بازدید 17976

آخرین آمار کرونا تا ۲۷ تیر/ رکورد واکسیناسیون ایران با تزریق ۳۰۴ هزار دوز واکسن در شبانه روز اخیر شکست

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۸ میلیون و ۴۴۸ هزار دز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۳۰۶ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۶۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ 18 July 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۶ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۲۴۴ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۲ میلیون و ۲۶۸ هزار و ۸۲۶ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۸ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۷۰ دوز رسیده است؛ عددی که حکایت از تزریق ۳۰۴ هزار و ۶۶۴ دوز واکسن در شبانه روز اخیر دارد که رکورد تزریق واکسن در کشور محسوب می‌شود.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۲ هزار و ۱۸۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۲۰۱۲ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۳ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۲۶۳ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۹۵ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۸۷ هزار و ۱۶۱ تن رسیده است و تا به امروز نیز خوشبختانه ۳ میلیون و ۱۳۵ هزار و ۶۰ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۴۳۰۶ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۲۵ میلیون و ۴۴ هزار و ۹۸۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۶۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۶۶ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۱۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۷ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۳ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
من ماندم مسولین 43 سال است که میگویند مرگ بر امریکا ولی برای نجات امریکا میخواهند برایشان واکسن کرونا بسازند و بفرستند
بلاخر من نفهمیدم مسولین مرگ امریکا را میخواهند ولی برای سلامتی امریکا میخواهند واکسن برایشان بفرستند
این ویروس در ایران بسیار هوشمند می شود در مترو، اتوبوس ها، هواپیما، قطار، مکان های خاص، مراسم های محتلف ، ........... ظاهر نمی شود فقط در جاهایی ظاهر می شود که مسئولان به راحتی فقط با دوربین از آنها جریمه بگیرند
وای وای این هم یک رکورد دیگ ربرای مقامات تا الان 8 میلیون واکسن تابناک جان با فونت بزرگتر بنویس احسنت وای خدایا اصلا هیچ کشوری تا حالا اینقدر واکسن زده عجب خیلیه ها خیلی
یه سری به مراکز واکسیناسیون بزنید آخه با این شلوغی و ازدحام کلی آدم واکسن نزده کرونا رو میگیرن با همین فرمون رکورد مبتلای روزانه رو هم میزنید خدا قوت.
یعنی اگه رکوردتون به 500 هزار دوز هم که برسه بازم 160 روز معادل 5 ماه زمان میبره تا ملت دوز اول رو بزنن!
یسری کشور ها که ما اونارو درپیت میخونیم دارن دوز دوم رو میزنن! یسری هم که اصلا تموم کردن زدن واکسنو!!!
تا آمار بالا می رود مسئولان بلافاصله دورهمی مردم و مسافرت با خودرو شخصی را مقصر معرفی می کنند ضمن بی گناه شدن خودشان درآمدی هم داشته باشند
برای زن و شوهرانی که در سن واکسیناسیون هستند برنامه ریزی بفرمایید که همزمان واکسن بزنند نه اینکه یکی را امروز و ان دیگری را چند روز بعد چون رفت و امد مکرر ریسک خطر را بالاتر میبرد.
روزی بالای یک میلیون باید بزنید
ترکیه بالای یک میلیون دوز میزند چرا مانمی توانیم حالا واکسن مطمعن بیاید به این هم راضی هستیم ای کاش پرستاران بازنشسته را فراخوان بدهند تا امار تزریق زیاد بشود
ایرادی که به اعلام خبرتون وارده اینه که باید بگید از ۸ میلیون واکسن که تزریق شده دو میلیون نفر دو دوز یعنی ۴ میلیون واکسن و ۴ میلیون نفر یک دوز واکسینه شده اند یعنی در کل ۶ میلیون نفر واکسن دریافت کرده اند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان