بازدید 7429
۱

سرلشکر باقری از وزارت بهداشت تقدیر کرد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اهدای لوحی به وزیر بهداشت، از خدمات ارزنده این وزارتخانه و همه نیروهای بهداشتی و درمانی قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۰۶۶۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱ 27 July 2021


‌به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز سه شنبه در جلسه‌ای که در ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت برگزار شد، با اهدای لوحی از تلاش‌های وزیر بهداشت، معاونین این وزاتخانه و همه نیرو‌های بهداشتی و درمانی قدردانی کرد.

در بخشی از متن این لوح قدردانی خطاب به وزیر بهداشت آمده است: تامین و ارتقاء سلامت اجتماع، همواره در طول تاریخ از مهمترین اهداف و دغدغه‌های رهبران و حاکمان جوامع بشری محسوب گردیده است و آنگاه اهمیت بهره مندی جامعه از نعمت سلامت، بیشتر رخ نمایانده است که یک همه گیری و بیماری فراگیر، حیات و سلامت همگانی را دستخوش تهدید و چالش نموده است. نظام سلامت در کشور عزیزمان ایران اسلامی مفتخر است که همواره در مسیر درمان و التیام آلام مردمان نجیب این بوم کهن از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است. سال‌های حماسه دفاع مقدس، صحنه‌ای پرفروغ از جانفشانی سپیدپوشان آسمانی است که طبابت را با ایثار و شهادت عزت و قداست بخشیدند.

در این لوح قدردانی تصریح شده است: تامین سلامت مردم از آغاز همه گیری کرونا در اسفندماه ۱۳۹۸، تا کنون رهاورد نقش آفرینی جهادی مدیران و متخصصان بهداشت و درمان کشور در آوردگاهی پیچیده و مرکب است. حماسه‌ای به غایت عظیم و متعالی که تا ابد بر تارک نظام سلامت کشورمان نورافشانی خواهد کرد و شهیدان بزرگ مدافع سلامت، ستارگان جاویدان این حماسه عظیم برای همه عصر‌ها الهام بخش خواهند بود.

«فرصت را مغتنم شمرده از تلاش‌های جهادی و عالمانه شما برادر فرهیخته و گرانمایه در کسوت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در هدایت و راهبری تخصصی این جهاد ملی و عظیم و همچنین از تعامل ارزشمند و همکاری مستمرتان با بخش‌های مختلف نیرو‌های مسلح، صمیمانه سپاسگذاری می‌نمایم و توفیقات روز افزون جنابعالی را در راه خدمت به آرمان‌های والای شهیدان تحت رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه حضرت باریتعالی مسئلت دارم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱
روزی چندین نفر دارن میمیرن بعد اینا به هم نون قرض میدن باشه خیلی خوبه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار