بازدید 27108
تراکتور با جشنواره گل مقابل سایپا و فوتبال پاک به سهمیه آسیایی لبخند زد / ناکامی قلعه نویی و نکونام در هفته پایانی

گزارش لحظه‌ای شب آخر لیگ برتر فوتبال | پنجمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس رقم خورد، نایب قهرمانی سپاهان با شکست استقلال، سایپا با مدیران غیرفوتبالی و مشاوران خاص سقوط کرد + جدول نهایی

پرسپولیس در پایان بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با برتری دو بر صفر مقابل پیکان، به پنجمین قهرمانی پیاپی خود دست یافت تا یک رکورد بی نظیر ثبت کند. سپاهان در آزادی استقلال را مغلوب کرد و نایب قهرمان شد. سایپا در تبریز پنج گل خورد و سقوط کرد تا ذوب آهن برای دومین فصل پیاپی در هفته آخر و با شانس در لیگ برتر بماند. گل گهر و فولاد با تساوی در هفته آخر شانس سهمیه را به تراکتور تعارف کردند.
کد خبر: ۱۰۶۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸ 30 July 2021

پرسپولیس با هدایت یحیی گل محمدی و کادر همراهش به پنجمین قهرمانی پیاپی خود در لیگ برتر دست یافت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرخپوشان با برتری دو صفر در خانه پیکان، موفق شدند بدون حرف و حدیث و نیاز به نتیجه سایر بازی ها به جام قهرمانی دست یابد. پرسپولیس حالا هفت دوره قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران را دیده است. سه قهرمانی این تیم با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی متحول کننده کروات کسب شده است و یحیی گل‌محمدی نیز دو بار موفق شد، این تیم را به قهرمانی برساند. البته این بار یحیی به تنهایی و بدون کمک کالدرون جام گرفت تا لذت و طعم ویژه ای برای این مربی ایرانی داشته باشد.

گزارش لحظه‌ای شب آخر لیگ برتر فوتبال | پنجمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس رقم خورد ، نایب قهرمانی سپاهان با شکست استقلال ، سایپا با مدیران غیرفوتبالی و مشاوران خاص سقوط کرد + جدول نهایی

در انتهای جدول رده بندی، تیم ذوب آهن بار دیگر با کمک دیگر تیم ها در لیگ ماندگار شد، چون امشب در خانه حتی یک تساوی هم از مس رفسنجان نگرفت و به لطف برد پنج گله تراکتور بر سایپا لیگ برتری ماند تا تیم نارنجی پوش سایپا برای نخستین بار به لیگ دسته اول سقوط کند.

سقوط سایپا با مدیریت یک مهره غیرفوتبالی و خارج از ورزش، که بر این باشگاه تحمیل شد، رقم خورد. در این سقوط تاریخی نباید نقش مشاوران خاص و ویژه این تیم متمول و پر امکانات تهرانی را فراموش کرد؛ درسی که می تواند برای سایر باشگاه ها برای واگذاری صندلی مدیریت، عبرت آموز باشد. شکست پنج بر یک سایپا مقابل تراکتور، این تیم را پس از بیست دوره حضور متوالی در لیگ برتر، به دره سقوط کشاند؛ تیمی که در این فصل چهار سرمربی را روی نیمکت خود دید اما ایراد از جایی بود که مدیران کارخانه تمایلی به تغییر مدیرعامل نداشتند.

تراکتور تبریز نیز با وجود شایعات تبانی و زمزمه های قهر بازیکنان غرید و با پنج گل تیم پرانگیزه سایپا را در هم کوبید تا با فوتبال پاک نساجی در سیرجان و پدیده در مشهد، به رتبه چهارم برسد و در صورت قهرمانی استقلال در جام حذفی، بار دیگر سهمیه آسیایی بگیرد.

گزارش لحظه‌ای شب آخر لیگ برتر فوتبال | پنجمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس رقم خورد ، نایب قهرمانی سپاهان با شکست استقلال ، سایپا با مدیران غیرفوتبالی و مشاوران خاص سقوط کرد

نتایج نهایی هشت دیدار همزمان هفته آخر

 نفت آبادان ۲ - ماشین‌سازی یک
گل‌ها: عبدالله ناصری (۹) و طالب ریکانی (۵۲) برای صنعت نفت و محمدامین اسدی (۶+۴۵) برای ماشین‌سازی
کارت زرد: وحید نعمتی از ماشین‌سازی

آلومینیوم صفر - نفت مسجدسلیمان یک
گل: ساسان حسینی (۴۵)
کارت زرد: محمد ایرانپوریان از آلومینیوم و مسلم مجدمی از نفت مسجدسلیمان

گل‌گهر سیرجان ۲ - نساجی قائمشهر ۲
گل‌ها: گادوین منشا (۷۱ - پنالتی و ۷۹) برای گل‌گهر و ایوب کلانتری (۴+۴۵) و حسین زامهران (۵۶) برای نساجی
کارت زرد: مرتضی تبریزی از گل‌گهر و ایوب کلانتری از نساجی

پدیده مشهد صفر - فولاد خوزستان  صفر
کارت زرد: صالح حردانی از فولاد

استقلال یک - سپاهان ۲
گل‌ها: مهدی مهدی‌پور (۲+۹۰) برای استقلال و رضا میرزایی (۵۴) و سجاد شهباززاده (۸۵) برای سپاهان
کارت زرد: سیاوش یزدانی، وریا غفوری و محمدحسین مرادمند از استقلال و محمد محبی، گئورگی ولسیانی و دانیال اسماعیلی‌فر از سپاهان
اخراج: محمد کریمی (۱+۹۰) - کارت زرد دوم از سپاهان

تراکتور تبریز ۵ - سایپا یک
گل‌ها: سعید واسعی (۱۳)، سامان نریمان‌جهان (۲۸)، میلاد فخرالدینی (۴۵)، علی فتحی (۷۱) و پیمان بابایی (۸۷) برای تراکتور و حسین ماهینی (۳۱ - پنالتی) برای سایپا
کارت زرد: حمید بوحمدان از تراکتور

ذوب‌آهن صفر - مس رفسنجان یک
گل: محمد قاضی (۵۳)

پیکان صفر - پرسپولیس ۲
گل‌ها: مهدی عبدی (۹) و احمد نوراللهی (۲۲)
کارت زرد: نادر محمدی و حسین پورامینی از پیکان

 

دقیقه 90: استقلال سرانجام با شوت سرکش مهدی مهدی پور، دروازه نیازمند و سپاهان را باز کرد تا یکی از دو گل خورده را پاسخ داده باشد.

دقیقه 87: پنجمین گل تراکتور توسط پیمان بابایی وارد دروازه سایپا شد.

دقیقه 86: سیدجلال حسینی بعد از چند بازی نیمکت نشینی برای بالا بردن جام قهرمانی پرسپولیس به جای کنعانی زادگان وارد زمین شد.

دقیقه 86: سپاهان زیر باران شدید، گل دوم را هم وارد دروازه استقلال کرد؛ زننده گل کسی نبود جز آقای گل لیگ و بازیکن سابق آبی ها یعنی سجاد شهباززاده.

دقیقه 83: قائدی بار دیگر پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و بعد از مانور با توپ، شوت داخل پای راست او چسبیده به تیر افقی راهی اوت شد.

دقیقه 79: گل گهر در سیرجان گل دوم و تساوی را هم توسط منشا وارد دروازه نساجی قائمشهر کرد.

دقیقه 75: رضا جبیره ضربه سر خطرناکی را بالاتر از کنعانی زادگان به توپ زد که با اختلاف بسیار کمی از کنار تیر عمودی راهی اوت شد.

دقیقه 73: ارسال عالی مهدی قائدی از جناح چپ در تیر دوم نصیب اسماعیلی شد؛ اما فرشید فرصت عالی را بدون کنترل به بالای دروازه سپاهان زد.

دقیقه 71: گل گهر یکی از گل های خورده را با پنالتی گادوین منشا جبران کرد تا به کامبک امیدوار شود.

دقیقه 71: روستایی از جناح راست پرسپولیس نفوذ کرد و با دریبل شیری، توپ را زمینی به سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد که با فاصله بسیار کم و به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه 69: تراکتور گل چهارم را هم وارد دروازه سایپا کرد تا به سقوط سلام کند.

دقیقه 67: حسین زامهران اختلاف نساجی با گل گهر را در سیرجان به دو گل افزایش داد! سهمیه آسیا از قلعه نویی فاصله گرفت!

دقیقه 62: مهدی قائدی از فاصله سه متری نتوانست دروازه سپاهان را باز کند و شوت سنگین او در آغوش نیازمند آرام گرفت.

دقیقه 60: میرزایی در موقعیت تک به تک کامل با حسینی توپ را به گوشه دروازه زد اما شیرجه عالی گلر استقلال دروازه آبی ها را از فروپاشی برای دومین بار نجات داد.

دقیقه 54: میرزایی مهاجم جوان سپاهان بعد از ورود به زمین روی پاس سروش رفیعی در موقعیت تک به تک با حسینی، دروازه استقلال را باز کرد تا سپاهان همچنان امیدوار بماند.

دقیقه 53: محمد قاضی دروازه ذوب آهن اصفهان را باز کرد تا مس رفسنجان هم فوتبال پاک را به اجرا بگذارد. باخت ذوب در حالی است که سایپا سه گل از تراکتور خورده و فعلا حکم بقای تیم دوم اصفهان امضا شده است.

دقیقه 52: طالب ریکانی دروازه ماشین سازی را برای دومین بار باز کرد تا نفت آبادان در خانه بار دیگر پیش بیفتد.

 

پرسپولیس در پایان نیمه نخست هفته سی ام با برتری دو بر صفر مقابل پیکان، به قهرمانی چشمک زد. سپاهان در آزادی نتوانست استقلال را تحت فشار بگذارد و شانس آورد که با تساوی به رختکن رفت. سایپا که برای بقا به پیروزی نیاز دارد، در تبریز سه گل از تراکتور خورده است تا تساوی ذوب آهن مقابل مس رفسنجان نیز کمکی به آنها نکند. گل گهر در خانه خود از نساجی، یک گل خورد تا از سهمیه آسیایی دور شود.

 

نتایج هشت دیدار همزمان که تا پایان نیمه اول

نفت آبادان یک - ماشین‌سازی یک
گل‌ها: عبدالله ناصری (۹) برای صنعت نفت و محمدامین اسدی (۶+۴۵) برای ماشین‌سازی
کارت زرد: وحید نعمتی از ماشین‌سازی

آلومینیوم اراک صفر - نفت مسجدسلیمان یک
گل: ساسان حسینی (۴۵)
کارت زرد: محمد ایرانپوریان از آلومینیوم و مسلم مجدمی از نفت مسجدسلیمان

گل‌گهر سیرجان صفر - نساجی قائمشهر یک
گل: ایوب کلانتری (۴+۴۵)
کارت زرد: مرتضی تبریزی از گل‌گهر و ایوب کلانتری از نساجی

پدیده مشهد صفر - فولاد خوزستان صفر

استقلال صفر - سپاهان صفر
کارت زرد: سیاوش یزدانی از استقلال و محمد محبی از سپاهان

تراکتور ۳ - سایپا یک
گل‌ها: سعید واسعی (۱۳)، سامان نریمان‌جهان (۲۸) و میلاد فخرالدینی (۴۵) برای تراکتور و حسین ماهینی (۳۱ - پنالتی) برای سایپا
کارت زرد: حمید بوحمدان از تراکتور

ذوب‌آهن اصفهان صفر - مس رفسنجان صفر

پیکان صفر - پرسپولیس ۲
گل‌ها: مهدی عبدی (۹) و احمد نوراللهی (۲۲)

 

اتفاقات و دقایق مهم بازی های هفته آخر لیگ بیستم

دقیقه 9 : پرسپولیس روی پاس زمینی ترابی به درون شش قدم، با بغل پای مهدی عبدی به گل نخست خود دست یافت.

دقیقه 10: نفت آبادان توسط عبدالله ناصری دروازه تیم سقوط کرده ماشین سازی تبریز را باز کرد. این دیدار تشریفاتی است و تاثیر مهمی در سرنوشت دو تیم ندارد.

دقیقه 13: سعید واسعی دروازه سایپا را باز کرد تا نارنجی ها به سقوط نزدیک تر شوند.

دقیقه 23: با ارسال عمقی وحید امیری به قلب دفاع پیکان، احمد نورالهی توپ را بخوبی کنترل کرد و با ضربه بغل پا، اختلاف را به دو گل رساند تا قرمزها راه چندانی تا فتح پنجمین جام پیاپی نداشته باشد.

دقیقه 25: ارسال رنگرز بازیکن پیکان روی دروازه پرسپولیس به تیر دروازه حامد لک برخورد کرد و مدافعان سرخپوش سراسیمه توپ را به کرنر فرستادند.

دقیقه 28: سامان نریمان جهان روی پاس تیکدری، دومین گل تراکتور را وارد دروازه نارنجی پوشان سایپا کرد تا کار برای بقای سایپا سخت شود.

دقیقه 31: سایپا از روی نقطه پنالتی یکی از دو گل خورده اش مقابل تراکتور را پاسخ داد. این گل را حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس به ثمر رساند.

دقیقه 34: مهدی عبدی درون محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه عالی و زمینی او به زاویه مخالف با سوپر واکنش دروازه بان پیکان دفع شد.

دقیقه 36: ضربه دیدنی و چکشی مهدی قائدی که پشت سر نیازمند فرود آمد و می رفت به گل تبدیل شود، ولی با واکنش استثنایی گلر سپاهان راهی کرنر شد.

دقیقه 40: مهدی ترابی با ضربه سر دروازه پیکان را تهدید کرد؛ اما توپ با فاصله کمی از کنار دروازه پیکان به خارج رفت.

دقیقه 45: تراکتور بار دیگر اختلاف با سایپا را به دو گل افزایش داد. زننده گل سوم تبریزی ها، فخرالدینی بود.

دقیقه 45: ایوب کلانتری بازیکن نساجی قبل از پایان نیمه اول، دروازه گل گهر سیرجان را باز کرد تا سهمیه آسیا از چنگ امیر قلعه نویی خارج شود!

دقیقه 45: نفت مسجدسلیمان توسط ساسان حسینی دروازه آلومینیوم اراک را باز کرد تا فکری تیم منصوریان را شکست داده باشد.

دقیقه 45: محمدامین اسدی گل تساوی ماشین سازی را به صنعت نفت آبادان زد.

پایان نیمه نخست هشت بازی همزمان

 

گزارش زنده و لحظه‌ای شب آخر لیگ برتر فوتبال | دقیقه 27 | پرسپولیس با نورالهی و عبدی ۲گل پیش افتاد، پیکان به تیر دروازه لک کوبید ، تراکتور دروازه سایپا را باز کرد

تیم‌های پیکان و پرسپولیس در حساس‌ترین دیدار‌ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۱:۱۵ امشب (جمعه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

به گزارش تابناک ورزشی، تیم پرسپولیس در حالی امروز برای کسب عنوان قهرمانی مقابل پیکان صف‌آرایی خواهد کرد که در صورت پیروزی ( یا حتی تساوی در شرایطی خاص) مقابل خودروسازان هفتمین قهرمانی خود در تاریخ بیست ساله رقابت‌های لیگ برتر را جشن خواهد گرفت که پنجمین جام پیاپی این تیم نیز محسوب خواهد شد؛ رکوردی که شاید تا دهه ها در فوتبال باشگاهی ایران تکرار نشود. 

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، مهدی ترابی، مهدی عبدی و شهریار مغانلو 

ترکیب پیکان: علی‌رضا رضایی، امیرحسین رنگرزجدی، نادر محمدی، محمد خدابنده‌لو، ابراهیم صادقی، حسین پورامینی، آرمان قاسمی، محمد امین درویشی، سیدمحمد ستاری، سامان فلاح و اسماعیل بابایی 

 

در سوی دیگر، دو تیم همیشه مدعی استقلال و سپاهان نیز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار برای آبی پوشان چندان اهمیتی در نتیجه ندارد اما برای سپاهان کورسویی از توقف پرسپولیس و احتمال قهرمانی وجود دارد. فرهاد مجیدی همان طور که در نشست خبری گفته بود، امشب از ترکیب کامل خود مقابل سپاهان استفاده کرده است تا فوتبال پاک و عدالت برای تعیین قهرمان فصل اجرا شود.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، متین کریم‌زاده، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، عزت‌الله پورقاز، سجاد شهباززاده، محمد محبی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، سید محمد کریمی، احسان حاج‌صفی، ولسیانی، سروش رفیعی و محمد نژادمهدی

 

یکی از دیدار‌های مهم هفته پایانی لیگ، مصاف تراکتور و سایپاست. تراکتور اندک شانسی برای کسب رتبه چهارم و به دست آوردن سهمیه آسیایی دارد و سایپا برای سقوط نکردن باید پیروز شود و امید به از دست دادن امتیاز از سوی ذوب‌آهن یا نفت مسجدسلیمان داشته باشد. با این حال به نوشته تسنیم، اردوی تیم تراکتور در آستانه این بازی حساس، حسابی متشنج شده است.

بازیکنان تیم تراکتور در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات‌شان  اعتصاب کرده‌اند و علاوه بر شرکت نکردن در تمرینات دو روز اخیر، با لباس شخصی در محل اردوی پیش از بازی حاضر شدند. جمشید نظمی، مدیرعامل باشگاه تراکتور نیز متأثر از این مسائل برای صحبت با بازیکنان در اردوی تیمش حاضر می‌شود؛ اما جلسه میان او و بازیکنان به جنجال کشیده شده و نیمه تمام می‌ماند.

گویا در این جلسه مدیرعامل باشگاه تراکتور به پیام‌هایی اشاره کرده که در تلفن همراه او وجود داشته و گفته است این اتهام وجود دارد که برخی بازیکنان با سایپا تبانی کرده‌اند، تا این تیم با غلبه بر تراکتور در لیگ برتر بماند! این مساله هم عصبانیت بازیکنان را به همراه داشته است و آن‌ها در اعتراض به این اتهام بزرگ، اردوی تیم را ترک کرده‌اند.

پس از این اتفاقات که شب گذشته در هتل رخ داده است، مسئولان تراکتور در تلاش بودند تا بازیکنان را راضی به حضور در اردو کنند تا دیدار امشب تراکتور مقابل سایپا بدون مشکل برگزار شود. در صورت اتفاقات عجیب در این مسابقه تعیین کننده، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال آماده ورود به ماجراست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۴
واقعا چطور میشه این گلها را پیکان بخوره به خوبی مشخصه که همماهنگی ها قبل بازی شده ولی چرا اینقدر ضایع موقعیت به پرسپولیس می دهند
"در صورت اتفاقات عجیب در این مسابقه تعیین کننده، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال آماده ورود به ماجراست." آیا کمیته وارد بررسی بازی پرسپولیس پیکان می شود فعلا انچه مشخص است پیکانی ها تبانی کرده اند چطور یک بازی کن به این راحتی از بین دو بازی کن توپ را گرفته و گل می زند یا یک بازی کن میاد بین 5 نفر بازیکن پیکانی توپ را وارد دروازه می کند و دروازبن فقط نگاه میکند
این دیگه خبر زدن داره؟ همه میدونن پرسپولیس مثل همیشه قهرمانه.

اس تق لال هم فصل بعد میره دسته یک ان شاالله
استقلالی ها قهرمان جام حذفی شدن برا سوپر جام به ترکیه فرار نکنند اینبار
بالاخره دولت روحانی در ساعت های پایانی عمر خود بازهم جامی دیگر به پرسپولیس اهدا کرد
استقلال همینطوریشم یه تیم زپرتی بود حالا که مهدی قائدیشون داره میره و شیخ دیاباته و میلیچ هم رفتن دیگه باید شاهد سقوط استق لال به دسته اول باشیم
بازم ما قهرمان شدیم اونم برای پنجمین بار پی درپی
بابا خسته شدیم بسکه قهرمان شدیم
دیگه جا برای نگه داشتن جام نداریم (:
اینم پنجمین قهرمانی پی درپی بدون هیچ اما و اگر
به این میگن گلات !!!!
عمرا بقیه تیمها تو خواب هم ببینند که به چنین موفقیتی برسند (:
قهرمانی پرسپولیس رو به فدراسیون. هییت داوران و کمیته انضباطی تبریک میگم
مبارک فدراسیون و داوران باشه
فقط خدایا شکرت که این فصل بابا مسعود نیست
تبریک ویژه به بابا مسعود
مبارک بابا مسعود و تابی جون و بقیه طرفدارانش
آخرین هدیه دولت به پرسپولیس! شورش را دراورده اند دیگه
به تیم پرسپولیس تبریک می گویم و به تیم سپاهان و استقلال چند برابر تبریک می گویم چون دو تیم سپاهان و استقلال بدون کمک داوران و کمیته انضباطی توانستند این امتیاز ها را کسب کنند هر کس بازی دیشب پیکان را می دید و دو گل مسخره که خوردند شک نمی کرد که نتیجه هماهنگ شده بود و غیر از این می شد باید تعجب می کردیم
پدرسالار
تبریک به پرسپولیسی های عزیز
عاشق پرسپولیس هستم
وخودتان هم خوب میدانید چه دستهایی استقلال را مقابل پیروزی ضعیف کردند وبه حاشیه بردند قهرمانی با دست های پشت پرده چقدر دل چسب است
پنج قهرمانی باهیئت دولت من نمیگم حقشون نبود ولی میگم وقتی دوتا تیم صاحاب مشترک داشته باشند کارخراب میشه چرااستقلال که زمانی حرف اولو تو آسیا میزد به این روز افتاده چرا سالی چند هیئت مدیره ومدیر عامل چرا عضو هیئت مدیره در زندان است چرا بهترین بازیکنانش را فرای دادند چرا مجیدی ازجیب خود ودوستانش پول میدهد معلومه این بارکجی که دولت بسته به منزل نمیرسد درهر حالبه عزیزان پرسپولیسی تبریک میگم ولی یادتون باشه تمام جامهای دولتی واسنپی ته یک جام آسیائی رو نمیگیره
صد تا ازاین جامها به یک جام اسیایی نمی ارزد که استقلال وپاس دارند
استقلال پس مانده همان تاج خسروانی شارلاتان نوکر بود که انزمان باحقه بازی شاه را وادار کرد تنها تیم ورزشی فرهنگی تحصیل کرده به نام شاهین دکتر اکرامی یکی از شریفترین مدیران ورزشی تاریخ ورزش ایرانرا تعطیل کند استقلالیها لابد انتظار همان شرایط را دارند چشم دیدن رغیب را نه انزمان نه اکنون ندارند ومرتب دیگرانرا متهم میکنند البته بنده پرسپولیسی هم نیستم هنوز شاهینی هستم لذا ازنظر طرفداری نمیگویم
پاسخ ها
خویی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
بله مشخص است کاملا بیطرف هستید
بهتره بجای این حرف های نخ نما و دروغ های شاخ دار که خودتون هم بهش اعتقاد ندارید و بجای مسکن ازش استفاده میکنید، بجای اینکه بازیکنان تون برعلیه مربیان تون توطئه کنند و باج خواهی کنند بروید مثل پرسپولیس ساختار فرهنگی و سازمان یافته ای رو بنا کنید و بجای تحلیل دیگران و دشمن تراشی خودتون رو اصلاح کنید.در تاریخ فوتبال دیگر کشورها البته در زمان قدیم این خاله بازی ها وجود داشته و الان منسوخ شده.با این روش تاریخ فوتبال به شما خواهد خندید ولطفا به شعور خودتون توهین نکنید.چطوردر بازی با پرسپولیس بازیکن شما فرشید اسماعیلی در زمان شفر پنالتی براش میگیرند و گل نمیزنه بعد میگید وزیر و دولت و این حرف ها.جدی میگم اگر به این تیم علاقه دارید بجای اتهام زنی به دیگران مشکل تیم تون رو ارزیابی کنید و راه حل پیدا کنید. با این روش فعلی باید منتظر جام ششم پیاپی پرسپولیس باشیدو همینگونه ادامه بدید و منتظر هفتم وهشتمش هم باشید.این تفکر غلط تیم هایی مثل شماست که تیم های نظیر پرسپولیس هوشمندانه افتخاراتشون رو بیشتر میکنند.عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت /که گناه دگران برتو نخواهند نوشت.
فوتبال در ایران فقط قرمز و آبی نیست . بازیکنان این دو تیم از بازیکنان مستعد و شایسته تیم های شهرستانی جذب و خریداری می شوند . تیم های شهرستانی باید به این باور و انگیزه قوی برسند که می توانند با تقویت خود با انحصار و بی عدالتی در فوتبال مقابله کنند . تکرار قهرمانی و خلاصه شدن فوتبال به دو رنگ به دلیل استفاده های ابزاری و تبلیغاتی از این دو تیم است . رانت متصل به دولت و اسپانسرهای مالی و حمایت های تبلیغاتی و رسانه ای از این دو رنگ در فوتبال عین بی عدالتی و غیر حرفه ای است . این دو تیم با بازیکنان تیم های دیگر به نان و نوا رسیده اند و بعد از قهرمانی هم توهم توطئه دارند که همه علیه ما متحد بودند . اگر بازیکنان خوب شهرستانی این دو تیم را از آنان بگیرند دیگر چیزی در چنته ندارند و می توان با باور این انحصار را شکست .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر