بازدید 10649
۳

ترامپ: در حال تبدیل شدن به کشور کمونیستی هستیم

رئیس جمهور سابق آمریکا در جریان یک سخنرانی همچنان که به تعریف از دستاورد‌های دولتش پرداخت بر ادعا‌های قبلی خود در خصوص محافظت از "تمامیت انتخابات" تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۶۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 25 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این در حالی مطرح شده که آریزونا به بررسی مجدد آرای انتخابات ۲۰۲۰ در ماریکوپا بزرگترین این ایالت، جایی که شهر فینیکس در آن واقع است، ادامه می‌دهد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا روز شنبه در تجمع موسوم به "تجمع برای حفاظت از انتخابات ما" در محل "تئاتر فدرال آریزونا" در شهر فینیکس سخنرانی کرد.

ترامپ در حالی در برابر مستمعین حاضر شد که آهنگ "خدا آمریکا را مورد لطف قرار دهد" متعلق به لی گرینوود در پس زمینه پخش می‌شد.

ترامپ قبل از آن که مستمعین با تشویق و شعار حرف او را قطع کنند گفت: انتخابات ۲۰۲۰ مفتضح‌ترین و فاسدترین انتخابات بود.

ترامپ این انتخابات را یک "فضاحت" خواند و به نشست Turning Point USA Student Action Summit گفت که "کشور ما دارد نابود می‌شود".

ترامپ به مستمعین سخنرانی خود یادآور شد که آمریکا در زمان دولت او "در زمینه انرژی مستقل" بود، اما حالا تحت دولت جو بایدن، این طور نیست؛ او در ادامه دولت فعلی آمریکا را از بابت ورود پیدا کردن به مذاکرات با سازمان اوپک و روسیه محکوم کرد.

ترامپ گفت: ما نفت بسیار زیادی داشتیم، ما نمی‌دانستیم او با آن چه کار خواهد کرد.

اوایل ماه جاری میلادی کشور‌های سازمان اوپک پلاس تصمیم گرفتند توافق مربوط به کاهش تولید نفت را تا پایان ۲۰۲۲ تمدید کنند. آمریکا در مذاکرات اوپک شرکت نکرد، اما واشنگتن از مذاکرات ابراز حمایت کرده است.

ترامپ خاطر نشان کرد که با پوتین کنار می‌آید، اما هیچ کس اندازه او با روسیه سرسخت نبوده است.

او گفت که پروژه خط لوله انتقال گاز نورد استریم ۲ را "متوقف کرده است" در حالی که جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آن را تایید کرد.

ترامپ گفت: من با پوتین کنار می‌آیم، چون این خوب است، من با او کنار می‌آیم او با من کنار می‌آید، اما هیچ کس بیشتر از من نسبت به روسیه سرسخت نبوده است.

ترامپ گزارش‌ها درباره ادعای دست داشتن روسیه در هک کردن لپتاپ هانتر بایدن، پسر جو بایدن را مورد تمسخر قرار داده و خطاب به مستمعین گفت: همیشه کار روسیه است، چون آن‌ها از سمت چین ثروتمند می‌شود، اما نه از سمت روسیه.

ترامپ در صحبت درباره خانواده بایدن از هانتر بایدن به خاطر گذاشتن قیمت ۵۰۰۰۰۰ دلاری برای اثر هنری اش انتقاد کرده و گفت: این یک رشوه است، این فضاحت بار است و رسانه‌های اخبار دروغ جوری درباره آن حرف میزنند انگار که خوب است.

ترامپ به مساله افزایش خشونت و جرایم در آمریکا اشاره کرده و گفت، قطع بودجه‌های پلیس و تضعیف ضابطین قانون وضعیت را بدتر می‌کند.

ترامپ اظهار کرد، در شیکاگو در هر تعطیلات آخر هفته صد‌ها نفر هدف تیراندازی قرار می‌گیرند. او تاکید کرد که این شهر "بدتر از هر منطقه جنگی است" او همچنین عنوان کرد که نرخ جرایم در نیویورک به طرزی بی سابقه بالا است.

وی افزود:ما داریم تبدیل به یک کشور کمونیستی می‌شویم. رهبران فعلی اجازه می‌دهند که کشور‌های دیگر به آمریکا "امر و نهی کنند".

رئیس جمهور سابق آمریکا گفت:ما فراتر از سوسیالیسم هستیم. وقتی شما مطبوعاتی ندارید که بتوانید با آن صحبت کنید، این جایی است که کار یک کشور کمونیست با آن شروع می‌شود. ما به جز یکی دو تا شبکه بزرگ مطبوعاتی نداریم. ما صدایی نداریم. من تنها صدایم شنیده می‌شود، چون رده بندی بالایی دارم.

ترامپ اظهار کرد: به خاطر داشته باشید من کسی نیستم که تلاش دارد دموکراسی آمریکا را تضعیف کند. من تلاش می‌کنم آن را نجات دهم. کشور ما دارد توسط کسانی که حقی برای نابود کردنش ندارند نابود می‌شود. کسانی که به شکل غیرقانونی در یک انتخابات پیروز می‌شوند، کسانی که نباید انتخاب می‌شدند. آن‌ها شکستی سنگین خوردند.

وی اظهار کرد: جو بایدن و دموکرات‌های رادیکال دارند کشور ما را تخریب می‌کنند. من حتی معتقد نیستم که کار او است. من فکر نمی‌کنم جو بایدن بداند که کجا قرار دارد.

او همچنین گفت که دولت فعلی آمریکا از بابت موج مهاجران که به عبور از مرز جنوبی آمریکا ادامه می‌دهند مسئول است.

ترامپ عنوان کرد: سیل مهاجران غیرقانونی دارد یک بار فشار خرد کننده به شهر‌های ما وارد می‌سازد. تعداد خیلی زیادی از آن‌ها وجود دارد. خیلی از آن‌ها نمی‌توانند انگلیسی صحبت کنند. کشور ما استطاعت آن را ندارد. سیستم ما دارد در هم می‌شکند. شما نمی‌توانید از عهده آن بر بیایید.

به گزارش اسپوتنیک ترامپ همچنین از "توافق جدید سبز" در خصوص تغییرات آب و هوایی انتقاد کرده و گفت این ناعادلانه است که در بازی‌های المپین افرادی که به لحاظ بیولوژیکی مرد هستند با زنان رقابت کنند.

ترامپ از رویکرد دولت فعلی آمریکا در خصوص مقابله با همه گیری کووید-۱۹ علاوه بر سیاستگذاری‌های آن در قبال انرژی و مسائل دیگر انتقاد کرد.

رئیس جمهور سابق آمریکا دولت فعلی را به خاطر عدم تلاش کافی برای متوقف کردن شیوع کووید-۱۹ محکوم کرده و بار دیگر چین را مقصر همه گیری خوانده و گفت که این کشور باید "به ما غرامت پرداخت کند".

او همچنین بر ادعایش درباره اینکه در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته میلادی تقلب شده تاکید و عنوان کرد که دموکرات‌ها در سال ۲۰۲۰ با "میلیون‌ها رای" تقلب کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۳
آخ آخ آخ آخ آخ.
راست میگه
تقلب دموکراتها در انتخابات امری قطعی است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان