ارزش پالایشی یکم ۱۱ مرداد

صندوق پالایش یکم، امروز در سومین روز هفته مانند روز گذشته منفی به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۰.۲۹ درصد افت نسبت به روز معاملاتی قبل ۶۹ هزار و ۴۰۰ ریال معامله شد
کد خبر: ۱۰۶۷۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶ 02 August 2021

به گزارش بورس تابناک، امروز مورخه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ صندوق پالایش منفی شروع به کار کرد، اما در انتهای بازار با افزایش تقاضا رویرو شد با این حال در پایان معاملات پالایش در قیمت ۶۹۴۰۰ ریال به کار خود پایان داد و با ۰.۲۹ درصد افت همچنان در کانال ۶ هزار تومانی باقی مانده است. سهامدارانی که از ابتدا این صندوق را نگهداری کرده‌اند، تا الان زیان ۳۰ درصدی را متحمل شده‌اند.
نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با کاهش ۰.۴۴ درصدی و پالایش نفت اصفهان (شپنا) با افت ۰.۰۸ درصدی همراه بودند و شبریز (پالایش نفت تبریز) با رشد ۱.۳۵ درصدی تنها نماد مثبت این گروه بود. نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) همچنان بسته است که علت توقف طولانی مدت نماد معاملاتی "شبندر" عدم ثبت افزایش سرمایه مورخ ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ از مبلغ ۲۸ هزار و ۶۸۸ میلیارد ریال به مبلغ ۱۳۴ هزار و ۳۴۲ میلیارد ریال در مرجع ثبت شرکت‌ها است.
همچنین پالایش یکم از برگزاری مجمع خبر داده است که مجمع این صندوق در ساعت ۱۱:۰۰ مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ در محل تهران، بلوار نلسون ماندلا، بلوار گل آذین، شماره ۲۳ جهت تصمیم گیری در خصوص تصویب تغییرات در امیدنامه صندوق و هزینه‌های صندوق برگزار می‌گردد
این نماد طبق قانون باید دو روز قبل از برگزاری مجمع بسته شود و بنابراین روز شنبه مورخ ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۰ معاملات این نماد متوقف خواهد شد تا آماده برای برگزاری مجمع شود.

ارزش پالایشی یکم ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

امروز دوشنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۰.۲۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۹۴۰ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۰.۰۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۹۵۸ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش پالایشی یکم ۱۱ مرداد| خبری مهم برای سهامداران پالایش
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل