بازدید 6002

یک سوم راه‌های اصلی کشور نیاز به بهسازی دارد

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: یک سوم راه‌های اصلی کشور معادل بیش از ۱۰ هزار کیلومتر نیاز به ترمیم و بازسازی دارد.
کد خبر: ۱۰۶۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳ 12 July 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، داریوش امانی روز دوشنبه در آئین افتتاح ساختمان جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر گفت: در کشور ۲۳۱ هزار کیلومتر راه اصلی، راه فرعی و روستایی وجود دارد که حدود ۳۵ هزار کیلومتر آن مربوط به راه اصلی است.

وی با اشاره به ضرورت بهسازی و ترمیم راه‌های اصلی کشور بیان کرد: اگر هم اکنون در این زمینه اقدام نکنیم در سال‌های آتی می‌بایست چندین برابر امروز خرج بهسازی این راه‌ها کنیم.

او اظهار کرد: برای بهسازی ۱۰ هزار کیلومتر نیاز به ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است و این درحالی است که پارسال تنها چهار هزار میلیارد تومان برای نگهداری و ترمیم و بهسازی راه‌های اصلی کشور منظور شد.

ساختمان جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر با ۸۰۰ متر زیربنا و صرف بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار احداث و به بهره برداری رسید.

بازدید از مجتمع خدماتی رفاهی تکمیل شده، بازدید از راه ارتباطی مشگین شهر - قره آغاج، انگوت - گرمی و راه ارتباطی رضی - اردبیل از جمله برنامه‌های سفر روز اول معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به استان اردبیل بود..

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور برای بازدید میدانی از پروژه‌های در دست احداث و بررسی مسائل و مشکلات حوزه راهداری سفر ۲ روزه به استان اردبیل کرده است.

شهرستان مشگین شهر با ۱۵۵ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل واقع است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل