بازدید 11518

جریمه مدیر متخلف یکی از تعاونی‌ها در آذربایجان غربی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: مدیر متخلفی که در ارومیه اقدام به عرضه قند به صورا غیرمجاز و خارج از شبکه کرده بود، با حکم شعبه هشتم، به پرداخت پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.
کد خبر: ۱۰۶۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲ 01 August 2021

به گزارش «تابناک»، محمد اقوامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از دریافت گزارشی از بازرسان سازمان حمایت ازمصرف کنندگان آذربایجان غربی مبنی بر عرضه خارج از شبکه قند در ارومیه، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این بررسی ها مشخص شد که مدیر یکی از اتحادیه های تعاونی آذربایجان غربی اقدام به عرضه خارج از شبکه ۳۰ تن قند کرده و برای انکار تخلف ارتکابی، پس ازخرید کالا و تائید دریافت در سامانه جامع تجارت، قند اختصاصی به اتحادیه نیامده و خارج از شبکه و چرخه رسمی توزیع شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی اظهار داشت: شعبه هشتم تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه پس از رسیدگی و احراز تخلف، متهم را به الزام به عرضه کالا در شبکه و پرداخت پنج میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

اقوامی گفت: جلوگیری از ضایع کردن حق مردم، از جمله مهمترین راهبردهای تعزیرات حکومتی است و در این راستا، هیچ مماشاتی صورت نمی گیرد.

به گزارش ایرنا، سالانه هزاران پرونده تخلف کالا و خدمات در تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی رسیدگی می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار