بازدید 47375
دو هزار و پانصد و بیست و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

علی ربیعی دلیل انفجار پارک ملت را تشریح کرد/رئیس ستاد امر به معروف: چه کسی به صداوسیما حکم داده که به عفاف و حجاب خدشه وارد کند تا انتخابات رونق بگیرد؟/مسئول سازمان بسیج زنان: زنان دنیا به حجاب روی آورده‌اند

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند احضار دختران فیلم جنجالی به اداره پلیس/ شیرزاد: کسی از نابرابری که اصولگرایان را با رانت به قدرت می‌رساند، نمی‌گوید/ نماینده چابهار: ترخیص بیماران کرونایی پیش از سفر نمکی به سیستان و بلوچستان و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۶۳۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ 13 July 2021

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند احضار دختران فیلم جنجالی به اداره پلیس/ شیرزاد: کسی از نابرابری که اصولگرایان را با رانت به قدرت می‌رساند نمی‌گوید/ نماینده چابهار: ترخیص بیماران کرونایی پیش از سفر نمکی به سیستان و بلوچستان و... را می‌خوانید.

احضار دختران فیلم جنجالی به اداره پلیس
به دنبال انتشار کلیپی از درگیری چند دختر نوجوان در پارکی در اصفهان و قمه کشی یکی از آنها که جنجال زیادی در فضای مجازی بوجود آورد تحقیقات پلیس برای شناسایی این دختران آغاز شد و ماموران موفق شدند در مدت کوتاهی محل زندگی این دختران را شناسایی کنند. ساعاتی پیش دختران نوجوان با همراهی اعضای خانواده شان به پلیس شهر اصفهان منتقل شدند و معلوم شد که آنها از مدتی قبل  در فضای مجازی با هم آشنا و دوست شده بودند اما کل کل ها و کری خوانی هایشان در این فضا باعث بوجود آمدن اختلاف میان آنها شده بود و به همین دلیل، در یکی از پارک ها با هم قرار گذاشته بودند؛ اما در این قرار بین تعدادی از آنها درگیری بوجود آمده و یکی از آنها قمه کشی کرده بود. همچنین مشخص شد که پس از این درگیری فرد دیگری فیلمبرداری و سپس این فیلم را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود. تحقیق از دختران نوجوان ادامه دارد و پرونده آنها برای تصمیم گیری در اختیار مرجع قضایی قرار خواهد گرفت اما آنچه در این میان اهمیت بیشتری دارد، نظارت خانواده ها بر رفتار فرزندان نوجوانشان چه در فضای مجازی و چه در دنیای واقعی است، چون گاهی اشتباهات بچگانه نوجوانان دور از چشم خانواده هایشان ممکن است ابعاد گسترده ای پیدا کند و حتی باعث بوجود آوردن احساس ناامنی در جامعه شود.

شیرزاد: کسی از نابرابری که اصولگرایان را با رانت به قدرت می‌رساند نمی‌گوید 
احمد شیرزاد، فعال سیاسی اصلاح‌طلب درخصوص این‌که بعد از برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نقدهایی به جریان اصلاحات مطرح و از بدنه و حامیان این جریان عنوان شد که اصلاح‌طلبان باید به فکر یک بازسازی و در واقع یک رنسانس در عملکردهای خود باشند، گفت: بحث بازسازی جریان اصلاحات بسیار خوب است و در بدنه جامعه اصلاح‌طلب باید این کار انجام شود. این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه ما در کشورمان شاهد یک بازی هستیم که یک عدد بازیکن وجود دارد و همه نسبت به وی داور هستند، به طوری که حتی بازیکن‌های دیگر هم در نقش داور ظاهر می‌شوند و همه به این بازیکنان حاضر در زمین رهنمود می‌دهند. وی ادامه داد: باز هم تاکید می‌کنم در عرصه سیاسی کشور، یک بازیکن وجود دارد به نام جریان اصلاحات و بقیه ژست داور، مربی و چهره‌های ملکوتی دارند و هیچ کس به آنها نمی‌گوید بالای چشمتان ابرو است. شیرزاد با بیان این که شاید بیش از صدها بار اعلام کردم که ضرورت دارد در مجموعه اصلاحات، اصلاحات صورت گیرد، اظهار کرد: اما کسی از این نابرابری که اصولگرایان با رانت به قدرت می‌رسند نمی‌گوید، بنابراین واقعا به نظر من بحثی که باید شروع کرد، ضرورت اصلاحات در جبهه اصولگرایان است.

دلیل انفجار پارک ملت چه بود؟
علی ربیعی، سخنگوی دولت مبنی بر این که بامداد جمعه در پارک ملت صدای انفجاری آمد که هنوز علت دقیق آن مشخص نشده است از سوی دیگر برخی رسانه‌های صهیونیستی و ضد انقلاب مدعی خرابکاری هستند، با توجه به سابقه اتفاقاتی که در نطنز افتاده و اخیرا هم پهپادی وارد کشور شده بود، این ادعاها در ذهن مردم تقویت شده است. قرار نیست مسئولان درباره علت و جزئیات دقیق حادثه توضیحی ارائه دهند، گفت: حداقل از همین تیربون هیچ مسئله رخ داده‌ای نبوده است که بی‌پاسخ مانده باشد و مسائل اخیر به وضوح توضیح داده شده است. وی تاکید کرد: ما در  سخنگویی همه اتفاقات را توضیح دادیم و شاید یکی از اقدامات ما برای اطلاع‌رسانی این بوده است شاید با تاخیر همراه بوده باشد اما هیچ موضوعی نبوده که بدون توضیح دادن از کنار آن بگذریم.سخنگوی دولت گفت: در مورد صدای انفجار روز جمعه هم باید بگویم بررسی‌های صورت گرفته از سوی نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات، نشان می‌دهد که صدای انفجار ناشی از کندن یک گودال در پارک ملت بوده است که ناشی از  ریختن بنزین و گازوئیل در آن بوده که منفجر شدن آن منجر به انفجار و آتش‌سوزی محدود شده است. وی تاکید کرد: در بررسی‌هایی که انجام گرفت، هیچ شواهدی در خصوص امنیتی بودن موضوع از سوی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی داده نشده و البته تلاش‌های لازم هم در حال پیگیری است، اما بنا بر گزارشی که از سوی وزارت کشور دیدم، این حادثه به هیچ عنوان شبیه خرابکاری‌های اخیر نیست و نمی‌تواند نسبتی داشته باشد و به محض دریافت اطلاعات جدید آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

چمران: لیست گزینه‌های شهرداری تهران ۳۱ نفره شد
منتخب شورای ششم شهر تهران از انصراف ده نفر از گزینه‌های انتخاب شهردار خبر داد و گفت: پس از بررسی‌های اولیه ۱۰ نفر به عنوان گزینه‌های نهایی مورد بررسی قرار می‌گیرند. مهدی چمران، منتخب شورای ششم درباره سرانجام انتخاب شهردار در پایتخت اظهار داشت: شب گذشته برخی گزینه‌ها از ۴۱ نفر پیشنهاد انصراف دادند، چون برخی از آنها اعلام کردند به لحاظ برخی از مسئولیت‌ها و یا حکم از رهبری جهت حضور در شهرداری تهران منصرف شده‌اند و بابت این موضوع عذرخواهی کردند. وی افزود: سایر گزینه‌ها که اعلام آمادگی کردند، قرار شده رزومه کامل اولیه از خودشان تا چهارشنبه برای ما ارسال کنند و بعد ما بررسی مقدماتی و نهایی انجام دهیم. منتخب شورای ششم گفت: بررسی‌های اولیه که انجام شد، ۱۰ نفر در مرحله پایانی انتخاب می‌شوند و سپس از آنها مصاحبه و برنامه‌های حضوری خواهند داشت تا ما از میان آنها فردی را به عنوان شهردار انتخاب کنیم.

رئیس ستاد امر به معروف: چه کسی به صداوسیما حکم داده که به عفاف و حجاب خدشه وارد کند تا انتخابات رونق بگیرد؟
هاشمی گلپایگانی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر در پاسخ به دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان صدا و سیما، مبنی بر طبیعی جلوه دادن مشکلات نظارتی در رسانۀ ملی گفت: وقتی عشق‌های مثلثی در سریال‌ها القا می‌شود، خطا نیست، بلکه یک رویکرد منفی است.هاشمی گلپایگانی با تصریح بر اینکه مردم دربارۀ رویکرد صدا و سیما با تعارض مواجه شدند، گفت: صدا و سیمایی که قصد دارد وضعیت مخاطبان خود را اصلاح کند، خودش اولویت‌ها را فراموش می‌کند. چه کسی به ما مجوز داده برای اصلاح یک امر یا تشویق به یک امر مثبت، باید عفاف و حجاب را کنار بگذاریم؟ مثلاً در همین بحث انتخابات نگاه کنید. درست است که در انتخابات باید مشارکت بالا صورت بگیرد، اما چه کسی حکم داده که به عفاف و حجاب خدشه وارد کنید تا انتخابات رونق بگیرد؟ مردم با تعارض مواجه می‌شوند. آنها یک بار شما را در مقام تبلیغ عفاف و حجاب می‌بینند، اما همین که نزدیک انتخابات می‌شود، حاضرید با هر بد حجاب و سلبریتی مصاحبه کنید تا هدفتان را تأمین کنید. آیا برای دستیابی به هدفِ هرچند مثبت خود باید وسیله‌های ناصواب را به کار بگیرید؟

 

ادعای وزیر بهداشت پس از درگیری لفظی شدید با نماینده مجلس: می‌خواست آدمِ او را رئیس علوم پزشکی کنم 
سعید نمکی وزیر بهداشت روز گذشته در نشست‌ خود در زاهدان پس از درگیری لفظی با فداحسین مالکی نماینده این شهر گفت: مالکی (نماینده زاهدان در مجلس) می‌خواست من رئیس علوم پزشکی منطقه را برکنار و مدیر مدنظر او را که با هم هماهنگ هستند، جایگزین کنم. من آدم این کارها نیستم. در جلسه مذکور و درگیری لفظی شدید و توهین‌آمیز میان این دو، مالکی از عواقب حقوقی و قضایی یک تصمیم وزارت بهداشت سخن می‌گوید که نمکی هم در پاسخ می‌گوید «ما را از این چیزها نترسانید؛ ما روی مین هستیم ... .»

نماینده زاهدان: آقای وزیر بهداشت! مراقب بهداشت روان و دهانتان باشید
نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی نسبت به حواشی جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در زاهدان با حضور وزیر بهداشت واکنش نشان داد. فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: «دائما درباره مردم مظلوم سیستان و بلوچستان دروغ می گویند. آمارهای غلط از تعداد جانباختگان می‌دهند. تجهیزات و بیمارستان نداریم، می‌گویند تخت‌ها خالی است. اعتراض هم که می‌کنیم، هتاکی می‌کنند. مراقب بهداشت روان و دهانتان باشید آقای وزیر بهداشت!

(نمونه‌ای از دروغ‌های #وزیر_هتاک)»

نماینده چابهار: ترخیص بیماران کرونایی پیش از سفر نمکی به سیستان و بلوچستان
نماینده مردم چابهار در مجلس یازدهم با اشاره به حضور وزیر بهداشت در استان سیستان و بلوچستان مدعی شد: بسیاری از بیماران پیش از حضور وزیر بهداشت به انحای مختلف از بیمارستان‌ها ترخیص شدند. آنچه مشخص است این که بخشی از مدیران تلاش می‌کنند تا واقعیت را انکار کنند که این موضوع باعث استمرار وضعیت موجود می‌شود. معین الدین سعیدی با اشاره به حضور سعید نمکی وزیر بهداشت در استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: پیرو پیگیری مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان، وزیر بهداشت به استان سفر کرد و شرایط بیماری کرونا را از نزدیک بررسی کردند. ایشان متوجه شدند که بسیاری از آمار و ارقامی که به وزارت خانه بهداشت ارسال می‌شود، مبتنی بر واقعیات نیست. نماینده مردم چابهار در مجلس با بیان اینکه بخشی از مدیران سعی در پاک کردن صورت سوال دارند، گفت: برخی از مدیران در بدو ورود وزیر، شرایط بیمارستان‌های استان را بهتر جلوه دادند و متأسفانه بسیاری از بیماران پیش از حضور وزیر بهداشت به انحای مختلف ترخیص شدند.

 

پیشنهادهای کیهان برای افزایش جمعیت: بر افراد مجرد سختگیری اجتماعی کنید
کیهان با اشاره به کاهش نرخ زاد و ولد در سالهای اخیر نوشت: می‌توان نقطه آغازین خطای راهبردی را از دولت سازندگی دانست. زیرا ملتی که از جنگ ویرانگر هشت ساله فارغ شده باید در چنین شرایطی برای آبادانی کشور کمر همت ببندد و پس از جهاد در میدان کارزار اینک جهادی دیگر را برای آبادانی میهن آغاز کند. این روزنامه همچنین پیشنهادهایی هم برای افزایش زادآوری دادند که در آن میان این پیشنهاد هم به چشم می‌خورد: «گذاشتن مشوق‌های متعدد برای ازدواج جوانان و انواعی از سختگیری اجتماعی برای افراد مجرد.»

 

معصومه ابتکار: حجاب را تبدیل به تابو کردیم
معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: حجاب را تبدیل به تابو کردیم و آن را بدون حق پرسش مطرح کردیم، درحالی که رسانه‌های معاند و ضد دین همین مساله را دست گرفته و سوار آن شدند و علیه کشور استفاده کردند. ما نسبت به این مسائل اساسی غفلت کردیم.

راهداری: تردد اتوبوس خبرنگاران در ارومیه ممنوع بود!
در پی صدور بخشنامه از سوی وزیر راه و شهرسازی درباره اعلام ممنوعیت تردد اتوبوس سازمان‌ها و نهادها در جاده‌ها، مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری اعلام کرد که پیش از حادثه‌ای که برای اتوبوس خبرنگاران رخ داد هم تردد اتوبوس‌های سازمان و دستگاه‌ها در جاده‌ها بدون داشتن کارت هوشمند و مجوز فعالیت از یک شرکت حمل و نقل ممنوع بود و وزیر بر آن تاکید کردند. حدود دو هفته پس از وقوع حادثه تلخ واژگونی اتوبوس خبرنگاران در حوالی نقده ارومیه که منجر به فوت دو خبرنگار محیط زیست ایسنا و ایرنا و زخمی شدن تعدادی دیگر از خبرنگاران شد، وزیر راه و شهرسازی در بخشنامه‌ای اعلام به همه وزارتخانه‌ها، استانداران، سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادهای نظامی و انتظامی ابلاغ کرد: «به دنبال واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در تاریخ ۲ تیر ماه ۱۴۰۰ در محور روستایی بیگم‌قلعه شهرستان پیرانشهر در استان آذربایجان غربی با توجه به اینکه اتوبوس حادثه بدون رعایت مقررات مربوطه به حمل و نقل جاده‌ای مسافر عمومی (بدون صورت وضعیت و به صورت غیرمجاز) از جمله موارد زیر اقدام به جابه‌جایی مسافر در شبکه جاده‌ای برون‌شهری کرده است، ابلاغیه ای اعلام می شود.»

مسئول سازمان بسیج زنان: زنان دنیا به حجاب روی آورده‌اند
مسئول سازمان بسیج زنان با بیان اینکه علیرغم تلاش شرکت‌های فیلم‌سازی صهیونیستی اما باز هم اقبال از عفاف و حجاب در جهان فروکش نکرده است، گفـت: جامعه جهانی به سمتی پیش می‌رود که انتخاب خودش را مبتنی بر رعایت عفاف و حجاب و زیست عفیفانه قرار داده است. مینا بیابانی مسئول سازمان بسیج زنان در نشست نشست بین المللی عفاف و حجاب با محوریت بشارت تمدن ساز در مسیر آینده جهان گفت: علی رغم تلاش‌های دشمنان اسلام، زنان دنیا به رعایت حجاب وعفاف و زیست عفیفانه در جامعه روی آورده‌اند.جداسازی واگن زنان در قطار‌های شهری انگلیس، نشانه‌ تمایلات به زیست عفیفانه است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۰۷
خوب خداروشكر كلا تو همه چي از جهان جلوتريم فقط نميدونم كدوم جهان منظورشونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
جهان رویایی که فقط خودشان می شناسند
و میبینند وامارها و اطلاعاتشان را هم خودشان می سازند
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
معمولا در اظهار نظرهاشون جهان دیگری مدّ‌ نظرشون هست نه این جهان.
همین طور در مورد اخبار ایران - ایران دیگری مدّ نظرشون هست نه این ایران!
ناشناس
| - |
۰۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
نق نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
یکی نیست به این شریعت مداری بگه آخه آدم , عااااقل می خوایی مثلا خدمات به مجرد ها ندید یا بهشون شغل ندید یا حقوقشون را کم کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ .اگه اون جون پول داشت و کار داشت و درامد خوب داشت حتما ازدواج می کرد. این تفکر مال آقازاده های شماست که ازدواج نمی کنند وگرنه مردم معمولی دوست دارن ازدواج کنند ولی نمی تونن. شما ظاهرا وضعیت بد اقتصادی را نمی بینید چون وضع خودت و خونوادت خوبه.آدم سیر هیچ وقت خبر از گرسنه نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
به خانم بیابانی عرض کنم شما در جملاتتون فرمودید که زنان به حجاب روی آوردند.یعنی خودشون انتخاب کردند نه اینکه اجبارشون کنند. ذات انسان اینطوریه که اگه به چیزی مجبور بشه از اون فرار می کنه؟؟؟؟؟شما هم بذارید خودشون انتخاب کنند. الان آمار را طوری می گید انگار همه دنیا با حجاب شدن. شما یه سریال ترکیه ای هم که پخش می کنید از صدا و سیما، اون خانم بیرون که میره با حجابه ولی توی خونه بی حجاب.شما همه چی را می خوایید به صورت غیر واقعی به مردم نشون بدید ولی نمی تونید
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
تا چند سال قبل تا حرف میزدیم میگفتند در عربستان رانندگی زنان ممنوع است حالا دیگه همونم ندارند بگند.
چه کسی بشما مجوز داده برای ۸۰ میلیون ادم که عقل دارن تصمیم بگیرید مگه مشورای دیگه که نوع پوشش ازاده اسمون بزمین رسیده؟
بنده در مورد اتفاقات بین نماینده زاهدان و وزیر بهداشت ورود نمی کنم اما یادآور می شوم هر وزیر چندین برابر یک نماینده کار می کند و مسئولیت دارد. متاسفانه تعدادی از نمایندگان بخاطر اختیاراتی که مردم و قانون به آنها داده سواستفاده کرده خود را برتر از دیگران می دانند. شما حساب کنید چقدر فشار با این اوضاع کرونایی و کمبود امکانات بر دوش وزیر بهداشت وارد میشود انصاف هم خوب چیزی است اگر داشته باشیم. متاسفانه معیار و سنجشی نداریم که کار یک نماینده را در آخر ارزیابی کند تا به حال نماینده ای بخاطر کم کاری بازخواست نشده اما وزرا باید پاسخگوی کارهایسان باشند.
پاسخ ها
رضا
| Netherlands |
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
این حرف کانلا درست هست ولی جناب آقای وزیر بهداشت بیشتر اهل شعار بودو چندین مورد بعلت عدم مقاومت در برابر تصمیمات بعضی باعث پیک کرونا شده است
1_ آقای هاشمی جوش نزن مجوز از بالا به صدا و سیمای میلی داده شده ( حالا مثلا میخای بگی ما هم هستی باشه تو هم هستی)
2_ کیهان واقعا توی کیهانه این کف دست تو مو دیدی بکن شماها ایران رو ول کنید بقیه چیزا خودش درست میشه
3_ زنان دنیا منظورش کدوم کشورهاست والا تا اونجا که میدونم توی همه جا حجاب اختیاریه و اجباری نیست اگه منظورش پوشیدگیه شمام اختیاری کنید من قول میدم زنان و دختران وطنم پوشیدگی رو در حد درست و نه مد نظر شما رعایت خواهند کرد
بازورنمی توان به مردم اجبارکرد
آفرین بر تو مینا بیابانی ، علاوه بر انگلیس تو سوئد هم ظاهرا خیابانهای جدا درست کردن که زن و مرد از کنار هم رد نشن ، تازه گفتن میخوان قانون بزارن چادر اجباری شه تو کانادا .
حتما برو مشاوره بده ، دانش شما خیلی به دردشون میخوره !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
آقا برو از تمام خیابانهای دنیا فیلم بگیر، صورت همه (مرد وزن) پوشیده است. البته فکر کنم بعد از تزریق عمومی واکسن، این حجابها تبش کمی نشست. ولی تقریبا! 70-80 درصد مردم حجاب (یا همان ماسک) استفاده میکنند که نه تنهها اختیاری است بلکه نمی توان آنها را وادار کرد که حجابشان را کنار بگذارند. بهر حال کرونا خدمات بزرگی حداقل به بعضی کرد.
اصلاح طلبها تا بحال باید اینو متوجه شده باشند که دیگه فرصت به قدرت رسیدن ندارند. اما اصولگراها ادعایی مطرح کردن که اگر از عهده اش برنیاند که دودمان همه به باد میره.
نفرین بر بی حجاب پول پرست
گودال که توش بنزین و گازوئیل بوده ؟!!

و بعدش هم انفجار در اثر حتما ترکیب گازوئیل و بنزین !!!

خیلی با نمکین والا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
صدای انفجار ناشی از کندن یک گودال در پارک ملت بوده است که ناشی از ریختن بنزین و گازوئیل در آن بوده که منفجر شدن آن منجر به انفجار و آتش‌سوزی محدود شده است. این جملات برای خندان ملت است، چون بخاطر کرونا مدتی است هیچ برنامه کمدی ندیده اند.
هنوز نظريه پردازان روزنامه كيهان نفهميده اند كه سياست زور و فشار ، راهگشاى مسائل اجتماعى ازجمله ازدواج جوانان ، نيست . نتجه مبارزه با ويديو و ماهواره و .......يادشان رفته ، يادشان رفته كه با ان سياست فقط جيب قاچاقچيان ويديو و انتن هاى ماهواره و ....پر كردند ؟ حالا با طرح فشار به افراد مجرد جيب چه كسى را مى خواهند پر كنند
اینقدر تو خبر اتون اسم قالیباف شریعتمداری چمران نیارین اینا به خاطر رای ندادن ماها دوباره قدرت گرفتن
حاج‌ خانوم مینا بیابانی! خواب دیدی عزیز ! اگه به گناه نمی افتی تلویزیونت رو یزن اون کانال تا ببینی چه حجابی دارن مرد و زن.
فیش حقوقی ۵۳ میلیونی استاد دانشگاه (10 برابر معلم هم سابقه)برق سه فاز از سرم بیرون کرد ؟ این بی عدالتی ها کمر مملکت رو میشکنه ؟؟آقای رییسی نظام پرداخت وحشتناک مشکل داره ؟؟ یه بازنشسته صندوق روستایی ۳۵۰ هزار تومان دریافتی دارهb
کدام زنان دنیا؟ جهان اسلام؟ چهل ساله تنها مشکل حجاب که اونم هنوز درگیرید
جدا سازی واگن ها و دستشویی برای مرد و زن چه ربطی به حجاب دارد. تقریبا در تمام کشور ها دستشویی مرد و زن جدا است.
از کی تا حالا بنزین و گازوئیل مواد منفجره شده
لطفا به شعور مردم توهین نکنید
چند وقت دیگه عکس های ماهواره ای همه چیز را نشان می دهد
سخنگوی دولت که مردم ...حکم کرده و فکر کرده کسی نمیدونه چاله و بنزین و گازوئیل چیه و اصلا گازوئیل منفجر نمیشه، رییس بسیج زنان همین کشورای دور و بر یه سفر بره میبینه چقدر به حجاب روی آوردن حالا اروپا و بقیه جاها پیشکش.
یک جوری میگوید به حجاب روی آورده‌اند ، آدم خیال میکند که همه ی زنان جهان با چادر و چهار قد در خیابان ها را می روند!
حالا که همهدنیا به حجاب رو اورده اند رخصت بدید ما هم کمی بی حجابی رو تجربه کنیم
دنیا کجاست خانم بسیج
ما هم جزوشیم ؟
گودال نبود یه تیکه زمین صاف بود با یه مقدار شاخ و برگ. ادرس اشتباه بوده
آقای شریعتمداری می خوای جمعیت زیاد بشه؟ لطفا شما و امثال شما مملکت را رها کنید تا مردم بتونن زندگی معمولی خودشون را در پیش بگیرند. یقینا جمعیت زیاد میشه
دخترانی که سن انها نشان میدهد خودتان انها را تربیت کرده اید
آفرین به رییس پلیس اصفهان که زود دختران نوجوان که سرگرمی ندارند را تحت تعقیب و احضار و دستگیر کرده.
حقیقتا همین ها باعث نا امنی در اصفهان شده اند.
اما از کسی که 7 سال پیش در سال 1393 در شهر امن اصفهان به صورت سریالی اسیدپاشی می کرد خبری در دست نیست!!!
غفاف با حجاب مترادف نیست
می شه بی حجاب بود و بسیار عفیف و نجیب و با شخصیت و برعکس
این موضوغ برای زنها و مردها هر دو صدق می کنه
یعد 40 سال تحمیل موضوعات فرهنگی و محدود کردن ازادی های فردی در تنها چیزی که الگو و در حقیقت درس عبرت هستیم اینه که دنیا فهمید تحمیل عقاید اقلیت به اکثریت جامعه ممکن نیست ......
حسین آقا لازم نیست برای مجردها مانع ایجاد کنیم تا ازدواج کنن بهتر است آنها را با ایجاد فرصت اشتغال شاد و امیدوار به آینده کنیم
وقتی برای ترویج حجاب به دروغ متوسل می شوید نتیجه عکس می گیرید
افراد مجرد را اعدام کنید و کسانی که کمتر از ۵ فرزند دارند را شلاق بزنید شاید کیهان راضی شود
وزیر توانمندی است و نامش در تاریخ می ماند.
تو همه چی آخریم به حجاب زنان که رسید باید اول بشیم حجاب تو پراید تو کویر بدون کولر یه کم آزار دهنده نیست
رییس محترم ستاد امر به معروف حالا که انتخابات تمام شده به رویه صدا و سیما اعتراض می فرماید تا ۴ سال بعد که دوباره تکرار شود.
جمله معروفی ازامام حسین(ع)راپای منابرعلما شنیدیم که فرمودند:من برای اصلاح امور جدم(صلی علیه) قیام کردم.یعنی تفسیر عزیزان از امربه معروف درهمین سطح پوشش ظاهری است اگرچه آن هم مهم است ولی کاش این ستادامربه معروف و.... بااین همه بودجه وهشم وخدمش بجز مبحث حجاب به اموری مانند فقروتبعیض واشرافی گری مسوولین ودهها معضل دیگه هم ورود جدی میکرد.فکر میکنم تنها موضوعی که برای آقایان هزینه بردار نیست وریاستشان راتهدید نمی کند همین موضوع حجاب است بهرحال موارد دیگر هزینه زاست و دردسرساز!! .یادم میاد ازچندسال قبل هرسال تابستان که میشد تنور مبارزه با بدحجابی داغ میشد وپاییز وزمستان موضوع مقابله با ماهواره محور میشد الان که شبکه های اجتماعی دنیارا تسخیر کردند عزیزان ماهواره را ول کردند چسبیدن به فیلترینگ و... من که سر رشته تدبیر ز دستم رفته است

نکنم خاک زمین را به سر خود، چه کنم؟)
دیگه حالم از تیترهای اخبار تابناک بهم می خوره
آقای ربیعی یه بار میگید ریختن گازوئیل و بنزین در چاه کنده شده موجب انفجار شده است و یه بار میگید که اگر اطلاعات جدید برسه اطلاع رسانی میکنیم پس بگو اطلاع رسانیت نادرسته ؟یه خورده با مردم رک باشید
نمکی بی نمک شرم آور است این همه دروغ. سیستان امکانات ندارد. این موضوع را همه می دانند. چرا کتمان می کنید. شما می توانید عذرخواهی کنید. خدا هم واقف است بر اعمال ما. کاشکی خداوند به انسان توفیق آزادگی و خدا ترسی را عنایت فرماید.
یه کمیسیون تخصصی نهاد خانواده در مجلس درست کنن و راهکارهای برادر حسین رو اونجا تصویب کنن تا بشه اجراش کرد، مثلا به مجرد کار نمی‌دهیم اول باید متاهل بشه، مجرد روزی فقط یکبار سوار مترو بشه ، تاکسی هم نباید سوار شه، پزشکا اجازه ویزیت مجرد در سن ازدواج رو ندارن، دانشجوی مجرد فقط تا ترم 2 بعدش باید متاهل بشه، اگه اینارو رعایت نکنه روزی 3 وعده فلک بشه.
دقیقا خانم مینا درست میگند! الان در کانادا زنان گروه گروه دنبال روسری و چادر هستند.لطفا خواهران بسیجی برای کمک به این خانها چادر بفرستند
در ایران چطور خانم مینا؟!! الان با ۳۰سال پیش چقدر زنان ایران از حجاب فاصله گرفتند؟۸۰درصد را موافقی؟!
جهان امروز تورم تک رقمی داره اما ما ۵۰ درصد تورم داریم. چرا این رو مقایسه نمیکنین
کیهان اول لطف کنه حد اقل شرایط زندگی رو تاُمین کنه قول میدم نسل مجرد ها منقرض میشه.قوانین هم ضد ازدواجه نمونه اش قانون تاُمین اجتماعی که به دختران و زنان بازماندگان به شرط عدم ازدواج مستمری میده یعنی اگه میخوای نانی برا خوردن داشته باشی باید مجرد بمونی.
ایشان مغزشان داغ شده و متوجه نیستند چه دارند می گویند خوب بود یه نوک پا میرفتند ارمنستان و بازگویی ایرانی ها را می دیدند کره زمین حدود ۸ میلیارد جمعیت دارد یک میلیارد چهارصد میلیون نفر کشور چین که با ایران رابطه دوستانه دارد ضد خدا هستند می ماند کشور هند که همه یا گاو پرست هستند یا بت پرست قشر کوچکی هم مسلمان هستند مردم فرانسه . آلمان .انگلیس .سوئیس. سوئد استرالیا . زلاند نو که اعتقاد به حجاب ندارند حتی در کشورهای لبنان . ترکیه . پاکستان . افغانستان سوریه . مضر که انگشت شما با حجاب پیدا میشوند اکثریت اعتقادی به حجاب ندارند بعد ایشان روی کدام مدرک می آید می گوید مردم دنیا به حجاب روی آوردند بهتر است ایشان مواظب حرف خود باشند
خب یک دفعه می گفتی نه تنها زنان جهان بلکه مردان جهان هم چادر و مقنعه سر می کنند. کی به کیه
حالا که همه حجابو دوست دارن پس گشتهای ارشادو جمع کنید دیگه خرج اضافیه.
زنان جهان مخصوصا به حجاب اجباری روی آوردند خیلی
جالبه که آتش نشامنی میگه هیچ اثری ا آتش مشاهده نشد این میگه چاله کنده و بنزین و گازوئیل ریخته آتش زدند. حتما میخواسته اند از روش بپرند
منظور جهان آخرت است.
کیهان پیشنهاداتو نگه دار برا در کوزه بودجه شما رو قطع کنن هر ماه 500نفر میرن سرخونشون
در ناکارامدی وزیر بهداشت شکی وجود ندارد . بی بیکفایترین وزیر بهداشت در طول تاریخ ایران و بی لیاقت ترین وزیر بهداشت در بین وزرای بعداشت دنیا
اميدوارم اصولگرايان ديگر بهانه اي براي مشكلات موجود نداشته باشند. همه كشور . همه منابع، همه بنيادها وووو همه در اختيار اصولگرايان است
٤ سال فرصت داريد كه اوضاع را رو به راه كنيد.
نه دولت روحاني ديگر هست كه مدام به آن حمله كنيد ونه مانعي سر راه شماست. به لطف خون دل خوردن هاي دكتر طريف تحريم ها هم لغو وپول ها به خزانه ايران سرازير خواهد شد . خوش اقبال هم هستند اين جماعت
آقای ربیعی چرا فرافکنی میکنید بعد از چند روز اومدی عذر بدتر از گناه میاری اول کندن گودال تو پارک ملت واسه چی بوده در ثانی ترکیب بنزین با گازوییل دیگه چه صیغه ای هست مگه آزمایشگاه بوده
تشگیل یک شورای عالی و کاملا مسقل از جناحهای موجود و حاکم در مملکت، در جهت حفظ منافع ملی به معنای واقعی کلمه ،،از نون شب برای این مملکت ،، واجب تره .
پاسخ ها
ناشناس
| Korea (Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
مگه کم شورا و مجمع و ستاد و....... داریم؟
اینها مصداق ضرب المثل خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی هستند .
کل دنیا زندگی داره بر میگرده به قبل کرونا ما هنوز تو پیکیم.
این سرکار خانم بیابانی از کدام زنان و از کدام دنیا صحبت میکند؟
" زنان دنیا به حجاب روی آورده‌اند" خدایا بسه دیگه! این دنیایی که اونا زندگی‌ میکنن کجاست!
"مسئول سازمان بسیج زنان: زنان دنیا به حجاب روی آورده‌اند"!!
و مردم ایران هر روز از حجاب فراری!
ما نمیدانیم حرف اقای ربیعی را بپذیریم یا شهرداری را؟
ربیعی جمع کن همه میدونند بمب صوتی بوده
در کشور آمار غلط دادن از مدیر پایین به بالا چیز عجیبی نیست و همیشه متداول بوده و هر وقت مسئولی هم بخواهد وارد مجموعه ای شود از قبل آنچنان آنجا را گلستان می کنند که گویی در همه اوقات گلستان است. چون اگر غیر از این باشد مدیر پایینی با ترس از دست دادن میزش مواجه خواهد شد و چون توان مدیریت را ندارد مجبور است آمار غلط بدهد و همه جا را گلستان جلوه بدهد
در وصیت نامه های کورش به فرزندانش آمده است که کارگزارانت را از دوستان و هم عشیره های خود قرار نده چون در مقابل تخلفات آنها نمی توانی بایستی ولی در کشور ما کاملا عکس این موضوع عمل می شود و باندهای رفاقتی بر مصدر امور قرار می گیرند
خانم بیابانی پاتو از زندگی مردم بکش بیرون - کمی نون بازو تون رو بخورید.
مسئول سازمان بسیج زنان: زنان دنیا به حجاب روی آورده‌اند
هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
عقل سلیم حکم می کند "مسئول سازمان بسیج زنان" را برکنار کنید و بجای وی، "مسئول زنان دنیا" را بکار گمارید باشد که زنان ایران هم مانند «زنان دنیا به حجاب روی آوردند».
احتمالا منظور ایشان زنان روسیه وسایر دوستان هستند
الان که تخلف عیسی کلانتری بعنوان متولی امر در حادثه ناگوار اتوبوس خبرنگاران محیط زیستی محرز شده است چه اتفاقی می افتد؟
باز رفتید چسبیدید به حجاب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این یعنی تکرار گذشته ولی به اون حاج خانم بگید که الان با این همه شبکه های اطلاع رسانی دیگه لزومی ندارد ایشاناز زنان نقاط دیگر دنیا صحبت کنند خود ملت می بینند
مسول بسیج زنان فرمودند که زنان دنیا بسمت عفاف روی اورده اند ولی ما به حجاب زنان ایران که میبینیم بمحض یک فرصت کشف حجاب میکنند ونمونه همان فیلم های مجازی است که پس از اعزام به ارمنستان وتزریق واکسن کرونا به جشن وپایکوبی میپردازند
رييس ستاد امر به معروف قبل از انتخابات زبون نداشت
این خانم فقط تصورات خودش را بر زبان میآورد، دقیقا مانند حسین شریعتمداری.
سرکار خانم بیابانی: وقتی خودتون رو بخواب زدین بیدارکردنتون محاله. برین بیرون ببینین چه خبره! چون خیلی از مقامات از خونه بیرون نمیان هر چی بگین قبول میکنند.حداقل درصدی میگفتین که برای مردم قابل باور بشه
زادآوری ؟؟؟ آخه لامسب با چه پشتیبانی ؟؟؟ گوسفند که نمیخواد بدنیا بیاد.
خانم بیابانی یه سری به خیابانهای جهان بزنید ،دیگه 20 سال قبل نیست میتونید از طریق تکنولوژی غیر حضوری سر بزنید،هیچ کس با بی عفافی جامعه موافق نیست ولی با شعار هیچی درست نمیشه اونم از این نوعش
آقای نمکی با کرونای دروغش 100000نفر ازمردم ایران را کشته و باید محاکمه شود دلایل محکمی دارم
مسئول سازمان بسیج زنان: زنان دنیا به حجاب روی آورده‌اند

و البته زنان ایران بیزار از افراط در آن
چناب رئیس ستاد امر به معروف ، داداش گلم یه خرده دیر بیدار شدی . در وقت و زمان خودش باید این حرفا رو می زدی.
بازی تموم شده
"صدای انفجار ناشی از کندن یک گودال در پارک ملت بوده است که ناشی از ریختن بنزین و گازوئیل در آن بوده" یک نفر میشه این را توضیج دهد؟
در ارتباط با درگیری چند دختر نوجوان:
در سطح کوچه ها و خیابان ها پر است از الفاظ رکیک و زشت که برای بعضی ها عادی شده است ، پر است از مواد فروش ، دختران فراری ، رانندگانی که که انگار در پیست مسابقه رانندگی میکنند ، دعواهای خیابانی ، مزاحمت ها ، سیاستمدارانی که فقط به تخریب یکدیگر فکر میکنند و ... و در کنار همه اینها نگاه های بیتفاوت آدمهایی که دیدن این چیزها برایشان عادی شده است . یک جوان وقتی پایش را از خانه بیرون میگذارد همه اینها را میبیند و به تدریج خودش هم جزئی از آنها میشود . اما بعد از هر اتفاق باز هم بار رفتار همیشگی و تکراری مسئولین مواجه میشویم . "پلیس دستگیر میکند و میگویند خانواده ها هم خودشان مواظب باشند" .
انگار فقط همین دو عامل در جامعه وجود دارند . درست است که خانواده نقش بزرگی در تربیت جوانان ایفاد میکند اما نقش جامعه بخصوص از دوران نوجوانی به بعد خیلی پررنگ میشود .مسئولان جامعه اینقدر بار مسئولیت خود را گردن خانواده ها نیاندازند . یادمان نرود که این نوجوان محصول همین جامعه ، همین آموزش و پرورش و همین فرهنگی هستند که در اجتماع ایجاد شده است .
این تاسف برانگیزه که افرادی که نهایتا یه سفر کربلا یا مکه داشته اند، در مورد مردم جهان اظهار نظر می کنن. عدم درستی و منطق در صحبت ها باعث منفورتر شدن افراد بین مردم میشه. شاید چند نفر به هردلیلی آنها را تایید کنن، ولی همین امر فاصله بین مردم را بیشتر میکند.
زنان دنیا به حجاب رو آورده اند. کشورهایی که واکسن زدند وضعشون از ما بدتره. حماس در جنگ با اسرائیل پیروز شد. امروز یا فردا نظام سرمایه داری فرو میریزه. در امارات مردم دارند از گشنگی میمیرند و دختراشون رو میفرستن ایران برای ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
:)))
حجاب؟؟؟؟؟؟؟



خخخخخ. باشه شما راست میکید
کیهان ماست خورد
زنان دنیا به حجاب روی آورده اند ؟!!!
جهت اطلاع شما باید عرض کنم زنان دنیا همه اعصار و زمانها با حجاب بوده و هستند. همه زنان و دختران دنیا پاک و عفیف بوده و هستند و شما حق ندارید به آنها توهین کنید .
تعریف شما از حجاب تعریف به روز و متعادل شده نیست.
حجاب در کل دنیا در سالهای مختلف دچار تغییر و تحول شده است . یک زمان پارچه های بلند مشکی ، یک زمان پارچه های کوتاه تر ، یک زمان با روسری یک زمان بدون روسری و ....
هر کسی غیر از نوع پوشش مورد نظر شما انجام میدهد بی عفت نیست ! بی حجاب نیست !
اگر به آخرت ایمان دارید ، مطمئن باشید بخاطر این الفاظ و تهمتی که به سایر زنان و دختران می زنید بازخواست خواهید شد .
این مسولین رو از کجا پیدا کردن؟خیلی برام سواله
رئیس ستاد امر به معروف خوبه بگه چرا قبل از انتخابات این حرف ها را نگفته؟
میشه بفرمائید زنان کدام دنیا در حال روی آوردن به حجاب هستند؟
واقعا بعد از این همه سال ما الان کجاهستیم؟ و چه چیزی بدست آوردیم؟...مذهب؟ دموکراسی؟ حقوق بشر؟ مردم سالاری؟....کلاهتان را قاضی کنید...چه چیزی بدست اوردیم؟.
پاسخ ها
ناشناس
| Korea (Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
و چه چیزها از دست دادیم
رئیس ستاد امر به معروف: چه کسی به صداوسیما حکم داده که به عفاف و حجاب خدشه وارد کند تا انتخابات رونق بگیرد؟
زشترین کاری است که صدا و سیما انجام میده همیشه در استانه انتخابات با هر کسی مصاحبه میکنه و الان چند روز است که شروع کرده راجع به حجاب در تلویزیون برنامه گذاشتن ، معنی این این است که در زمان انتخابات فقط به شما احتایج دارم
بنده نمی خواهم از عملکرد صدا وسیما در خصوص نشان دادن برخی بدحجابی ها در ایام انتخابات دفاع کنم, بلکه این عمل را بسیار مذموم دانسته و از نشان دادن چنین افرادی به بهانه آزادی در جامعه آن هم در ایام انتخابات به شدت منزجزم. این کار یک تبلیغات از نوع گوبلزی است که برای رسیدن به هدف هرگونه وسیله ای را توجیه می کند. اما باید کار صداوسیما را تحسین کرد که این بخش از جامعه( یعنی بانوان بدحجاب یا کمتر تمایل به داشتن پوشش مورد نظر سیستم) را نشان می دهد اینها واقعیات جامعه هستند وباید نظام اینگونه افراد را به رسمیت بشناسد و نخواهد کل این قشر را از قاب تلویزیون حذف کند. اما اینکه بخواهند در ایام خاصی آنها را نشان داده و با آنها مصاحبه کنند بسیار کار نامربوط و خارج از شعور یک فرد آززاده است.
چی می گی جامعه بدتر از چیزی به نام بی حجابی شده آنوقت تو به صدا و سیما که از دو نفر که یکم روسریشون عقب رفته و با دلایل سیاسی نه ترویج بی حجابی مصاحبه می کنه گیر دادی! کجایی کار هستی همه چیز رو داره آب می بره
کسی تلویزیون نگاه نمیکند نگران حجاب و غبره نباشید
البته زنان دنیای شما
بنزین خالی هم بر خلاف تصور عامه ماده منفجره نیست ومنفجر نمی شود بلکه ماده سریع الاشتعال است و بسیار سریع آتش آن منتشر شده ومی سوزد تا چه رسد که گازوئیل هم به آن اضافه شود به جای دلیل سازی بگویید علت را نفهمیدیم
تابی جان در انتخاب تیتر تقوا رو بیشتر به یاد داشته باش

وزیر بهداشت به استان سفر کرد و شرایط بیماری کرونا را از نزدیک بررسی کردند. ایشان متوجه شدند که بسیاری از آمار و ارقامی که به وزارت خانه بهداشت ارسال می‌شود، مبتنی بر واقعیات نیست.
یک پزشک با سوگند به شغل طباطبت هرگز با جان انسانها بازی نمیکند ولی یم سیاستمدار برای بازی های سیاسی خود جان هزاران نفر را به باد میدهد .از نوع تهدید نماینده مجلس معلوم است که هدف مردم استان نیست و ادعای دروغی دارد مبنی بر اینکه قبل از وزود وزیر بهداشت بیماران کرونایی را ترخیص کرده بودند . باور این هرگز باورکردنی نیست . ولی دروغ نماینده مجلس اظهرو من الشمس است. اقای نمانیده لطفا از نام مردم در مقاصد سیاسی و سیاست بازی های خود به دهان بهداشتی خود نیاوریدچون نام مردم مقدس و بهداشتی است
ما اصلا نمی خواهیم مسلمان باشیم تو داری از حجاب حرف می زنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رییس پلیس گفته چندتابرگ فقط ریخته ربیعی هم میگه چاله مخلوط بنزین وگازوییل آتیش گرفته بوده!تراخداامثال اینهاروبگذاریدسریک پست جدید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر