بازدید 8822
۱

چگونه فروش سامسونگ سه برابر شد؟

راه‌های مختلفی برای گسترش یک کسب و کار و افزایش فروش وجود دارد. در تحقیقی که توسط شرکت سامسونگ انجام شد، مشتریان در بخش هایی که خوشبو کننده هوا استفاده شده بود، سه برابر زمان بیشتری را صرف کردند. که همین موضوع باعث شد فروش در همان بخش ها نیز سه برابر حالت عادی افزایش یابد.
کد خبر: ۱۰۶۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵ 27 July 2021

عوامل تاثیرگذار بر فروش بیشتر

اگر می خواهید فروش خود را چند برابر کنید، برای شما پیشنهادی فوق العاده داریم. راه های مختلفی از جمله ظاهر محصولات، کیفیت محصولات، قیمت کالاها و همچنین دکوراسیون زیبا و جذاب و حتی پاکیزگی فروشگاه می تواند بر میزان فروش و تعداد مشتریان تاثیرگذار باشد. اما پس از تحقیقات زیاد در فروشگاه های بزرگ و برندها این موضوع به اثبات رسیده است که بوی خوش در محیط میزان فروش را چندین برابر می کند. تاثیر این موضوع بر روی فروش آنقدر شگفت آور است که بسیاری از فروشگاه های بزرگ به سوی استفاده از آن ها روی آورده اند. و حتی فروشگاه های آنلاین نیز بسته ارسالی را معطر می کنند تا عطر برند خود را در ذهن مشتری ایجاد نمایند.

چگونه فروش سامسونگ سه برابر شد؟

سامسونگ از کدام راه برای فروش بیشتر استفاده کرد؟

بر اساس تحقیقات انجام شده،‌ افراد تمایل دارند زمان بیشتری را در مکان های خوشبو بگذرانند. بعد از آزمایش های متعدد در فروشگاه های مختلف مشخص شد هنگامی که در یک فروشگاه از خوشبو کننده استفاده شده، حضور 82 درصد افراد در فروشگاه طولانی تر شده است. یعنی بوی خوش، ماندگاری افراد را افزایش می دهد و مردم تمایل دارند در مرکز خرید مدت زمان طولانی تری بمانند و همین موضوع باعث می شود میزان فروش در آن فروشگاه افزایش یابد. سامسونگ نیز از همین تکنولوژی بهره مند شد و توانست فروش محصولات خود را تا چندین برابر افزایش دهد.

استفاده از خوشبو کننده ها و افزایش فروش

بر اساس آزمایش های مختلف همانطور که شرح داده شد، مشخص است که تاثیر رایحه های خوشبو در محیط می تواند فروش را چندین برابر کند. اما اینکه از چه اسانسی استفاده شود بسیار مهم است زیرا تاثیر گذاری اسانس ها بر افراد متفاوت است و می تواند بر روی هیجان، عواطف و احساسات، آرامش و ... تاثیرگذار باشند. همچنین از رایحه ها در برندسازی نیز استفاده می شود و یک فروشگاه که دارای شعبات مختلفی هست می تواند با رایحه افشانی عطر خاص خود، برندسازی را نیز انجام دهد. رایحه ها خاصیتی دارند که در ذهن می مانند و فرد در هر جایی که رایحه مورد نظر را استشمام کند، ذهن او به سمت خاطره ای در آن فروشگاه می رود. از همین ویژگی می توان در بازاریابی رایحه ای انجام داد.

راه خوشبو کردن سریع هوای محیط

نحوه عطر افشانی در محیط بسیار مهم است و باید با روش های بهینه انجام شود. شاید معمول ترین روش رایحه افشانی، اسپری های خوشبو کننده و یا استفاده از عود باشد. اما هیچ یک از روش ها ماندگار نیستند و فضا را برای چند ساعت خوشبو می کنند. اما دستگاه خوشبو کننده آرورایحه می تواند هوای محیط را در کمتر از 5 دقیقه خوشبو کند. این سرعت بالا به سبب وجود تکنولوژی اتمیزیشن در این دستگاه ها است. خوشبو کننده اتوماتیک آرورایحه قابلیت برنامه پذیری دارد و می توان برای آن برنامه های عطر افشانی برای روزهای مختلف هفته و ساعات مختلف از شبانه روز را تنظیم نمود. خوشبو کننده آرورایحه دارای سه رده خانگی، تجاری و صنعتی است که می تواند در محیط های مختلفی برای عطر افشانی و پخش رایحه مورد استفاده قرار گیرد.

چگونه فروش سامسونگ سه برابر شد؟

دلایل استفاده از خوشبو کننده

شاید تصور این باشد که خوشبو کننده کالایی لوکس و برای خوشبو کردن محیط است. اما اینطور نیست. خوشبو کننده و استفاده از رایحه ها در محیط ها علاوه بر خوشبو کردن محیط، به منظور از بین بردن بوی نامطبوع در محیط و یا حتی خنثی سازی بو نیز استفاده می شود.

  • خوشبو کردن محیط
  • برندسازی
  • فروش بیشتر در فروشگاه ها و مراکز فروش
  • از بین بردن بوی نامطبوع
  • خنثی سازی بوی موجود در محیط مانند بوی رنگ و...
  • ایجاد حس آرامش در محیط خانه و محل کار
  • ایجاد حس هیجان در محیط های ورزشی
  • رفع بوی سیگار با استفاده از بوی رایحه های مخصوص
  • و...

چگونه فروش سامسونگ سه برابر شد؟

برای خرید خوشبو کننده های آرورایحه و انواع اسانس خوشبو کننده می توانید از طریق سایت ثبت سفارش نمایید و یا جهت دریافت مشاوره با کارشناسان خوشبوکننده آرورایحه تماس فرمایید.

سایت فروشگاهی آرورایحه: https://www.arorayehe.com/

تماس با کارشناسان: 021-87185555

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
بوی بد کیفیت پایین محصولات را با هیچ خوشبو کننده ای نمی توان از بین برد و هیچ رایحه ای خوش بو تر از بوی کیفیت خوب محصول تولیدی نیست . ناشناس
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی