بازدید 5486

افزایش تست مثبت کرونای ورزشکاران المپیکی در ژاپن

چهارمین مورد از آزمایش ابتلا به کرونا در بین ورزشکارانی که به ژاپن وارد شده اند، مثبت شد.
کد خبر: ۱۰۶۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰ 10 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاري صداوسيما از شبکه تلویزیونی ان اچ کی ژاپن، موارد ابتلا به کرونا در بین ورزشکاران کشور‌ها که برای حضور در رقابت‌های المپیک توکیو به ژاپن وارد می‌شوند رو به افزایش است. آزمایش کرونای یک ورزشکار در روز جمعه در فرودگاه توکیو مثبت اعلام شد.

این چهارمین مورد از ابتلا در بین ورزشکارانی است که به ژاپن وارد شده اند. پیش از این نیز آزمایش دو نفر از کاروان ورزشی اوگاندا و یک ورزشکار از صربستان هم مثبت اعلام شده بود.

آزمایش برخی از همراهان کاروان‌های ورزشی که وارد ژاپن شده اند هم مثبت اعلام شده است. شیوع ویروس کرونا در ژاپن به شدت برخی از دیگر کشور‌ها نبوده و این کشور حدود ۱۴ هزار و ۸۰۰ نفر تلفات ناشی از کرونا گزارش کرده است، اما کارشناسان معتقدند که بروز یک موج دیگر می‌تواند خدمات پزشکی را در آستانه بازی‌ها به چالش بکشاند. حدود ۱۱ هزار ورزشکار در رقابت‌های المپیک توکیو با هم رقابت می‌کنند.

انتظار می‌رود در مجموع ۴۱ هزار نفر دیگر هم به عنوان همراه کاروان‌های ورزشی وارد ژاپن شوند. با تعویق یک ساله المپیک ۲۰۲۰ توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا، این تورنمنت از ۲۳ جولای تا ۸ آگوست ۲۰۲۱، (اول تا ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰) و پاراالمپیک نیز از ۲۴ آگوست تا پنجم سپتامبر ۲۰۲۱ (دوم تا چهاردهم شهریورماه ۱۴۰۰) در پایتخت ژاپن برگزار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی