بازدید 5607
جهاد اسلامی فلسطین:

مقاومت در کمین جنایتکاران صهیونیست است

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه دوشنبه گفت که گروه‌های مقاومت در کمین نیرو‌های جنایتکار رژیم صهیونیستی هستند.
کد خبر: ۱۰۶۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳ 26 July 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، «طارق سلمی» افزود: گروه‌های مقاومت فلسطین برای شکستن محاصره نوار غزه، از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

وی حملات رژیم صهیونیستی را تلاش مذبوحانه‌ای برای ترمیم تصویر ارتش شکست خورده این رژیم پس از نبرد شمشیر قدس دانست و گفت: تل‌آویو در تلاش برای تحمیل معادله جدیدی است، اما موفق به این کار نخواهد شد، چرا که گروه‌های مقاومت فلسطین در کمین جنایات این رژیم است.

این مقام جهاد اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی را تهدید کرد که تمام گزینه‌ها، پیش روی مقاومت فلسطین قرار دارد تا اجازه ندهد رژیم صهیونیستی معادلاتی را تحمیل کند که در پی نادیده گرفتن حقوق ملت فلسطین است.

سلمی همچنین تأکید کرد: مقاومت فلسطین پس از نبرد شمشیر قدس، معادله جدیدی به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد و یقینا حرف آخر را مقاومت می‌زند.

ارتش رژیم صهیونیستی ۲۰ اردیبهشت ماه به مدت ۱۲ روز از هوا، زمین و دریا تهاجم خود را به نوار غزه شروع کرد، ولی فکر نمی‌کرد که با پاسخ کوبنده موشکی جبهه مقاومت فلسطین روبرو شود.

شاحه نظامی دو «جنبش حماس» و «جهاد اسلامی» در ۱۲ روز جنگ با استفاده از صد‌ها موشک و راکت آن هم از نوع پیشرفته و تغییر تاکتیک جنگی خود، اقدام به پاسخگویی به حملات صهیونیست‌ها کرده‌اند و بنا بر اعلام منابع اشغالگران بیش از ۱۲ هزار راکت و موشک، سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دادند.

همین اقدام موجب شد که کابینه رژیم صهیونیستی پس از۱۲روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه‌های مقاومت در غزه با آتش بس موافقت کند، اقدامی که بسیاری آن را دلیل ناکامی نتانیاهو برای دریافت رأی اعتماد از کنست رژیم صهیونیستی قلمداد می‌کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان