بازدید 6396
۳

افزایش شمار مبتلایان کرونا در دو همسایه ایران

براساس آمار رسمی، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۹ هزار نفر در ترکیه و ۲۱۲ نفر نیز در جمهوری آذربایجان به کرونا مبتلا شدند.
کد خبر: ۱۰۶۵۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶ 23 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از آنکارا، فخرالدین کوجا وزیر بهداشت ترکیه گفت: از ۲۱۴ هزار و ۱۹۶ آزمایش کرونای انجام شده در ۲۴ ساعت گذشته، نتیجه ۹ هزار و ۵۸۶ نفر مثبت شده است.
وی افزود: طی شبانه روز گذشته، ۵۲ بیمار کرونایی جان خود را از دست داده و تعداد ۵ هزار و۹۳ نفر نیز بهبود یافته اند.

۲۱۲ بیمار کرونایی جدید نيز در جمهوری آذربایجان شناسایی شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از باکو؛ ستاد ملی مقابه با کرونا در جمهوری آذربایجان اعلام کرد: این تعداد بیمار کرونایی از آزمایش حدود ۷ هزار و ۶۰۰ فرد مشکوک شناسایی شده است.

افزایش شمار مبتلایان کرونا در دو همسایه ایرانبا این آمار، مجموع مبتلایان به این ویروس به ۳۳۹ هزار و ۲۷۴ نفر رسید. در ۲۴ ساعت گذشته، با جان باختن یک نفر دیگر آمار فوتی‌ها در مجموع به رقم ۴ هزار ۹۹۹ نفر رسید.

بنابر این گزارش، ۹۲ بهبود یافته از بیمارستان های جمهوری آذربايجان ترخیص شده اند. در حال حاضر، ۲ هزار و ۶۴۶ نفر از بیماران کرونایی در بیمارستان ها بستری هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
نسبت تست مثبت به همه تستهای انجام شده در ترکیه 4 درصد است. در ایران احتمالا نزدیک 50 درصد است. پس این ترکیه هست که باید از ایران بترسد و احتمالا این نتیجه واکسیناسیون است
شما یک مطلب را در این مقاله بیان نکردید که تعداد مبتلایان بال میره ولی چون به مقدار کافی واکسینه شدند، کرونا را تحت کنترل دارند، در ترکیه لازم نیست همه به ای سی یو بروند و در خانه مراقبت میشوند و امر فوتیها بسیار پایین است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل