بازدید 50430
۲

واکنش جنتی به اعتراضات درپی مشکل آب خوزستان

دبیر شورای نگهبان گفت: با برادران و خواهران ایمانی خود در استان خوزستان ابراز همدردی می‌کنیم و از مسئولان می‌خواهیم با فوریت مشکلات آنان به ویژه مسئله آب را حل کنند و نباید از هیچ کمکی در حل این مسئله دریغ شود.
کد خبر: ۱۰۶۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶ 19 July 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی در جلسه روز دوشنبه شورا، با تبریک ماه ذی الحجه و روز عرفه و اعیاد قربان و غدیر گفت: در بهترین ایام سال بعد از ماه مبارک رمضان قرار داریم و از خداوند منان می‌خواهیم که فرصت بهره برداری از فیوضات این روزهای عزیز را به ما عطا کند.

وی روز عرفه را روز عید و بندگی برای مومنان دانست و افزود: بهترین دعاهای سال، در این ایام به ویژه روز عرفه است که باید از آن بهره کافی و وافی را ببریم.

آیت الله جنتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا، از خداوند خواست تا انتقام خون این شهدا را از حکومت ظالم سعودی بگیرد.

وی اعیاد قربان و غدیر را بهترین زمان برای کمک به فقرا عنوان کرد و متذکر شد: از فرصت این روزهای عزیز همه استفاده کنیم و به ایتام، فقرا و سادات کم بضاعت در حد توان به هر نحوی کمک کنیم تا ان‌شاالله مورد مرضی خداوند قرار گیرد.

دبیر شورای نگهبان در بخشی از سخنان خود به معضل آب در خوزستان اشاره و تاکید کرد: با برادران و خواهران ایمانی خود در استان خوزستان ابراز همدردی می‌کنیم و از مسئولان می‌خواهیم با فوریت مشکلات آنان به ویژه مسئله آب را حل کنند و نباید از هیچ کمکی در حل این مسئله دریغ شود.

وی یادآورشد: بنده و اعضای شورای نگهبان نیز در کنار مردم شریف و عزیز خوزستان هستیم و به اندازه توان و مسئولیت خود برای رفع مشکلات آنان تلاش می‌کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲۰
انتشار یافته: ۲
خسته میشی. همین دو کلمه رو هم نمی گفتید.
نمیخواد همدرد باشی جلوی انتقال آب کارون بگیرید تونل هایی که حفر کردند را نابود کنید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان