بازدید 7749

۳۶۴ داوطلب کنکور ارشد مبتلا به کرونا هستند

کد خبر: ۱۰۶۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷ 24 July 2021

سخنگوی سازمان سنجش گفت: با توجه به تکمیل فرم خوداظهاری ویژه بیماری کرونا برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ تعداد ۳۶۴ نفر اعلام کردند که مبتلا به کرونا هستند.

به گزارش مهر، فاطمه زرین آمیزی افزود: متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ به صورت قطعی تایید شده بود، از ۲۸ تا ۳۰ تیر نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری و بارگذاری گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) اقدام کردند.

وی یادآور شد: تعداد ۳۶۴ نفر از متقاضیان مبتلا هستند که بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش تاکید کرد: سازمان سنجش اطلاعات متقاضیان آزمون را برای بررسی در سامانه ماسک به وزارت بهداشت ارسال می‌کند و در صورتی که متقاضی در بازه زمانی مذکور دچار بیماری کرونا شده باشد و در سامانه خوداظهاری اعلام نکند اطلاعات وی از وزارت بهداشت اخذ خواهد شد.

به گزارش مهر، آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در نوبت صبح روزهای چهارشنبه ۶ مرداد ماه، پنجشنبه ۷ مرداد ماه و جمعه ۸ مرداد ماه سال ۱۴۰۰ در ۳۶۷ حوزه امتحانی اصلی و ۱۷۹ شهر سراسر کشور برگزار می‌شود.

تعداد ۶۳۴ هزار و ۵۴ داوطلب در این آزمون شرکت می‌کنند که از این تعداد ۵۳ درصد زن و ۴۷ درصد مرد هستند.

در روز اول (چهارشنبه ۶ مرداد ماه) برگزاری آزمون کارشناسی ارشد آزمون رشته شناور ۳۴ رشته و با تعداد داوطلب ۷۲ هزار و ۳۰۶ داوطلب، در روز دوم (پنجشنبه ۷ مرداد ماه) آزمون ۳۴ رشته امتحانی با ۳۰۵ هزار و ۹۱۳ داوطلب و در روز سوم (جمعه ۸ مرداد ماه) آزمون ۶۳ رشته امتحانی و با ۲۵۵ هزار و ۸۳۵ داوطلب برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل