودت چه گلی کاشتی کلا ؟
خدانگهدار قهرمان! برای ما همیشه قهرمان هستی. تیم مالی باید کلا جوان سازی شود و برای المپیک پاریس از الان آماده شود. استعداد یابی حرف اول را می زند. بازیکن زیر 2 متر هم اصلا نباید به تیم بزرگسالان راه داده شود چون از نظر جسه و قد هم از تیم های درجه یک دنیا عقب هستیم.
بهترين و اقاترين و معروفترين واليباليسته دنيا
مرسى اقاى معروف
بدرود قهرمان ملی ایران. نامت چون افسانه‌ای در تاریخ میهن باقی خواهند ماند.
معروف زحمت زیادی کشید و باید قدر دان او بود و ازو برای آینده تیم بهره برد.

مشکل تیم های ایران اتکا به برخی بازیکنان است که نشان از پدیده بودن آنهاست. در کنار اون تیم سیستماتیک نیست و نبود این بازیکنان پدیده در تیم، به تیم ضربه میزنه.
تیم فوتبال آلمان نمونه یک تیم استاندارد و سیستماتیک است که متکی به بازیکن نیست و در 80 درصد موفق عمل میکنه و همه میدونند 20 درصد ذات بازی و شرایطه.
والیبال ایران نشان داده پتانسیل خوبی برای تبدیل شدن به یک تیم استاندارد رو داره و نیاز به برنامه ریزی و سرمایه گذاری داره ولی این حقیقته که ما چه چیزمون استاندارده :)
باید خیلی وقت قبل این می رفت پی کارش مغرور ...
از اینکه سالها باعث افتخار کشورو پرچم ایران بودید متشکرو اما تیم ها نباید قایل به فرد باشند بایستی عقبای قوی داشته تا نسل جدید با قدرت جایگزین شوند در هر صورت امیدوارم در انتقال تجاربتان به نسل های بعدی کشورت کوتاهی نکنی تو ایرانی هستی و با غیرت و تعصب ............................
کسانی که توی کامنتها هم دارند عقده گشایی میکنند، باید بهشون یادآوری کنم که سعید معروف چند بار به عنوان بهترین پاسور دنیا انتخاب شده بود و باید بهش افتخار کنیم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل