بازدید 60652
دو هزار و پانصد و چهل و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

پیش‌بینی عضو کارگزاران درباره آینده لاریجانی / ابطحی: آقای رییسی مراقب مین پخش کن‌ها باشد! / عکسی جالب در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت روحانی

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: شعار زاکانی برای کرسی شهرداری تهران / واکنش ذوالنوری به احتمال حضور عراقچی در تیم مذاکرات دولت رئیسی / طعنه محسن هاشمی به طرح مجلس: شورای پنجم شورای «شفافیت» بود نه «صیانت» / واکنش محمد دادکان به برخورد صداوسیما با کیمیا علیزاده / زمان معرفی کابینه ابراهیم رییسی به مجلس و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۶۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲ 01 August 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

کسی که نمی خواهد حال و هوای شهرها حسینی باشد، ابلیس است

حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: حال و هوای شهرها در این کشور حسینی باید معلوم شود که محرم است و کسی که نمی خواهد اینگونه باشد، ابلیس است.اگر مساله مراعات شیوه نامه های بهداشتی است که اصرار کردیم هیاتی ها بیش از همه رعایت کردند و برگزاری برنامه ها با انضباط و مراعات بوده است.هیات های محلی مسئول محله خود هستند تا حال و هوای محل را حسینی کنند و هیات های در سطح شهر نیز مسئولیت شهر خود را دارند. در ارتباط با دولت نیز به رئیسی، رئیس جمهور منتخب گفتم هیاتی ها به شما کمک می کنند. دولت وظیفه ای دارد ولی ما قدرت محافل حسینی را دست کم نمی گیریم و همه دستگاه ها موظفند امکانات خود را در اختیار هیات ها قرار دهند./ ایرنا

زمان معرفی کابینه ابراهیم رییسی به مجلس

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص زمان اعلام لیست وزرای پیشنهادی سید ابراهیم رئیسی و روند بررسی‌های مجلس، گفت: آنچه ما شنیده‌ایم، اینطور است که آقای رئیسی تصمیم دارند در همان روز که مراسم تحلیف برگزار می‌شود، اسامی وزرای پیشنهادی‌شان را به همراه کلیاتی از برنامه‌ و خط و مشی دولت به مجلس ارائه دهند.اگر چنین اتفاقی رقم بخورد یعنی معرفی کابینه به مجلس در روز تحلیف انجام شود، می‌توان گفت که تا قبل از فرارسیدن تاسوعا و عاشورا کابینه مشخص خواهد شد. اما اگر آقای رئیسی تصمیم داشته باشند از مهلت دو هفته‌ای که براساس قانون دارد، استفاده کنند این مساله به بعد از تاسوعا و عاشورا موکول خواهد شد./ایلنا

چرا مجلس انقلابی، طرح شفافیت آرای نمایندگان را تصویب نمی کند؟

شرق نوشت:ماجرای رأی نمایندگان به طرح مصونیت فضای مجازی آن هم غیرعلنی در کمیسیون فرهنگی و به بهانه استناد به اصل 85 قانون اساسی به جز از منظر محتوایی از منظری دیگر هم مورد انتقاد و هجمه قرار گرفته است؛ «عدم شفافیت آرا». مجلسی که قرار بود شفافیت را به عرصه تصمیم‌سازی بیاورد، یکی از سرنوشت‌سازترین تصمیمات روی زندگی مردم را غیرعلنی گرفته است. برخی از حامیان و رأی‌دهندگان به طرح محدودیت اینترنتی در مجلس قبلی مدعی و خواستار شفافیت رأی نمایندگان بودند. حتی طرحش را هم تهیه کرده بودند؛ اما چون تصویب نشد، تقصیرش را بر گردن اصلاح‌طلبان آن مجلس انداختند.

اعتراف یک نماینده به استفاده از تلگرام

حسن نوروزی، نماینده مردم رباط کریم در مجلس یازدهم گفت: اگر در زمان فیلتر تلگرام شبکه های داخلی با اقبالی مواجه نشدند، به این علت بود که بودجه نداشتند و ضعیف بودند. مثلاً خود من پایگاه خبری ام را به سروش و ایتا انتقال دادم ولی چون بیش از ۲۰۰-۳۰۰ فالور نداشتم مجبور شدم تلگرام را احیا کنم./برنا

واکنش محمد دادکان به برخورد صداوسیما با کیمیا علیزاده

محمد دادکان گفت: بعضی‌ها فکر می‌کنند در مسابقه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی آن کسی که برنده شد فلانی بود یا فلانی بازنده. نه! بازنده اصلی صداوسیماست. بازنده اصلی آن مجریانی هستند که می‌آیند آن حرف‌هایی که هیچ ارزشی ندارد می‌زنند. البته مجری هم تقصیری ندارد. مدیر یادش می‌دهد. آن برنامه‌ریز، کارگردان و آن کسانی که پشت صحنه هستند به مجریان می‌گویند این حرف‌ها را بزنید./اعتماد

حالا که تمام قوا هم‌صدا شده‌اند، خدا به خیر بگذراند!

محمود میرلوحی فعال سیاسی اصلاح طلب: حالا که تمام قوا هم صدا شده اند، خدا به خیر بگذراند. چرا که ممکن است همین که روزنامه نگاری، دبیرکل حزبی یا منتقدی حرفی بزند همه قوا به علاوه سپاه و اطلاعات و صداوسیما بگویند این حلقوم صهیونیست ها و بی بی سی است. همچنان که در گذشته نیز گفته اند. یادمان نمی رود که به مرحوم شجریان چه القابی دادند.

وعده پژمانفر برای ایجاد ۱۰ میلیون شغل پایدار با طرح صیانت

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: اجرای طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی ۱۰ میلیون اشتغال پایدار در فضای مجازی ایجاد خواهد کردر.نصرالله پژمان‌فر نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و طراح طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی در گفتگو با مهر گفت: در صورت اجرای این طرح ۱۰ میلیون اشتغال امن و پایدار ایجاد خواهد شد.نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر حدود ۱۰۰ هزار شغل در فضای مجازی وجود دارد که پایدار نیست اما در صورت اجرای طرح صیانت این اشتغال پایدار خواهد شد.رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمات اینترنت در ایران بسیار بی‌کیفیت است، اظهار داشت: در صورت اجرای طرح صیانت کیفیت خدمات اینترنت افزایش خواهد یافت.وی با اشاره به کلاهبرداری‌ها در فضای مجازی گفت: در حال حاضر مشکلات زیادی به خاطر ناامنی در فضای مجازی وجود دارد. هکرها صفحات شخصی مردم را هک می‌کنند و کلاهبرداران در فضای مجازی جولان می‌دهند.وی تصریح کرد: پرونده‌های زیادی در این خصوص در دستگاه قضایی وجود دارد، چون هویت افراد در فضای مجازی مشخص نیست اقدامات خلاف قانون انجام می‌شود، با اجرای طرح صیانت، هویت افراد علنی خواهد شد و اینگونه جرم‌ها کاهش خواهد یافت.

اظهارات مهم یکی از طراحان طرح صیانت؛ پهنای باند برای اینستاگرام محدود می شود

سید عباس مرادی از طراحان طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» گفت: فیلترینگی در کار نیست، ولی قطعا محدودیت هست مثلا محدودیت پهنای باند برای اینستاگرام. وی افزود: به میزان مهاجرت مردم به نمونه‌های داخلی، برای اپلیکیشن‌های خارجی محدودیت پهنای باند در نظر گرفته می‌شود.سید عباس مرادی از طراحان طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» در برنامه جهان آرا گفت: بهترین نقطه برای حکمرانی در فضای مجازی، همین جایی است که طرح صیانت قرار است وارد شود، یعنی خدمات پایه کاربردی باید فضای رقابتی ایجاد کنیم، با مزیت رقابتی که برای کاربر قابل لمس باشد.وی افزود: فعلا هیچ مشابه داخلی اینستاگرام نداریم. هدف طرح صیانت این است که پلتفرمی امن ایجاد شود تا زمینه مهاجرت کاربر ایرانی به نمونه داخلی فراهم شود.مثلا در اینستاگرام پلاس، بانکداری الکترونیکی خواهیم داشت.مرادی بیان کرد: رویکرد طرح صیانت، بومی‌سازی و داخلی‌سازی نیست، چرا که اگر نمونه‌های خارجی هم قوانین ما را بپذیرند، همان تسهیلات نمونه‌های داخلی را دریافت می‌کنند. فیلترینگی در کار نیست ولی قطعا محدودیت هست مثلا محدودیت پهنای باند برای اینستاگرام.

او در ادامه گفت: تخفیف‌های مالیاتی برای انجام تبلیغات در اینستاگرام ایرانی در نظر گرفته خواهد شد، ولی این تخفیف برای اینستاگرام آمریکایی نخواهد بود.وی افزود: به میزان مهاجرت مردم به نمونه‌های داخلی، برای اپلیکیشن‌های خارجی محدودیت پهنای باند در نظر گرفته می‌شود.وی در بخشی از صحبت‌های خود افزود: مدعیان بارداری با دو گیگ اینترنت و مدافعان وایت لیست، از طرح صیانت کنار گذاشته شدند و جزو مخالفان طرح هستند. در این طرح بر خلاف سیاه‌نمایی‌ها، دیجی کالا و اسنپ و ... هیچ یک خدمات پایه کاربردی محسوب نمی‌شوند. داریم چوب رویکرد و نگاه تیم اول نویسنده طرح را می‌خوریم.

عارف: ملت مظلوم را عصبانی نکنید

رئیس پیشین فراکسیون امید نوشت: شرایط کنونی محصول ناامیدسازان خیال اندیشِ ضد مصالح ملی و امیدسوزان ناوفادار به رای ملت است؛ واقع بینانه با مسائل روبرو شوید و ملت مظلوم را عصبانی نکنید.محمدرضا عارف نوشت: انقلابی گری به معنای تلاش برای تحدید و تهدید آزادی های مردم، انسداد آفرینی در مسیر گردش آزاد اطلاعات و تعمیق شکاف ملت و حاکمیت نیست. شرایط کنونی محصول ناامیدسازان خیال اندیشِ ضد مصالح ملی و امیدسوزان ناوفادار به رای ملت است. واقع بینانه با مسائل روبه رو شوید و ملت مظلوم را عصبانی نکنید.

کنایه تند یامین پور به صدا و سیما

وحید یامین پور از مجریان صدا و سیما که پیشتر با برنامه های مرتبط با اتفافات سال ۸۸ مانند: ایران ۸۸، روبه فردا، دیروز، امروز و فردا معروف شده در کنایه ای تند به مدیران صدا و سیما، آن ها را ترسو خواند.

یامین پور در صفحه اینستاگرام خود نوشت: صداوسیما ترسو و محافظه کاره. اصلا متوجه نیست مختصات رسانه ای تغییر کرده و در یک رقابت جدید افتاده است. البته بسیاری از برنامه سازها و دست اندر کاران متوجه اند ولی مدیران ''باکفایت'' دنبال دردسر نمی گردند.

طعنه محسن هاشمی به طرح مجلس: شورای پنجم شورای «شفافیت» بود نه «صیانت»

رییس شورای شهر تهران با اشاره به طرح صیانت از فضای مجازی مجلس شورای اسلامی و انتقاد از آن،گفت: شورای دوره پنجم شورای شفافیت بود نه صیانت و مجلس هم به جای رفتن به سمت چنین طرح هایی، باید حل مشکلات معیشتی و مطالبات واقعی جامعه را دنبال کند.محسن هاشمی در سیصد و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: از شهردار تهران و همکارانشان تشکر می‌کنم که در مناطق ۱۷ و ۱۸ بالاخره طلسم بازآفرینی روی ریل راه آهن تهران- تبریز شکست و این منطقه در اختیار مردم قرار گرفت.وی افزود: ابتدا قرار بود روی این منطقه به گونه ای بازآفرینی شود که با ساخت و ساز ، هزینه ساخت این تونل فراهم شود. خوشبختانه در این دوره شهرداری تصمیم گرفت در این منطقه بزرگ یک باغ‌راه طولانی ایجاد کند و دید کاسبکارانه نداشت و آن را تبدیل به یک فضای عمومی برای مردم کرد.وی ادامه داد: در این روزها مساله صیانت از فضای مجازی مطرح شده است. خوشبختانه شورای پنجم شورای شفافیت بود و نه صیانت و مجلس شورای اسلامی در این شرایط حساس و سخت جامعه، به جای طرح هایی که واکنش منفی گسترده در جامعه ایجاد کند، به دنبال حل مشکلات معیشتی و مطالبات واقعی جامعه برود و قطعا شفافیت نیز از مطالبات اصلی جامعه و وعده های محقق نشده در مجلس است.

عکسی جالب در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت روحانی

در برگه‌ای از پوشه‌ای در دستان واعظی، رییس دفتر روحانی در آخرین جلسه هیات دولت دوازدهم نوشته ای است که از طلب حلالیت رییس‌جمهوری و اعضای هیات دولت از مردم نوشته است.

پیش‌بینی عضو کارگزاران درباره آینده لاریجانی / ابطحی: آقای رییسی مراقب مین پخش کن ها باشد! / عکسی جالب در حاشیه آخرین جلسه هیئت دولت روحانی

ادعای نفتالی بنت علیه ایران درباره حمله به کشتی اسرائیلی

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعاهایی را درباره دست داشتن ایران در هدف قرار گرفتن یک کشتی اسرائیلی در سواحل دریای عمان مطرح کرد.به گزارش روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه مدعی شد که هدف قرار دادن کشتی مِرسِر استریت در سواحل عمان از سوی ایران انجام شده است و اسرائیل به آن پاسخ خواهد داد.بنت مدعی شد: کاملا مشخص است،ایران کسی است که به این کشتی حمله کرده است. شواهد اطلاعاتی آن موجود است و ما از جامعه جهانی انتظار داریم تا برای حکومت ایران روشن سازد که اشتباه بزرگی مرتکب شده است.نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه این ادعاها در اظهاراتی تهدیدآمیز گفت: ما می دانیم که چگونه در هر موردی به روش خودمان به ایران پیام بفرستیم.او ادامه داد: رفتار زورگویانه ایران نه تنها برای اسرائیل خطرناک است، بلکه به منافع جهانی، آزادی دریانوردی و تجارت بین المللی آسیب می زند.

واعظی: روحانی واکسن زده‌ است

رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به این پرسش که آیا آقای روحانی واکسن زده اند گفت: بله ایشان واکسن زده اند.محمود واعظی ادامه داد: در آن زمان ( سن بالای هفتاد سال ) نزده بودند اما وقتی واکسیناسیون به پایین ۷۰ سال رسید، واکسن زدند.

فراخوان مجازی صفحه مرتبط با قوه قضائیه و درخواست نظارت همگانی


صفحه ejeii_org در اینستاگرام، آپارات و روبیکا ضمن انتشار ویدئوی اظهارات حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در انتقاد به برخی روند‌های قضایی از مخاطبین برای نظارت همگانی بر روند‌های قضایی کمک خواست.متن این فراخوان مجازی بدین شرح است:
از مخاطبین عزیز، فعالین فضای مجازی و مردم شریف دعوت می‌شود به منظور بسط و گسترش ارتباط دو سویه میان رئیس قوه قضاییه و مردم، در صورتی که موارد مشابهی از نادیده گرفته شدن حقوق افراد در طولانی شدن غیر معمول روند دادرسی و رسیدگی به یک پرونده را مطلع هستند، مستندات را به صورت دقیق در بخش پیام خصوصی (دایرکت) صفحه ejeii_org ارسال کنند.
همان طور که حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بار‌ها تاکید کرده است رسیدگی مورد به مورد به این پرونده‌ها جزو دغدغه‌های ایشان و مدیران دستگاه قضایی می‌باشد و موارد ارسال شده به Ejeii_org نیز به سرعت و دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

واکنش ذوالنوری به احتمال حضور عراقچی در تیم مذاکرات دولت رئیسی

ذالنوری در مورد اینکه تا چه اندازه احتمال دارد از تیم مذاکره کننده فعلی در تیم مذاکره کننده دولت آقای رئیسی استفاده شود گفت: اگر تیم مذاکره کننده فعلی این ظرفیت را داشت تا الان باید منافع ملی را محقق می کرد. اینکه بپرسیم آیا این تیم می تواند منافع را محقق کند، باید بگویم خیر. در واقع اگر این تیم کفایت لازم را داشت، نتیجه آن کفایت را باید مردم استفاده می کردند؛ اما این به معنی آن نیست که تیم مذاکره کننده دولت جدید از اطلاعات، تجارب، دستاوردها و پشت پرده هایی که تیم مذاکره کننده دولت آقای روحانی دارد استفاده نکند و آنها را کنار بگذارد، بلکه از آنها استفاده می کند. اگر تیم مذاکره کننده قبلی بضاعت و امکانات و توانمندی هایی دارند با توجه به نگاه بازی که دولت رییسی دارد، قطعا از توانمندی آنها استفاده می کند.

شعار زاکانی برای کرسی شهرداری تهران

در ادامه بررسی برنامه‌های گزینه‌های تصدی شهرداری تهران، صبح امروز علیرضا زاکانی برنامه‌هایش را تقدیم اعضای منتخب شورای شهر کرد.مهدی اقراریان سخنگوی منتخبین شورای ششم شهر تهران در این زمینه گفت: نشست مشترک اعضای منتخب شورای شهر تهران با 8 نفر از نامزدهای تصدی شهرداری تهران برگزار شد.وی افزود: در این نشست آقای زاکانی ضمن پاسخ به سوالات اعضای منتخب شورای شهر تهران برنامه‌های خود را برای مدیریت شهر تهران برای یک دور چهارساله ارائه کرد.سخنگوی منتخبین شورای ششم شهر تهران، با بیان اینکه علیرضازاکانی با شعار"کلانشهر تهران، الگوی جهان اسلام" برنامه های خود را تقدیم شورا کرده است، ادامه داد: زاکانی در برنامه خود به رویکردهای مدیریتی همچون، فساد ستیزی ‌و عدالت مداری پرداخته و برنامه خود را در هفت محور تخصصی ارائه کرده است.اقراریان گفت: اخذ تمام و‌کمال سهم شهرداری از محل مالیات بر ارزش افزوده و رایزنی با دولت برای اولویت فاینانس مترو از از جمله برنامه‌های وی هستند.

ابطحی: آقای رییسی مراقب مین پخش کن ها باشد!

عضو مجمع روحانیون مبارز در توییتی نوشت: مین پخش کن های حرفه ای توجه کنند که از این به بعد دولت خودشان است.محمد علی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب در توییتی نوشت:مین پخش کن های حرفه ای که طول این سالها مرتب آن را در سیاست داخلی و خارجی جلوی پای دولت منفجر می کردند از این به بعد توجه کنند دولت خودشان است.آقای رئیسی باید مراقب مین های خودشونی هاشون باشد. برای آنها ترک عادت موجب مرض است.

توئیت میرسلیم درباره مذاکره با آمریکا

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما نسبت به نحوه جبران خسارات مذاکره می‌کنیم ولی بازگشت آمریکا به برجام، بعد از پوزش از عهدشکنی، نیازی به مذاکره تکراری ندارد.سید مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: آمریکا درباره مذاکره خود را به جهالت نزند.وی تاکید کرد: ما نسبت به نحوه جبران خسارات مذاکره می‌کنیم ولی بازگشت آمریکا به برجام، بعد از پوزش از عهدشکنی، نیازی به مذاکره تکراری ندارد.

وزیر خارجه انگلیس به ایران اتهام زد

وزیر خارجه انگلیس روز یکشنبه در سخنانی به اتهام زنی علیه ایران درباره کشتی هدف قرار گرفته شده در دریای عمان پرداخت.«دومینیک راب» ضمن همراهی با ادعاهایی مقام‌های رژیم صهیونیستی، ایران را پشت حمله ادعایی به کشتی هدف قرار گرفته شده در دریای عمان دانست.به گزارش رویترز، دومینیک راب در سخنانی گفت حملاتی که منجر به کشته شدن یک انگلیسی و رومانیایی شد، غیرقانونی بوده است.وی در ادامه بدون ارائه مدرکی مدعی شد: «ما معتقدیم که این حمله عمدی، هدفمند و نقض آشکار قوانین بین‌المللی توسط ایران بوده است».وزیر خارجه انگلیس اضافه کرد: «در حال رایزنی با شرکای بین‌المللی برای پاسخی هماهنگ به این حمله غیرقابل قبول هستیم.»

پیش‌بینی عضو کارگزاران درباره آینده لاریجانی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: حزب کارگزاران بنیان‌گذار اصلاحات است و دلیلی ندارد از اصلاحات خارج شود اما ممکن است دیگرانی بیایند و تمایل به اصلاحات داشته باشند.محمود علیزاده طباطبایی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفتگو با مهر، درباره گمانه‌هایی مبنی بر همسویی علی لاریجانی و حزب کارگزاران برای تشکیل حزبی جدید، گفت: بعید می‌دانم، چون کارگزاران خودش یک حزب مستقل است و نیازی به حضور افراد جدید ندارد.وی افزود: لاریجانی فرد قابل احترامی است. او باید بداند تجربه دقیقی از فعالیت حزبی در کشور وجود ندارد. آنچه اتفاق افتاده و تشکیل شده به نوعی گردهمایی و دورهمی برای اهداف مشترک در انتخابات بوده است.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی اظهار کرد: در واقع ما در حال تمرین هستیم، ولی سازوکار فعالیت حزبی در کشور فراهم نیست. در زمان تشکیل حزب کارگزاران، مرحوم هاشمی رفسنجانی، خدمت مقام معظم رهبری رفتند و از ایشان موافقت گرفتند و حزب تشکیل شد.علیزاده طباطبایی با بیان اینکه کار حزبی کار ساده‌ای نیست، تصریح کرد: لاریجانی تجربه‌های بسیاری در اداره مجلس شورای اسلامی و صدا و سیما دارد؛ خوب است وارد این وادی هم بشود و مشکلات آن را بشناسد، ببیند که تشکیل یک حزب چقدر گرفتاری دارد و چه پیامدهایی به دنبال خواهد داشت.وی در پاسخ به این که با توجه به معنا گرفتن عملکرد احزاب در ایام انتخابات و تمایل کارگزاران به حمایت از علی لاریجانی در انتخابات گذشته، آیا این احتمال وجود دارد که برای انتخابات‌ بعدی این حزب به سمت لاریجانی برود؟ گفت: کارگزاران خودش چهره‌های موجهی دارد، البته اگر صلاحیتشان تایید شود. اگر هم موضوع عدم احراز صلاحیت مطرح باشد، خُب لاریجانی هم رد صلاحیت شده است؛ البته قطعاً حزبی که علی لاریجانی تشکیل بدهد با کارگزاران همسو خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴۸
وعده پژمانفر برای ایجاد ۱۰ میلیون شغل پایدار با طرح صیانت) شما طرح را تصویب نکن من قول 60 میلیون شغل را میدهم نادرست گفتن که چرتکه که نمی اندازه مخصوصا از زبان کسی که کار اجرایی نکرده!!!!
برای اینکه به سرعت اینترنت داخلی پی ببرید : سعی کنید که یکی از ویدیو های همین تابناک را ببینید.
هر چقدر دلت می خواد عزاداری کن. فقط کرونا گرفتی نرو بیمارستان گریه کن.
زمانی که اصولگرایان در اقلیت بودند جلیلی بعنوان دولت در سایه از قشر اقلیتی مطالبه میکرد که افراد فرو دست سیاسی بودند . حالا در شرایط فعلی و تحولات در انتخابات اخیر ، دولت در سایه ۳۲میلیون نفر که مطالبه خارج از دولت آینده دارند کیست ؟؟؟؟ اینجاست که ارزش دمکراسی نمود پیدا میکند که حتما باید حزبی باشد که بتواند مطالبه سیاسی اکثریت جامعه را پژوهش کند . اگر حرف از دمکراسی هست کدام‌مرجع تحقیق کرده که اکثریت جامعه چی میخواستند ؟
این ذالنور چه برای خودش دوخت و دوزی میکنه ه.. واقعا کیا به این ها رای دادن؟؟؟
شجریان خودش رفت انگلیس خبیث و در مصاحبه با صادق صبا در شبکه بی بی سی علیه کشور عزیز ایران هر چرت و پرتی خواست گفت. مثلا در کمال بی معرفتی و نمک نشناسی گفت: من سرود ایران ای سرای امید را برای آقای خمینی نخوندم ولی دیدم تلویزیون ایران صدای من را گذاشته روی تصویر آقای خمینی که داره از پله های هواپیما میاد پایین!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
حرف راست گفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
دقیقا چه چیزی بر علیه کشور گفت ؟!! مشکل امثال شما اینه که همه چیز را صفر و یک می بینید یا دشمن است یا صد درصد و گوش به فرمان من است این کارتان را به اینجا رسانده که همه را از قطار پیاده کردید و ریل هم به بن بست خورده و گرنه استاد شجریان از همون اوائل فهمید از شما ابی برای هنر گرم نمیشه و هنر را بصورت فرمایشی می خواهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
روحت شاد خسرو آواز ایران،صبر بسیار بیاید پد پیر فلک را......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
خب نخوانده دیگه . برای ملت خوانده . شما ناراحتی خودت یدونه بخون
حاجی ذوالنور! اگر شما و دوستان ناپایدارتان اجازه می دادید تیم فعلی مذاکره کننده قطعا موفق می شد. متاسفانه ...
من به عنوان یک نفر از مردم این دولت و وزیران و مشاورین اقتصادی استانیش را حلال نمی کنم و تقاضای محاکمه دارم
لاریجانی در هنگام ثبت نام ریاست جمهوری دچارکبروغروری شده بود که انگارازهمین الان پیروزانتخابات است.ولی نمی‌دانست که هرروزمثل دیروزنیست وهربرنده ای همیشه دیروزنیست.غرورسرچشمه شکست است چون شخص مغرورهیچ کسی راهم قدواندازه خودنمیبیندیقین بداریدایشان برای همیشه از صحنه سیاست خارج شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
عزیزم غرور و غیر غرور اصلا اجازه رقابت بهش داده نشد
حاجی پژمان! شما به اندازه تعداد آرایی که در شهر چند میلیونی مشهد در انتخابات مجلس کسب کردید شغل ایجاد کنید ۱۰ میلیون شغل پیشکش! سنگ بزرگ نشانه نزدن است
جناب روحانی امروز پایان دوره ریاست جمهوری ۸ شاله شما بود
متاسفانه ۴ سال دوم شما دستاوردی جز فلاکت و بدبختی برای ملت نداشت ، شما چوب اعتماد به اروپاییان رو خوردید . سیاست خارجی شما چوپ ساده دلی ظریف رو خورد و اقتصاد کشور رو در این دوسال اخر به کل رها کردید
پوچ
اصلاح طلبان مثل ابطحی و عارف زبونشون باز شده خخخخ
حال هوای شهرها به قدر کافی حسینی هست. بی آبی و فقر و گرانی و مرگ بیداد می کنند. مردم از ظلم خسته دستشان به جایی نمی رسد. جوان ها نا امید و پیر ها شکسته. دیگر عاشورایی تر از این چه می خواهید.
لطفا آخرین وضعیت مسکن ملی را دنبال کنید و آقای رئیسی هم برای این عده از مردم بی خانه پیگیر باشند
پژمانفر میگه باطرح صیانت از فضای مجازی 10 میلیون شغل پایدار ایجاد میشه.واقعا به فراست و روراستی .. باید شک کرد.
از کلیه مسئولین نظام مخصوصا" مقام معظم رهبری ورئیس جمهور جدید درخواست رسیدگی عاجل به وضعیت اقتصادی را داریم .
چگونه به به خود حق می دهید که با نام امام حسین با جان مردم بازی کنید؟!!! این که بگویید ما توانسته ایم در مراسم مذهبی وسوگواری پرتکل های بهداشتی را رعایت کنید هم شما وهم مردم می دانند که نادرست است .
این به اصطلاح نماینده یا نمی‌داند 10میلیون چند صفر دارد یا معنی شغل را نمیداند و احتمالا تعداد فالوورها را شغل حساب میکند....
من که برای همیشه گوشیمو خاموش مسکنم
افرادی مثل لاریجانی مدتی دم از اصولگرای میزد بعدا برای منافع کج شد به سمت اصلاح طلبان حالا حتی کار گزاران باین خدمتی که لاریجانی برای انها کرده قبولش ندارن
پژمانفر نگفت چه جوری؟ میگن دروغ رو‌ هر چی بزرگ تر بگی بهتر باورش می کنن
اگر عراقچی ذره ای عزت نفس داشته باشد از کاری که با ظریف کردند درس می گیرد و هرگز در این دولت و مذاکراتش شرکت نمی کند.
آقای زاکانی چه تخصصی در حوزه شهرداری دارن؟ مردم چه گناهی کردند که متخصصان ا باید کنار بنشینند و سیاست بازان بر امورشان حکومت کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
فکر کردی برای چی کاندید روکشی و پوششی و.... بود،برای همین که گوشه ی سفره جاش بدن.
کَشور در اوج بیسابقه کرونای دلتا است و وزارت بهداشت و ستاد کرونا اعلام کرده اند :
که دیگر بیمارستانها و کادر درمان و تجهیزات زیر بار سنگین هجوم بیماران بد حال به مرز فروپاشی رسیده اند
و هر روز صدها نفر قربانی میشوند و هزاران نفر بیمار بدحال داریم

در این حالت ، اگر بازهم کسانی مردم را به تجمع بیشتر برای عزاداری محرم دعوت کنند !!!!!!


لطفا این کمی باورهای باقی مانده مردم را نیز به بازی نگیرید و مورد تخریب کامل قرار ندهید .
"کنایه تند یامین پور به صدا و سیما" اون موقع که پولش می رسید خوب بود؟ مثل معروفی هست که میگه " دیگی که برای من نمی جوشه..............
راستی 10 میلیون چند تا صفر داره؟ چند در صد افراد جویای کار می شه؟؟
جناب ذالنوری اگر تیم مذاکره کننده در مذاکرات موفق شده بود آیا این پیروزی را به آنها نسبت می دادید ؟!! مطمئنا هرگز!! پس چرا شکستها را از چشم آنها می بینید ؟!!
اقلاً نگفته ۱۰ هزار شغل که ادم‌ بگه خوب شاید امکان داشته باشه. اخه کذب انقدر بزرگ؟ از کجات دراوردی این رقم رو؟ ۱۰ میلیون شغل؟ فقط بگو چه جوری حساب کردی که به این رقم رسیدی ؟
حاجی پژمانفر حالا ۱۰ میلیون بیکار از کجا بیاریم شک دارم شما این همه فک و فامیل و دوست و اشنا داشته باشین.
ساختمان ما نیاز به یک مدیر دارد آقای زاکانی برنامه ای برای ارائه ندارد؟
"آمریکا درباره مذاکره خود را به جهالت نزند.وی تاکید کرد: ما نسبت به نحوه جبران خسارات مذاکره می‌کنیم ولی بازگشت آمریکا به برجام، بعد از پوزش از عهدشکنی، نیازی به مذاکره تکراری ندارد."
تابناك منعكس كن
خواب ديدي خيره
تاكي بايد با فکر مي توان انتظار داشت دنيا به ما كرنش كنداين قطعنامه خواني معلوم است كه جواب نمي دهد اگر دولت جديد بخواهد ازسياست هاي امثال ميرسليم در ديپلماسي پيروي كند دلار 100هزارتوماني نزديك است البته ايشان وامثال جنابشان را چه باك كه شكمشان سير ،اجاق زندگيشان گرم و آقازاده هايشان در ناز ونعمت بوده وخواهند بود ملتند كه بايد لنگ بپوشند ونان خشك بخورند وفرزندانشان از بيكاري يا معتاد شوند ويا خلافكار
مگر تا حالا مردم محرم را با شور شوق اجرا نکرده اند به خاطر قطع این بیماری لعنتی باید رعایت کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
منظورش اینه که درامد هیأتی ها کم شده.
با عرض ادب و احترام خدمت جناب لاریجانی . ایشون از زمان تصویب بیست دقیقه ای برجام آفتابش در مجلس و در بین مردم و جامعه غروب نمود . ایشون بهتر است برود دنبال بازنشستگی . مردم . مردم زمان حال هستند نه زمان ایشون
تا زنده ام نه می بخشم نه حلال میکنم چون تو این 8 سال بیحد زجر کشیدم و زندگیم داغون شد . خدا انشالله خودش به شدیدترین وجهی تقاص بگیره
یا معنی شغل ایجاد کردن را نمیدونه یا فهم و درکی از عدد 10.000.000 را نداره خلاص.
اول برای موکلان اقای پژمانفر و دوم برای بی سوادی ایشان متاسفم چرا که وکیل آنها در خانه ملت هنوز نمی داند که برای ایجاد فقط یک میلیون شغل می بایست رشد اقتصادی حدود 8 درصد و رشد سرمایه گذاری در همین حدود باید داشته باشیم در حالیکه حکومت خیلی هنرمند باشد بتواند رشد منفی را صفر یا به یک برساند حالا چطور این اقا می تواند 10 میلیون شغل ایجاد کند؟
اقای ذوالنوری میشه بگی در طول عمرت چه خدمتی به مردم کردی ؟ برای معیشت مردم چه طرح وپیشنهادی به مجلس دادی؟
شعار زاکانی برای کرسی شهرداری تهران:
بنظرم شخصيت و كارزيماي زاكاني در حد شهرداري پايتخت نيست.
وزیر بهداشت در خواست قرنطینه دوهفته ای کرده و متاسفانه تلفات روزانه به مرز 500 نفر نزدیک می شود وکسی اجتماعات با عناوین ظاهرا مذهبی خواستار می شود تا براتش بر افروخته کرونا بنزین بریزد حال با این اوصاف چه کسی ابلیس است .
آقای ابطح ساعت خواب اگر بیداری به تو بگم مینها قبلآ توسط شما و رحانی کار گذاشته شده ننگ خودتون رو به پای مین پخش کنهای خیالی و توهمات ساختگی خودت برای تبرئه خود و دوستان خیانتکاران نفوذی خودت به خورد ملت فهیم نده شما خیلی وقت هستش سر سپردگیتان برا ملت ثابت شده شما مال مفت خورها رو از چهره تان باید شناخت که زندکی اشرافی سرخ و سفیدتان کرده
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل