صورتحساب سهام عدالت و دارایکم در ۲۰ تیرماه ۱۴۰۰

امروز همزمان با رشد شاخص بورس، ارزش سهام عدالت نیز افزایش یافت. در حالی که شاخص کل بورس تهران ۱۴ هزار واحد معادل ۱.۴ درصد رشد را به ثبت رساند، قیمت سهام عدالت نیز ۱.۶ درصد افزایش یافت
کد خبر: ۱۰۶۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷ 11 July 2021

 به گزارش بورس تابناک، شاخص بورس بعد از افت روز گذشته، دوباره به روند صعودی برگشت و امروز شاهد روند صعودی شاخص کل بودیم به طوری که پایان معاملات امروز یکشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۰ شاخص کل با ۱۴ هزار و ۵۳۸ واحد به یک میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۸۲ واحد رسید.
نماد‌های «فولاد»، «فملی» و «کگل» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس داشتند و شستا بیشترین تاثیر منفی رابر شاخص بورس داشت. «ومدیر»، «ولکار»، «شستا» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند. امروز همزمان با رشد شاخص بورس، ارزش سهام عدالت نیز افزایش یافت. در حالی که شاخص کل بورس تهران ۱.۴ درصد رشد را به ثبت رساند، قیمت سهام عدالت نیز ۱.۶ درصد افزایش یافت.

 

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۹۵۲ هزار و ۴۳۴ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۶ درصد معادل ۱۳۱ هزار و ۱۵۲ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۷۷۱ هزار و ۴۶۰ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۰ تیرماه ۱۴۰۰
 

ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته :

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۰ تیرماه ۱۴۰۰
 
 

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۰.۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۲۱۷ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۴۴۳ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۰.۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۲۲۹ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲۰ تیرماه ۱۴۰۰
 
منبع: نبض بورس
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر