بازدید 10234
۶

جداول جدید خاموشی‌های تهران منتشر شد

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای، جدول خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت از تاریخ ۹ تا ۱۴ مردادماه را منتشر کرد.
کد خبر: ۱۰۶۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 31 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از در اطلاعیه توانیر آمده است: با توجه به افزایش کم سابقه مصرف برق در کشور، از شما تقاضا داریم همچنان با حداکثر صرفه جویی ممکن به ویژه خودداری از استفاده همزمان از وسایل برقی پرمصرف ما را در تداوم ارائه خدمات در شرایط فعلی یاری کنید.

علت قرار گرفتن برخی از آدرس ها در گروه های مختلف وجود بیش از یک فیدر برق در نشانی مزبور است.

جدول خاموشی های احتمالی برق شهر تهران از تاریخ ۹ لغایت ۱۴ مردادماه ۱۴۰۰ (کلیک کنید)

اطلاع از زمان بندی خاموشی های احتمالی برق شهر تهران بر اساس نقشه جغرافیایی(کلیک کنید)

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
چرا تو هر جدول گروه ها مدام تغییر می کنند
به منطقه مرحله قبلی گروه 8 است الان 11
این یعنی چه؟
منطقه ها تغییر مکان میدن!!!!
عجب رویی دارید واقعا سنگ پای .... زدند گاراژ من نمیدونم که چرا میگویند افزایش جمعیت داشته باشید همین مقدار نه آب دارن نه برق نه کار نه اجناس به قیمت عجب.
مسخره بازی دوباره شروع شد
تابناکی عزیز، لطفاً نظرات را گلچین نکن حداقل نظراتی که توش واقعیت ها بیان میشه و یکمقدار تلخ هست و مغایرتی هم با شئونات اسلامی و ... نداره را منتشر کن، حداقل بیست بار بنده تو کامنت های مختلف گذاشتم که : پروژکتورهای اتوبان ها که از اول شب تا صبح زیر تابلوهای تبلیغاتی روشن هستند و هر پروژکتور برابر با چندین واحد مسکونی برق مصرف میکنه و از بیت المال و اموال عمومی مملکت داره استفاده میشه تو این شرایط یک فکری براش بشه . اینقدر عوام فریبی نکنند و همچنین آقایان صدا و سیما که : شهروند عزیر با خاموش کردن یک لامپ، یک هموطن را از خاموشی نجات دهیم،
آقا به این وزارت نیرو بگید که بر روی نقشه شهر ، مناطق رو رنگ بندی کنند که هر کس براحتی بتونه بر روی نقشه بفهمه که کدام منطقه است. اینطوری که آدری نوشته اند و از غرب به کجا از شرق به کجا بالای خیابان کجا و... که نمیشه.
یک کار خیلی ساده هم برای خودشون هم برای مردم همینه.
درست مثل وزارتن بهداشت که بعد از 2 سال تازه یک سامانه ای گذاشته برای اینکه شما نوبت واکسن و محل رو مشخص کنید خوب این کار رو برادر من 2 سال پیش هم می شد انجام داد. چرا کار ها رو می پیچونید؟
بیت کوین گرون شد خاموشی شروع شد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان