پالایشی یکم به مجمع می رود

پالایشی یکم هم اکنون با ۳۰ درصد ضرر در حال معامله می‌باشد و قیمت آن باز هم در روز جاری کاهش یافت. این نماد کی برای مجمع بسته می شود؟
کد خبر: ۱۰۶۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵ 02 August 2021

به گزارش بورس تابناک؛ صندوق پالایشی یکم با نماد پالایش در آستانه یک سالگی پذیره نویسی خود قرار دارد. صندوقی که دعوا بر سر نحوه مدیریت و پذیره نویسی آن جرقه سقوط بورس را در ۱۹ مرداد ماه ۱۳۹۹ زد.  

هر آنچه بود این صندوق پذیره نویسی شد و پول کلانی را به جیب دولت ریخت. بعد از پذیره نویسی داستان بر سر آغاز معاملات آن شروع شد و در نهایت با ۴۱ روز تاخیر نسبت به آنچه مصوب شده بود، در ۱۱ آذرماه سال گذشته بازگشایی شد.  

تنها دو روز این نماد بالای قیمت فروخته شده هر واحد یعنی ۱۰ هزار تومان معامله شد و پس از آن روند سقوط قیمت این نماد آغاز شد تا سهامداران این نماد کلاه گشاد دولت بر سر خود را حس کنند و در کمتر از دو ماه از معاملات این نماد، قیمت آن نصف شد.  

در این ۹ ماه (با فاکتور از دو روز اول معاملات پالایشی یکم) که از حضور پالایشی یکم در بورس می‌گذرد هرگز و هرگز و هرگز این نماد به سود ننشسته است و در بهترین حالت و با حمایت دولتی‌ها در بهمن ماه سال گذشته تنها به نقطه سر به سر رسید!

در بهار امسال هم که وعده سهام جایزه جهت جبران خسارت داده شد، عملا هیچ اتفاقی رخ نداد و تاکنون این وعده تنها بر روی کاغذ مانده است.  

حالا پالایشی یکم قرار است شانزدهم همین ماه با این داستان پرغصه خود به مجمع برود. مجمعی که برگزاری آن یک بار به تاخیر افتاد. اطلاعیه این مجمع به شرح زیر در سایت کدال منتشر شد:

از کلیه دارندگان واحد‌های ممتاز، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحبان واحد‌های ممتاز و همچنین نماینده و یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع این صندوق که در ساعت ۱۱:۰۰ مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ در محل تهران، بلوار نلسون ماندلا، بلوار گل آذین، شماره ۲۳ برگزار می‌گردد حضور به هم رسانید.

این نماد طبق قانون باید دو روز قبل از برگزاری مجمع بسته شود و بنابراین روز شنبه مورخ ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۰ معاملات این نماد متوقف خواهد شد تا آماده برای برگزاری مجمع شود.  

 

منبع: نبض بورس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان