بازدید 4442
در پیام به علی اف؛

رئیسی بر توسعه روابط تهران و باکو تاکید کرد

"سید ابراهیم رئیسی " رییس جمهوری منتخب در پیامی به " الهام علی اف" رییس جمهوری آذربایجان بر توسعه و تعمیق روابط دو کشور تاکید کرده است.
کد خبر: ۱۰۶۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۲ 15 July 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا به نقل از سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو، در پیام حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به علی اف آمده است: از پیام تبریک صمیمانه جنابعالی به مناسبت انتخاب اینجانب به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران سپاسگزارم، با اغتنام فرصت، موفقیت جناب عالی و ملت آذربایجان در آزادسازی اراضی آن کشور را تبریک می‌گویم.

مناسبات دو کشور دوست، برادر و همسایه ریشه در تاریخ و فرهنگ مشترک و پیوند‌های برادرانه دو ملت دارد که این سرمایه ارزشمند ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه و تعمیق بیش از پیش روابط دو کشور را فراهم آورده است.

اینجانب بر این باورم، متناسب با بازگشت حاکمیت جمهوری آذربایجان بر اراضی اشغالی و احیای مرز‌های مشترک دو کشور، شایسته است فرصت‌های جدید را مغتنم شمرده و با تشریک مساعی سطح همکاری‌ها را ارتقا بخشیده و ثبات و امنیت منطقه را تحکیم بخشیم.

از خداوند متعال، برای آن جناب و دوست و برادر گرامی سلامتی و برای دولت محترم و ملت عزیز آذربایجان موفقیت و سربلندی را آرزومندم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر