بازدید 8067

قدمی در راه حفظ کرامت نیروی کار

فرآیند نظافت بخش مهمی از هر مجموعه اداری، تجاری و صنعتی است. نیروی کار خدماتی در حین فرآیند نظافت این مجموعه ها به دلیل تماس با آلاینده ها خود دچار آلودگی شده و در برخی موارد باعث ایجاد بار روانی منفی نسبت به نوع کار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۶۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹ 27 July 2021

یکی از معایب شیوه های نظافت دستی و قدیمی همین مورد است. با توجه به اهمیت حفظ کرامت انسانی نیروی کار و توصیه های متعدد در این زمینه استفاده از تجیهزات مکانیزه نظافت می تواند علاوه بر ارتقا بهینه و چشمگیر سطح نظافت، در بالا بردن کرامت کاری نیرو های خدماتی نیز تاثیر داشته باشد.

به همین منظور، در سالهای اخیر با رشد تکنولوژی و تولید تجهیزات نظافتی مکانیزه، بسیاری از مجموعه های تفریحی، خدماتی، اداری و صنعتی برای حفظ شخصیت نیروی کار خود و ارتقا سطح بهداشت محیط و بالا بردن سطح حرفه ای مجموعه خود از تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی استفاده می نمایند. از جمله تجهیزات و دستگاه های مکانیزه کاربردی در فرایند های نظافت حرفه ای مجموعه ها می توانیم به انواع جاروبرقی ها و مکنده های صنعتی، اسکرابر صنعتی و یا دستگاه های کارواش صنعتی اشاره داشته باشیم.

مجموعه ابراهیم با ارائه انواع تجهیزات و دستگاه های مکانیزه در ارتقا کیفیت نظافت و بهینه سازی این فرایند نقش موثری دارد. با بهره گیری از مشاوره کارشناسان شرکت ابراهیم در انتخاب و خرید تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی، حفظ کرامت انسانی نیروی کار، ارتقای کلاس محیط و کیفیت نظافت مجموعه خود را تضمین نمایید. شرکت ابراهیم با ارائه دستگاه های با کیفیت و همچنین پیشگام در این حوزه دارای خدمات پس از فروش بسیار قوی و پشتیبانی کامل دستگاه ها می باشد. راه های ارتباط با کارشناسان ابراهیم به صورت زیر است:

تماس با کارشناسان: 87184-021

مشاهده محصولات در سایت: www.ebrahimco.com

قدمی در راه حفظ کرامت نیروی کار

انواع تجهیزات مکانیزه مورد استفاده در فرایند نظافت مجموعه ها

تنوع تجهیزات و دستگاه های مکانیزه نظافت، دست شما را به عنوان مدیر یک مجموعه در انتخاب مناسب ترین ابزار نظافت باز خواهد گذاشت. امکان استفاده از تجهیزات مکانیزه نظافت در مجموعه هایی با شرایط متنوع از اصلی ترین دلایل محبوبیت این دستگاه ها می باشد. به علاوه سهولت اجرای فرایند نظافت و کیفیت آن از دیگر ویژگی ها و مزایای کاربرد تجهیزات نظافت صنعتی است. از این تجهیزات و دستگاه های مکانیزه میتوان به دستگاه مکنده صنعتی جهت جمع آوری آلاینده های جامد و مایع، اسکرابر صنعتی جهت شستشوی سطوح و کفپوش ها، دستگاه کارواش صنعتی برای شستشوی انواع سطوح و تجهیزات و سایر دستگاه های مکانیزه اشاره نمود.

کاربر در حین استفاده از این تجهیزات نه تنها قادر به انجام نظافت بهینه و با کیفیت است، بلکه در حین استفاده از آنها در فرایند نظافت کرامت و سطح حرفه ای کارشان حفظ خواهد شد. این امر به نمایان شدن جلوه مدیریت بهینه برای نمایش میزان حرفه ای بودن عملکرد مجموعه منجر شده و در دید مراجعین و مشتریانتان مجموعه شما را حرفه ای نشان خواهد داد.

اهمیت کاربرد مکنده های صنعتی در ارتقا کیفیت نظافت

جمع آوری آلاینده ها از سطح سالن ها و محوطه مجموعه ها توسط روش های دستی نه تنها وجهه زیبایی ندارد بلکه از نظر کیفی نیز سطح مطلوبی ارائه نمی دهد. استفاده از دستگاه مکنده صنعتی ابراهیم می تواند راهکار بهینه و مطلوبی در راستای جمع آوری کامل و با کیفیت آلاینده ها از محیط باشد. انواع مختلف دستگاه های جاروبرقی صنعتی در شرکت ابراهیم تولید شده اند که استفاده از آنها می تواند در جمع آوری بهینه مایعات و ذرات جامد و پودری تاثیر گذاری بسیار خواهد داشت.

از مزایای استفاده از دستگاه مکنده صنعتی یا جارو برقی می توان به ارتقا کیفیت نظافت، افزایش سرعت و امکان جمع آوری انواع آلودگی ها به صورت همزمان اشاره داشت. برخی نمونه های جاروبرقی های صنعتی در انتقال مواد اولیه یا آلودگی ها مورد استفاده هستند که در مجموعه های صنعتی و کارخانجات مورد استفاده قرار میگیرند. سیستم فیلتراسیون بهینه شده در این دستگاه های مکانیزه نظافت از حفظ آلاینده های جمع آوری در مخزن اطمینان حاصل نموده و از بازگشت مجدد آنها به محیط جلوگیری به عمل می آورد.

قدمی در راه حفظ کرامت نیروی کار

استفاده از زمین شوی صنعتی در نظافت مجموعه های خدماتی

شستشوی سطح زمین با استفاده از طی و سطل آب از جمله فعالیت های زمان بر نظافت می باشد. از سوی دیگر استفاده از این روش در نظافت نیروی خدماتی را خسته و کرامت وی را خدشه دار می نماید. با توجه به اهمیت هر دو موضوع ارتقا کیفیت نظافت و حفظ کرامت نیروی کار، بهره گیری از تجهیزات و دستگاه های مکانیزه نظافت راهکار بهینه و کارآمدی خواهد بود. دستگاه زمین شوی یا اسکرابر صنعتی ابراهیم از جمله تجهیزات شستشو و نظافت مکانیزه است که میتواند به میزان زیادی در ارتقا کیفیت و سرعت فرایند تاثیر داشته باشد.

خرید اسکرابر و استفاده از آن در مجموعه های تجاری، خدماتی یا اداری می تواند راهکار نظافتی کاربردی برای افزایش بازدهی فعالیت نیروی خدماتی در فرایند نظافت باشد. از سوی دیگر استفاده از تجهیزات مکانیزه نظافت همچون اسکرابر ها، در حفظ ظاهر حرفه ای مجموعه تاثیر بسزایی دارد. خرید اسکرابر صنعتی و استفاده از آن در محیط، حفظ و ارتقا سطح بهداشت مجموعه را به همراه داشته و اعتماد مراجعین را به مدیریت حرفه ای مجموعه جلب می نماید.

توجه ویژه به سلامت روان نیروی خدماتی

مشکلات مربوط به سلامت روان ناشی از عوامل مختلف بایستی جدی گرفته شود و در این راستا به سلامت روان کارمندان و کارگران توجه ویژه تری شود. افسردگی، اضطراب، ترس، عصبانیت و همه اینا برای کارمند در زندگی شخصی و محیط کار ویران کننده است. پرسش از کارگران در مورد مشکلات روحی آنها لزوما باعث نمی شود که پاسخ های صادقانه ای در مورد سلامت روان آنها بشنویم. فراهم آوردن تجهیزات مکانیزه و حرفه ای برای آنها جهت نظافت محیط می تواند به ارتقا سلامت روان و حفظ کرامت انسانی ایشان کمک نماید.

قدمی در راه حفظ کرامت نیروی کار

مزایای استفاده از تجهیزات نظافت مکانیزه در محیط

مجموعه ها و محیط های اداری و تجاری با استفاده از تجهیزات و دستگاه های مکانیزه قادرند جلوه بهتری برای محیط خود فراهم آورند. خرید اسکرابر صنعتی و به کار گیری انواع مکنده های صنعتی یا واترجت در این مجموعه ها باعث حفظ سلامت و بهداشت محیط شده و در عین حال کرامت نیروی کار را حفظ خواهد نمود. از دیگر مزایای کاربرد این تجهیزات در نظافت مجموعه های تجاری حفظ کلاس کاری در فرایند نظافت است. فروشگاه تجاری ای را تصور کنید که در آن نیروی خدمات با استفاده از طی و سطل آب مشغول نظافت باشند. قطعا از نظر ظاهری، نظافت صرفا دستی در تمام محیط این مجموعه ها وجهه جالبی نخواهد داشت. نظافت دستی میتواند موجب ایجاد مزاحمت برای مشتریان و کاهش جلوه زیبای محیط شود.

حال همان محیط مجموعه تجاری را تصور کنید که نیروی خدماتی با استفاده از دستگاه های مکانیزه مشغول انجام فرایند نظافت باشد. در این صورت نه تنها فرایند نظافت بصورت بهینه و مطلوب صورت میپذیرد، بلکه با حفظ کلاس کاری مجموعه در ارتقا کرامت و شخصیت نیروی کار نیز تاثیر گذاری بسیاری خواهد داشت. از سوی دیگر در استفاده از این تجهیزات، بدون ایجاد مزاحمت برای مشتریان میتواند در ارتقا کیفیت نظافت و افزایش سرعت و کاهش هزینه ها تاثیر گذاری بسزایی داشته باشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل