بازدید 24325
۹
بیشترین جست و جو‌های ایرانیان در گوگل در ۴۸ ساعت گذشته

قطعی برق و بحران آب، رضا اردکانیان را ترند کرد/ دختر نوجوانی که با قمه کشی معروف شد/ گلات قهرمانی چیست و چرا ترند شد؟/ ترس از عوارض بوتاکس به خاطر فلج شدن صورت یک بازیگر

در بازه زمانی مورد اشاره، مفاهیم و عباراتی، چون «گلات»، «قدسیه صالحی»، «اپلیکیشن همدم»، «محمد مخبر»، «رضا اردکانیان»، «عرضه اولیه سپید»، «آیا بوتاکس عوارض دارد؟»، «قمه کشی هلیا» و... از مهم‌ترین موضوعاتی بود که کاربران ایرانی در اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد آن‌ها بودند.
کد خبر: ۱۰۶۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 13 July 2021

قطعی برق و بحران آب، رضا اردکانیان را ترند کرد/ دختر نوجوانی که با قمه کشی معروف شد/ گلات قهرمانی چیست و چرا ترند شد؟

روزانه عبارت و مفاهیم متعدد و صد البته متفاوتی از سوی کاربران فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی و موتور‌های جستجوگر جست و جو می‌شود؛ مفاهیمی که بعضاً با تحولات خبری ارتباط تنگاتنگی دارند و کاربران به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها هستند. در بسته خبری پیش روی، به مهم‌ترین مفاهیم جست و جو و بیان دیگر ترند‌های گوگل در ۴۸ ساعت گذشته اشاره شده است.

به گزارش «تابناک»؛ در بازه زمانی مورد اشاره، مفاهیم و عباراتی چون «گلات»، «قدسیه صالحی»، «اپلیکیشن همدم»، «محمد مخبر»، «رضا اردکانیان»،«عرضه اولیه سپید»، «آیا بوتاکس عوارض دارد؟»، «قمه کشی هلیا» و... از مهم‌ترین موضوعاتی بود که کاربران ایرانی در اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد آن‌ها بودند.

در ادامه درباره این موضوعات به اختصار توضیحاتی داده ایم.

گلات قهرمانی

به رغم اینکه بسیاری از اصطلاحات فوتبالی برای علاقه مندان به این ورزش و نیز سایر دنبال کنندگان ورزش آشناست و چندان نیاز به توضیح ندارند، برخی اصطلاحات مثل گلات به دلیل اینکه کمتر رخ می دهند، برای بسیاری از افراد غریبه هستند.

گلات در ردیفی پس از پوکر قرار می گیرد و منظور از آن زمانی است که یک بازیکن در یک بازی مشخص موفق شود، پنج بار دروازه حریف را باز کند.

با نزدیک شدن به پایان فصل فوتبالی جاری لیگ برتر و بالا رفتن شانس قهرمانی پرسپولیس، حالا اصطلاح گلات داغ و ترند شده است؛ اصطلاحی که اگر پرسپولیس پنجمین جام قهرمانی پیاپی لیگ برتر را بالای سر ببرد در فوتبال ایران به یک عنوان آشنا تبدیل خواهد شد و گلات قهرمانی پرسپولیسی ها را رقم خواهد زد.

قدسیه صالحی

قدسیه صالحی مجری جوان و نه چندان معروف صدا و سیماست که اخیراً به واسطه جملات و عبارت های تندی که علیه مسئولان دولتی روی پخش زنده مطرح کرد، توبیخ شده است.

قطعی برق و بحران آب، رضا اردکانیان را ترند کرد/ دختر نوجوانی که با قمه کشی معروف شد/ گلات قهرمانی چیست و چرا ترند شد؟

قدسیه صالحی که گفته می شود دستی هم در شعر و شاعری دارد، چند روز پیش و به واسطه قطعی برق از مسئولان دولت دوازدهم خواسته بود سریعتر دولت را تحویل دهند و به دلیل ناتوانی مسئولیت ها را به دولت جدید واگذار کنند. او در جملات خود مسئولان دولت دوازدهم را افرادی خسته معرفی کرده بود که در مدیریت و پیشبرد امور اجرایی و رفاهی کشور ناتوان هستند.

اپلیکیشن همدم

روز دوشنبه ۲۱ تیرماه موسسه رسانه‌ای تبیان با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد باقر قالیباف از اپلیکیشنی رونمایی کرد که همدم نام دارد. هدف از رونمایی از این اپلیکیشن، تلاش برای همسان گزینی و کمک به جوانان برای امر ازدواج و نیز مشاوره های پس از ازدواج است.

پس از رونمایی از این اپلیکیشن و رسانه ای شدن این موضوع، کاربران زیادی در گوگل به دنبال نام و نرم افزار این طرح هستند و آن را به یکی از داغ ترین جست و جوهای روزهای اخیر تبدیل کردند.

 پلتفرم "همدم" سامانه فراگیر همسان‌گزینی مجموعه "تبیان" است که با استفاده از شیوه‌های نو در بستر تلفن همراه طراحی شده و قرار است پاسخگوی نیاز جوانان و خانواده‌ها در امر ازدواج باشد و در راستای تحکیم ازدواج و خانواده به عنوان دستیار عمل کند.

قطعی برق و بحران آب، رضا اردکانیان را ترند کرد/ دختر نوجوانی که با قمه کشی معروف شد/ گلات قهرمانی چیست و چرا ترند شد؟

توضیح بیشتر اینکه همزمان با اول ذی‌الحجه و سالروز مبارک ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) که "روز ازدواج" نامگذاری شده‌ است، از اپلکیشن "همدم" به‌عنوان اولین نرم‌افزار رسمی و دارای مجوز در امر همسریابی و مشاوره ازدواج در موسسه فرهنگی رسانه‌ای تبیان رونمایی شد.

محمد مخبر

محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) است که اخیراً نام او به عنوان یکی از گزینه های احتمالی شهرداری تهران و نیز معاون اولی دولت سیزدهم به گوش می رسد.

مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است که از سال ۱۳۸۶ در این ستاد فعالیت دارد و پیش از این، معاونت بازرگانی و حمل و نقل بنیاد مستضعفان و ریاست هیات مدیره بانک سینا و معاونت استانداری خوزستان را بر عهده داشته‌ است.

قطعی برق و بحران آب، رضا اردکانیان را ترند کرد/ دختر نوجوانی که با قمه کشی معروف شد/ گلات قهرمانی چیست و چرا ترند شد؟

برخی عقیده دارند محمد مخبر به واسطه سوابق اجرایی نسبتاً موفق و فرادولتی و نیز روابط و تعامل خوب با بسیاری از گروه های مدیریتی و سیاسی گزینه جامعی هم برای معاون اولی و هم برای شهرداری تهران است.

با توجه به قوی شدن احتمال انتخاب او در یکی از گزینه های مدیریتی مورد اشاره، حالا بسیاری از افراد در گوگل به دنبال سوابق و اطلاعات بیشتری در مورد او هستند.

رضا اردکانیان

رضا اردکانیان وزیر نیرو در دولت دوازدهم و یکی از مدیران اسبق این وزارتخانه در دولت های هفتم و هشتم بوده است. سوابق علمی و اجرایی او نشان می دهد که اردکانیان در حوزه آب و مدیریت منابع آب رزومه قابل تأملی دارد.

با این همه در روز و هفته های اخیر، بحران آب به ویژه در حوضه آبریز زاینده رود و نیز قطعی های مکرر برق ـ که مستقیم به وزارت خانه زیر نظر او مرتبط است ـ نام او را به یکی از ترندهای گوگل تبدیل کرده است.

در مورد خانواده و نیز محل اقامت او در تهران نیز حواشی فراوانی در شبکه های اجتماعی مطرح می شود که البته محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور آنها را تکذیب کرده است.

نوش داروری پر اشکال  وزارت نیرو برای بحران آبی که کارش از مداوا گذشته!

عرضه اولیه سپید

با اینکه بورس در سال جاری حال و هوای چندان جذابی ندارد و بسیاری از زیان دیدگان این بازار هنوز به واسطه زیان های فراوان منتقد شرایط موجود در بازار سرمایه هستند، هنوز برای بسیاری از فعالان خرد بازار سرمایه عرضه های اولیه جذاب است.

گفته می شود روز چهارشنبه هفته جاری عرضه اولیه ای با نام سپید عرضه خواهد شد که برای بسیاری مهم بوده و آن را در گوگل جست و جو می کنند.

توضیح بیشتر اینکه روز چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰، عرضه اولیه شرکت سپید ماکیان با نماد سپید انجام می‌شود. در این عرضه هر نفر می‌تواند حداکثر ۱۵۰ سهم در بازه قیمتی ۱۹۹۰ تا ۲۱۰۰ تومان ثبت سفارش کند.

آیا بوتاکس عوارض دارد؟

اخیراً سحر جعفری جوزانی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون کشورمان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، پرده از اتفاقی برداشت که منجر به فلج شدن فک او شده و امکان صحبت کردن آسان را از او گرفته است.

او توضیح داده که برای کشیدن دندان و دردی که در فک صورت احساس می کرده به یک پزشک مراجعه کرده و پس از تزریق بوتاکس توسط آن پزشک، فکش فلج شده است.

                                                   بررسی علل فلج شدن صورت «سحر جعفری جوزانی»

حالا این اتفاق سبب شده تا بسیاری در شبکه های اجتماعی و به صورت مشخص گوگل در پی پاسخ این باشند که آیا بوتاکس عوارض دارد؟

جعفری جوزانی در رابطه با این موضوع اینگونه توضیح داده که دندان‌ های عقل من نهفته است و سال‌ ها قبل دکتر خیلی خوبی به من گفت به خاطر اینکه دندان هایم با اعصاب درگیرند بهتر است آن ها را نکشم، اما در این مدت هر چند وقت یک بار درد داشتم.

یکی از عزیزان، یک پزشک متخصص فک و صورت به من معرفی کرد. من و پدرم به مطب این پزشک رفتیم. ایشان با نگاه به عکس دندان هایم با اعتماد به نفس کامل گفتند که من دچار اسپاسم شدید هستم و مشکلم هیچ ارتباطی به دندان عقل ندارد و حتی احتمالاً موقع خواب دندان‌ هایم را به هم فشار می دهم، به همین خاطر باید همین حالا داخل فک من بوتاکس تزریق کنند.

پدرم به دکتر تأکید داشت که من چند روز دیگر برای یک مصاحبه باید مقابل دوربین بروم اما دکتر گفت که هیچ تغییری در صورت و تکلم من به وجود نخواهد آمد. خودم هم به خاطر ترس از بوتاکس قبل از تزریق با دکتر دیگری تماس گرفتم و با او مشورت کردم که ایشان گفتند اشکالی ندارد به شرط اینکه دوز بوتاکس به اندازه باشد و در جای مناسبی تزریق شود.

دکتر به داخل فک و در جا‌هایی که دندان عقل رشد می‌ کند بوتاکس تزریق کردند. بعد از آن، در قسمت‌ های دیگر فک من هم بوتاکس تزریق کردند و بعد بوتاکس را به فک پایین و استخوان آن زدند. ایشان گفتند که گردنم هم حتماً چند وقت دیگر درد خواهد کرد و باید به گردن هم تزریق کنند که من اجازه ندادم و گفتم همین مقدار کافی است و به خانه برگشتیم.

قمه کشی هلیا

چند روزی است که یک کلیپ به شدت عجیب و نگران کننده در مورد فضای اجتماعی و فرهنگی کشور در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که در آن چند دختر نوجوان به احتمال زیاد ساکن شهر اصفهان با یکدیگر درگیر شده اند و به زد و خورد هم دیگر مشغولند.

در این کلیپ دختری به نام هلیا که در بطن دعوا قرار دارد به یک باره یک قمه در دست می گیرد و به فردی که با او دعوا می کرده است، حمله می کند.

حالا ماجرای دعوای شدید این دختران نوجوان و سپس قمه‌کشی یکی از آنها به نام هلیا به یکی از پربازدیدترین و پربازخوردترین ویدئوهای روزهای گذشته در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی تبدیل شده است.

همچنین شنیده می شود که دادستانی برای این رویداد حکم بازداشت عوامل حاضر در صحنه را صادر کرده و فرد اصلی ماجرا نیز تحت تعقیب قرار گرفته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۹
اسم دختره بايد هيولا باشه نه هليا !
من خودم سه نفر از أشناها رو دیدم که بوتاکس صورتشون
رو از حالت قرینه بودن کاملا خارج و کج و کوله کرده. همه ی اونائی هم که پوست دور چشمهاشونو میدن میکشن تا چروک از بین بره، وقتی به پائین نگاه میکنن بدون استثنا سفیدی چشمهاشون زیاد و وحشتناک دیده میشه. اونایی که که لب هاشونو ضخیم می کنن، همه شون بدون استثنا بعد از مدتی، لبشون دو طبقه میشه و انگار از طولش تا میخوره و خیلی چندش آور دیده میشه. (نه به بوتاکس و ژل و جراحی های زیبایی). بله به زیبائی اوریجینال و طبیعی.
در واقع بعد از مدتی که صورت های بکر دوباره مد خواهد شد، این تغییر یافته ها بیشتر پشیمون تر خواهند شد
هلیا قربانی چیست ؟ بروز بزه کاریها آنهم در دختران نوجوان ولنگاری فرهنگی و اجتماعی است که از دست متصدیان امر عملاً خارج شده و طیف های مختلف به حال خود رها شده اند . این واقعیتی است شرم آور که در زیر پوست شهر عملاً مثل آتش زیر خاکستر نهفته شده است . با این وضعیت کرونا و آموزش و پرورش و عدم کنترل و آموزش هیجانات کودک و نوجوان ، مواردی که روی اقتصاد و آرامش خانواده ها تاثیر گذار است و نیست ، گوش مسئولین هم که ثابت شده کر است و چشمهایشان هم ....میشود حاصلش این . اما چه کسانی مسئولند و چه کسانی مقصر ؟؟؟؟البته تربیت خانوادگی هم جای خود را دارد . آزادی هم در این اوضاع و احوال برای این نوجوانان مفهوم خاص خود را دارد. اما این همه ماجرا نیست . متاسفانه طی ده های گذشته فرهنگ یکی از مغمومترین و مظلومترین واژه هایی است که به آن توجه نشده است علت آنهم بسیاز ساد ه است !!!!سیاست زدگی و سیاست بازی مسئولین . وکی میخواهند به آن توجه شود ؟؟؟؟وقتی که ارکان فکری نوجوان و جوان ما نابود شد. وقتی که اصالت خانوادگی از میان رفت ؟ وقتی که حرام رسماً میهمان سفره های ما شد. ؟ وقتی تفکر نوجوان و جوان ما به یغما رفت ؟ وقتی انرژی نهفته در این بچه ها سر باز کرد و به خطا رفت که دیگر سیلی شود و خیلی از چیز ها را با خود خواهد برد ، وقتی که تمامی ارزشهای گفته شده در این چند دهه دیگر رونق عمل نداشته باشند . امروز خطر آغاز شده اگر همه بفهمند . !!!!
در این کلیپ دختری به نام هلیا که در بطن دعوا قرار دارد به یک باره یک قمه در دست می گیرد و به فردی که با او دعوا می کرده است، حمله می کند.
این ها تربیت یافته سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش هستند.
اینها مصادیق حیات طیبه هستند
خوبه بعد از این همه قمه کشی و کشتار و مجروح شدن چند صد نفر بالاخره قمه کشی یک دختر عده ای رو وادار کرد که باید به‌فکر معضلات اجتماعی که در جامعه رواج یافته بیفتند و فکری به حال آن بکنند
قابل قبول برای چه کسانی مافیای اب و مفسدین ،بله کاملا حق با شماس
مگر مجری صدا و سیما دروغ گفته ، از شخص رییس جمهور تا پایین تقریبا کاری نمیکنند
ضمن تشکر از دادستانی محترم اصفهان لطفا دستور فرمایید اسید پاشان اصفهان را هم دستگیر نمایند
مردم بوتاکس نکنید. کبد رو داغون میکنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر