میزان ضرر سهامداران پالایش چقدر شد؟

صندوق پالایش یکم، امروز در دومین روز هفته بعد از ۶ روز تعطیلی بورس منفی وسرخپوش به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۰.۰۳ درصد افت نسبت به روز معاملاتی قبل ۷۱ هزار و ۲۹۰ ریال معامله شد
کد خبر: ۱۰۶۶۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶ 26 July 2021

به گزارش بورس تابناک، امروز صندوق پالایش یکم با نماد پالایش دومین روز هفته را در محدوده قیمتی منفی به پایان رساند و قرمزپوش به اتمام رسید و با کاهش ۰.۰۳ درصدی همراه شد و در مجموع تاکنون حدود ۲۸ درصد ضرر برای خریداران اولیه به همراه داشته است. امروز هر ۴ نماد شبریز، شپنا، شبندر و شتران به دلیل برگزاری مجمع در روز‌های گذشته ممنوع متوقف بودند.


ارزش پالایشی یکم ۴ مرداد ۱۴۰۰

امروز دوشنبه ۴ مردادماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۰.۰۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۱۲۹ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۰.۲۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۱۱۱ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

افت ارزش پالایش یکم در غیاب ۴ نماد پالایشی | میزان ضرر سهامداران پالایش چقدر شد؟
 منبع: نبض بورس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها