بازدید 17386

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۶ تیر/ تزریق ۲۰۵ هزار واکسن در شبانه روز اخیر

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۸ میلیون و ۱۴۳ هزار دز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۵ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۲۳۷ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۶۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷ 17 July 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۵ میلیون و ۸۹۱ هزار و ۳۸۵ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۲ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۲۱ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۸ میلیون و ۹۳۸ هزار و ۲۶۳ دوز رسیده است؛ عددی که حکایت از تزریق ۲۰۵ هزار و ۱۴۳ دوز واکسن در شبانه روز اخیر دارد.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۵ هزار و ۱۳۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۱۷۲۵ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۳ میلیون و ۵۰۱ هزار و ۷۹ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۷۵ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۸۶ هزار و ۹۶۶ تن رسیده است و تا به امروز نیز خوشبختانه ۳ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۳۴۸ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۴۲۳۷ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۲۴ میلیون و ۹۶۸ هزار و ۴۴۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۶۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۶۶ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۱۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۷ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۳ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
امروز عکس ایرانی ها در ارمنستان را دیدم واقعا شرم اور بود . اقای نمکی که ادعا میکنید بهترین مدیریت کرونای جهان را دارید مایه شرمساری است که با این ادعا ایرانی ها را روانه کشورهای دیگر کردید برای واکسن
اقای مسول که میخواهی به امریکا واکسن صادر کنی . ممسولین 43 سال است که میگویند مرگ بر امریکا و شما تلفات مردم ایران را نمی بینی و میخواهی به دشمن خود واکسن صادر کنی
دارن با سرعت پیک رو جمع میکنن برای محرم!
تو خلاصه خبر گفتین ۸ میلیون، تو متن خبر گفتین ۷ میلیون !! بعد به آمار وزارت بهداشت ایراد میگیرین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
دیگران باید اصلاح شوند و نه تابناک!
پس ۴۰۰ هزار تا و ۵۰۰ هزار تا واکسن در روز چی شد نمکی؟
نمکی باید فورا برکنار و واردات گسترده واکسن شروع بشه مردم دارن موج موج میمیرن و نمکی فقط زیاد حرف میزنه
این آمارهای دروغ رو بس کنید!
هفته پیش اعلام کردید با تزریق واکسن روزانه 400 هزار تا رکورد زدید و قرار روزانه تا 700 هزار تا یزنید! ولی الان می گید 200 هزار تا یعتی نصف ادعای قبلی! هفته پیش گفتید 8 میلیون واکسن زید ین هفته می گید 7 میلیون!
به اندازه کافی مردم بهتون بی اعتماد هستند! پس تلاش نکنید بیشترش کنید!
راستش تا امروز فکر میکردم که گزارش ها از وضعیت کرونا در ایران یه جور سیاه نمایی هست. ولی امروز که برای تست کرونا به چندین خانه بهداشت سر زدم و علیرغم داشتن دفترچه بیمه همه اونها منو به بخش خصوصی پاس دادن پیش خودم شرمنده شدم. شاید یکی از دلایل اختلاف فاحش بیماران کرونایی با اون چیزی که دولت اعلام میکنه همین باشه. چون خیلی ها مثل من با توجه به هزینه های بالا و عدم پوشش بیمه قید آزمایش در بخش خصوصی رو میزنن و خودشون میرن سراغ درمان های خانگی و این آمار هیج جا ثبت نمیشه.
برنامه ریزی برای واکسیناسیون افتضاحه.نوبت می دن میری می بینی ۱۰۰۰ نفر توی صف هستند.۲۰۰ واحد واکسن دادند.میگن برو فردا بیا.مگر بیکاریم سالم بریم توی صف وقتمون تلف شده گرما زده بشیم شاید کرونا هم بگیریم.از اهواز
بابا داریم می‌میریم‌ این واکسن لعنتی رو همه ی کشورها دارن به همه میزنن‌ شما نوبتی‌ تا هزار سال دیگه نوبت به ما میرسه می‌میریم‌ الان ما که کرونا گرفتیم‌چه غلطی بکنیم‌ ریه‌ها‌مون‌درگیر شده‌ روز به روز داره بدتر میشه وضعیت کرونا‌توی‌ایران‌برعکس‌کشورهای دیگه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان