بازدید 12748
۹
با کنار گذاشتن فیروز کریمی توسط جمشید نظمی؛

فراز کمالوند رسما سرمربی تراکتور شد

فیروز کریمی در هفته‌های پایانی لیگ بیستم نتایج نسبتا خوبی با تراکتور کسب کرد و در روز پایانی مسابقات لیگ برتر با درهم کوبیدن سایپا در تبریز با پنج گل ، به عنوان چهارمی لیگ دست یافت اما نظمی خواهان کمالوند بود
کد خبر: ۱۰۶۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ 31 July 2021

با تصمیم جمشید نظمی، فراز کمالوند رسما به عنوان سرمربی جدید تراکتور انتخاب شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نوشته رسانه رسمی باشگاه تراکتور، جمشید نظمی با اعلام این خبر گفت: پیرو جلسه صبح امروز (شنبه) هیات مدیره، پس از بررسی رزومه و برنامه مربیان مختلف پیشنهادی، آقای فراز کمالوند به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور برای فصل آینده انتخاب و معرفی شد.

فراز کمالوند رسما سرمربی تراکتور شد

در حالی که فیروز کریمی در هفته‌های پایانی لیگ بیستم نتایج نسبتا خوبی با تراکتور کسب کرد و در روز پایانی مسابقات لیگ برتر با درهم کوبیدن سایپا در تبریز با پنج گل ، به عنوان چهارمی لیگ دست یافت، اما جمشید نظمی مدیرعامل جدید تراکتوری‌ها تصمیم خود را عملی کرد و کمالوند را به تبریز برگرداند تا تراکتور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا با این مربی مقابل النصر عربستان قرار بگیرد.

نظمی افزود: انتخاب آقای کمالوند به عنوان سرمربی جدید، با در نظر گرفتن تمامی جوانب اتفاق افتاده و برای او در این سمت آرزوی موفقیت داریم. همچنین از زحمات سرمربیان پیشین، اعضای کادر فنی و بازیکنان نیز تقدیر و تشکر می‌کنم.
مدیرعامل باشگاه تراکتور یادآور شد: امیدوارم در فصل آینده با همدلی و همراهی هیات مدیره و سرمربی جدید و همچنین حمایت هواداران، فصلی درخشان را برای تراکتور رقم بزنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
به نظرتون زیبا نیست؟
خیلی مشکوکه هنوز 24 ساعت از پایان لیگ نگذشته ... تیم سایپا با هدایت کمالوند 5 بر 1 به تراکتور باخته ... تراکتور چهارم بشه بره برای آسیا و... حالا کمالوند سرمربی تراکتور می شود یعنی قبل از بازی دیشب تراکتور با کمالوند تموم کرد بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
به جای چرخیدن تو سایتها برو پیش روانپزشک اینطور به خودت اسیب می رسانی چون همیشه به همه چیز شک داری توهم یه بیماری خیلی جدی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
کمالوند چند هفته هست از سایپا جدا شده داداش
یه گردونه دارین و یه مشت مربی رو تووش میچرخونین و از این تیم به اون تیم میفرستین. اینکه چیزی بلدن یا نه هم اصلا مهم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
دقیقا من همینو می خواستم بگم مثل مسئولین کشور که هر بار در پستهای مختلف خودشون رو آزمایش می کنن و هر بار بیشتر گند می زنن
واقعاً که شرم آوره!!!

از این تابلو تر هم داریم؟!؟!

آخه چه کسی حاضر است تا سرمربی مثل فیروز کریمی با آن سوابق فوتبالی و با این نتایجی که در پنج بازی اخیر گرفته است را برکنار کرده و مربی دیگری بیاورد؟!

یه بچه هم اینکارو نمیکنه!!!

البته ظاهراً این آقای سرمربی در گذشته هم سوابقی از تخلفات در کمیته اخلاق داشته اند، اما من قبلاً هم گفته ام، باعث و بانی و رواج دهنده و شروع کننده تمام بی اخلاقی ها و دلال بازیها و مفاسد در فوتبال ایران تیمهای سپاهان به سرکردگی ساکت و تاج و تراکتورسازی به سرکردگی زنوزی میباشند!!!

در ضمن اینها جهت سرپوش گذاشتن بر مفاسد بزرگ دیگرشان از جمله پولشویی و... است که مثل انگل به فوتبال روی آورده و به آن چسبیده اند و ول کن هم نیستند!!!
این تراکتور هم شده مثل کشورهای عربی دم به ساعت مربی عوض میکنند حیف بود فیروز کریمی را ازدست دادند
لطفا راجع به سپاهان تیم اخلاق و اولین تیم هتریک کرده و راه یافته به باشگاه جهان درست صحبت کن . حالا هم برو اول دهنت را آب کش کن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان