بازدید 22511

۱۲ نفر از تزریق‌کنندگان واکسن برکت به کرونا مبتلا شدند

ناظر کارآزمایی بالینی واکسن برکت گفت: ما در مرحله سوم کارآزمایی هستیم و حدود ۱۵ مرداد می توانیم واکسن را تحویل دهیم. خبر خوب این است که افراد مشارکت کننده در مرحله دوم تعداد اندکی مبتلا شده اند. تعدادی که بعد از دوز دوم مبتلا شده اند ۱۲ نفر هستند.
کد خبر: ۱۰۶۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ 20 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، محمدرضا صالحی توضیح داد: تست خنثی سازی است که تا الان برای سویه انگلیسی و آفریقایی و دلتا آزمایش شد و نتیجه بسیار امیدبخش بود و نشان دهنده آن است که واکسن کووایران برکت درباره سویه دلتا می تواند موثر باشد.

صالحی در ادامه خطاب به سخنگوی ستاد مقبله با کرونا گفت: اگر بتوانیم سیستم مدیریت دقیقی داشته باشیم می توانیم بحث جهش‌های خودمان را مطالعه کنیم و هم رویکرد پیش دستانه برای بهبود کیفیت واکسن‌ها و قدرت آنها داشته باشیم. واکسن‌ها ممکن است در آینده اثربخش روی سویه های آتی نباشند. در مورد سویه دلتا و تستی که در آزمایشگاه شد، سرم داوطلبانی که واکسن داشتند با عدد قابل توجهی ویروس دلتا را از درآزمایشگاه از بین برد و ظرف سه هفته آینده مقاله هر ۳ سویه را منتشر می کنیم و پاسخگوی مردم هستیم.

این متخصص عفونی گفت: اعداد اعلام شده شامل واکسن و واکسن نما است. این که بگوییم کدام مرتبط با واکسن و دیگری واکسن نماست باید مطالعه کنیم. باید فضا را برای مجریان بالینی آماده کنیم که بتوانند موارد را گزارش کنند بدون نگرانی از این که رسانه چه برخوردی می کند. ۷۰۰ و خرده ای قرار بود در یک مطالعه باشند ۳۰۰ نفر که وارد شدند مجریان متوجه شدند میزان مرگ و میر در بخشی که واکسن تزریق می شود بالاتر است و اینها را گزارش کردند. باید فضا را مهیا کنیم این مسایل منتشر شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۹
جمله آخر این گزارش کاملا مبهم است . از طرفی از اثرگذاری مثبت این واکسن صحبت شده و از سوی دیگر از مرگ و میر پساز تزریق آن!
پاسخ ها
123
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
والا ما هم نفهیمیدیم منظورش چی بوده
چرا اینها عادت دارن که مبهم حرف بزنن یا اینکه نویسنده خبر اشتباه تایپ کرده
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
ماها که به کارتون شک نداریم آقا بفرستید سازمان بهداشت جهانی تاییدش کنن نا دیگه
بدخواهان براتون حرف در نیارند
اون واکسن به درد در کوزه هم نمیخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
دقیقا
دقیقاً مثل مستعان
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
این بنده خدا داره حرف علمی و دقیق میزنه و نتایج رو چه مثبت و چه منفی اعلام میکنه. قابل مقایسه با اون نیست که هیچ توضیح علمی نداشت و حرفی هم ازش زده نشد.
در کار آزمایی بالینی که فقط چند صد نفر شرکت کرده اند دوازده نفر مبتلا شده اند که قطعا آمار از این هم بالاتر است. این یعنی واکسن برکت نا امن ترین واکسن دنیاست .
تا موفعی که نتایج منتشر نشود و مورد راستی آزمایی ناظران قرار نگیرد همه این حرفها ادعاست مانند واکسن سینوواک که چین ادعای موثر بودن بالای ۷۵٪ داشت بعد معلوم شد که حود ۵۰٪ موثره
مرگ و میر زیاد شده فضا رو نمیخواد آماده کنی آمارو بده. واگر قرار باشه ریسک مرگ بالا بره تزریقش نه تنها بیفایده بلکه مضره. با الفاظ بازی نکن پولای میلیاردی گرفتین خوردین واکسن درپیت ساختین حالام تا مردمو به کشتن ندین ول نمیکنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
اینا اگر ترس ندارند چند نمونه را بفرستند سازمان بهداشت جهانی تا راستی آزمایی بشه و نتایجش به صورت بین المللی بیان بشه.اینکه هی اخبار ضد و نقیض بدین که نشد کار
« میزان مرگ و میر در بخشی که واکسن تزریق می شود بالاتر است »
عجب!!!!!!!!!!!!!
چطور ما بعد از 80 سال از ساختن واکسن آنفولانزای معمولی عاجزیم و الان واکسن کویید 19 را سریعتر از کمپانیهایی بزرگ مثل روشه...سانوفی...مرک و هوخست ساختیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
متنی ضد و نقیض. من نفهمیدم چی شد .این واکسن در ابتدای متن خوبه و پر آخر کشنده است.
چرا این تیتر رو جوری می زنی که انگار این 12 نفر مردند؟ اولا از چند نفر این تعداد مبتلا شده اند. دوم این تعداد تا چه حد درگیر شده اند.
خیلی از کسانی هم که واکسن های دیگر خارجی زده اند، مبتلا شده اند.
در کار آزمایی بالینی که فقط چند صد نفر شرکت کرده اند دوازده نفر مرده اند يعني نه اينكه اين كه واكسن نيست بلكه خود ويروس كروناست كه تقويت شده .
۷۰۰ و خرده ای قرار بود در یک مطالعه باشند ۳۰۰ نفر که وارد شدند مجریان متوجه شدند میزان مرگ و میر در بخشی که واکسن تزریق می شود بالاتر است ?? !!!!!!!!!! الان داره به مردم تزریق میشه اونوقت؟؟؟؟
آقای متخصص عزیز، روش های آماری و کمی کاملا مشخص و شناخته شده ای برای مطالعه اثربخشی وجود داره... شما اولین نفر نیستید در دنیا که این کارها رو انجام میدید... با عدد و رقم صحبت کنید... 700 و خورده ای چیه دیگه؟!!
سلام
واقعاً بعضی ها اگر حرف نزنند، می ترسند بهشون بگن لال؟!
حرف زدن بلد نیستی ، مجبورت که نکردن آقا متخصص
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل