بازدید 56451
دو هزار و پانصد و بیستمین بسته ویژه خبری «تابناک»

مینو محرز: از رقابت‌های بچگانه بین واکسن‌های داخلی متاسفم/ راه حل علم‌الهدی برای حل مشکل قطع برق/واکنش وزارت نیرو به خبر سکونت وزیر در یک هتل لوکس/ابطحی: واقعه ۱۸ تیر عمدا به فراموشی سپرده می‌شود

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: بازگشت فغانی به لیگ برتر / تزریق واکسن برکت در سیستان‌وبلوچستان آغاز می‌شود / رئیسی درباره ساماندهی پیام‌رسان‌های خارجی موضع‌گیری کند و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۶۲۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰ 09 July 2021

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: نگاه فعال اصلاح طلب به تماس دفتر رئیسی و اژه ای با اصلاح طلبان / پیشنهاد روزنامه اطلاعات به رئیس دولت سیزدهم / ابطحی: دولت روحانی کیسه بوکسی بود که مرتب به آن حمله می‌شد و... را می‌خوانید.

بازگشت فغانی به لیگ برتر
شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال درباره شایعه قضاوت علیرضا فغانی در هفته‌های پایانی لیگ برتر و جام حذفی گفت: از آقای فغانی که افتخار کشور است، خواسته‌ایم تا در چند بازی آخر لیگ و جام حذفی استفاده کنیم و اگر مشکلی نباشد، این اتفاق خواهد افتاد. علیرضا فغانی درباره حضورش در ایران برای قضاوت در بازی‌ دربی یک چهارم نهایی جام حذفی و دیدارهای هفته‌های پایانی لیگ برتر اظهار داشت: ما برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق در تایلند حضور داشتیم. قرار است با توجه به هماهنگی‌هایی که از قبل شده، در فرصت مناسب در ایران حضور پیدا کنم. وی افزود: صحبت برای قضاوت در بازی خاصی نشده است؛ اما هر بازی که نیاز بوده و مدنظرشان باشد و همینطور در چند بازی هفته‌های پایانی در خدمت‌ خواهم بود.

اگر ادعا درباره واکسن کوبایی درست باشد، مدعیان باید محاکمه شوند
همایون سامه‌یح نماینده مجلس یازدهم و عضو کمیسیون بهداشت مجلس درباره کافی نبودن میزان تولیدات واکسن داخلی بیان کرد: آن چیزی که درباره واکسن برکت دیده‌ام این است که به سرعت کار در حال پیشرفت است، دستگاه و لوازم آن برای تولید ۱۰ میلیون دز خریداری شده است اما اینکه چرا یک بخشی از آن خراب شده، نمی‌دانم؛ چرا این به صورت گسترده استفاده نمی‌شود؟ نمی‌دانم؛ چرا اینکه گفته بودند سه میلیون دز، اما اکنون می‌گویند دو و نیم میلیون دز و اینکه آیا هست یا نیست را نیز نمی‌دانم. اما از نزدیک کارخانه تولید برکت را دیدم که اگر راه اندازی شود، جوابگوی کشور است. وی درباره ادعای کوبا مبنی بر اینکه با ایران واکسن مشترکی نداشته و تنها تعدادی واکسن برای انجام تست بالینی به ایران داده است، گفت: اگر واقعاً درست باشد، کسانی که مدعی بوده‌اند باید پاسخگو باشند و محاکمه شوند. هر کسی در این زمینه بخواهد از روی صلاح یا به هر دلیل دیگری دروغ بگوید، باید جوابگو باشد. ما نمی‌توانیم فقط با دروغ گفتن به مردم، آن‌ها را امیدوار کنیم. آن چه به ما گفتند این است که ما مشترک با کوبا در حال ساخت واکسن کرونا هستیم.

مینو محرز: از رقابت های بچگانه بین واکسن های داخلی متاسفم
مینو محرز، عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا: هم اکنون که در حال سپری کردن فاز سوم مطالعاتی این واکسن هستیم با پیک پنجم کرونا مواجه هستیم و ممکن است داوطلبان با حضور در تجمعات قبل از زمانی که واکسن اثر کند، دچار این بیماری شوند و این موضوع را به حساب واکسن بگذارند و این در حالی است که به هیچ عنوان هیچ نوعی واکسنی سبب بروز بیماری نمی‌شود. محقق اصلی تیم تولید واکسن کوو ایران برکت در واکنش به صحبت‌هایی مبنی بر اینکه به این واکسن بیش از سایر واکسن‌های داخلی اهمیت داده شده است، عنوان کرد: همه واکسن‌های داخلی در حال سپری کردن مراحل تولید خود هستند و من واقعا از بیان چنین صحبت‌ها و بداخلاقی‌ها و همچنین این رقابت‌های بچگانه متاسفم. وی افزود: مراحل یک واکسن داخلی زودتر از بقیه واکسن‌ها طی شده و این واکسن به نتیجه رسیده و در حال تولید و مصرف شدن است و سایر واکسن‌های داخلی هم هنگامی که به نتیجه برسند، به آن‌ها مجوز اورژانسی داده می‌شود تا بتوانند، واکسن خود را تولید کنند و ما از خدا می‌خواهیم که هر چه زودتر همه واکسن‌ها به نتیجه برسند تا بتوانیم هر چه سریع‌تر مردم کشور را واکسینه کنیم.

تزریق واکسن برکت در سیستان‌وبلوچستان آغاز می شود
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: در روزهای آینده، تزریق واکسن کرونا به افراد بالای ۵۰ سال در سیستان و بلوچستان به عنوان اولین استان کشور انجام خواهد شد. سخنگوی سازمان غذا و دارو، از آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال کشور از استان سیستان و بلوچستان خبر داد. کیانوش جهانپور گفت: شب گذشته اولین محموله واکسن کووایران برکت وارد استان سیستان و بلوچستان شد. رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکید کرد: از امروز علاوه بر واکسن‌های موجود در مناطق تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی زاهدان، زابل و ایرانشهر، تزریق واکسن کووایران برکت به افراد بالای ۶۰ سال نیز انجام می‌شود. وی افزود: در روزهای آینده، تزریق واکسن کرونا به افراد بالای ۵۰ سال در سیستان و بلوچستان به عنوان اولین استان کشور انجام خواهد شد.

واکنش بهروز وثوقی به شایعه بازگشتش به ایران: بازگشتم را به دست تقدیر می‌سپارم
بعد از انتشار خبرهایی مبنی بر برگشت بهروز وثوقی به ایران، او با انتشار تصویری از خود در صفحه اینستاگرامش نوشت: با عرض سلام و درود به هموطنان عزیز و گرانقدرم.
در این زمان که فضا‌های مجازی و برخی رسانه‌ها پر از شایعه پراکنی در مورد اینجانب “بهروز وثوقی میخواهد به ایران باز گردد”، به اطلاع همه مردم شریف بویژه آنان که بمن ارادتی دارند میرسانم همانطوریکه میدانید من با تمام وجودم بقدر استطاعت و قابلیت در دوران جوانیم آنچه در چنته داشتم تقدیم شما هموطنان نمودم، زیرا معتقدم که ابراز هنر در کیفیت است نه در کمیت واینک که بیشتر از نیمی از عمر گرانقدرم در غربت غریب گذشته است و اکنون در کلان سنی خود هستم و با توجه به همه عشقی که بوطن و مردمان زادگاهم دارم، این مهم را بدست تقدیر می سپارم تا یار که را خواهد و میلش به چه باشد. با تقدیم ارادت به همه مردمان وطنم و در آخر فدای شما هموطنان نازنینم.
بهروز وثوقی

ممانعت ترکمنستان از ورود هواپیمای ایرانی به علت پرداخت نشدن حق ترانزیت
مسافران پرواز تهران-تاشکند هواپیمایی زاگرس به دلیل ممانعت ترکمنستان از عبور این هواپیما از فضای این کشور، در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد سرگردان هستند. یکی از مسافران پرواز ۳۰۵۵ هواپیمایی زاگرس در این باره اظهار کرد:پرواز تهران-تاشکند حامل ۱۷۰ مسافر ساعت ۶:۲۰ دقیقه صبح امروز فروگاه امام خمینی (ره) را مقصد تاشکند ازبکستان ترک کرد، اما به‌دلیل ممانعت ترکمنستان از عبور این پرواز از فراز خاک آن کشور، هواپیما به فرودگاه هاشمی نژاد مشهد بازگشت و روی باند متوقف است. وی ادامه داد:به مسافران اجازه خروج از هواپیما داده نمی‌شود و در این گرمای هواپیما، مسافران ساعت هاست که درون هواپیما هستند. وی علت این اتفاق را بنا به اظهارات مسئولان و خلبان هواپیما، پرداخت نشدن حق پرواز عبوری پرواز‌های قبلی به ترکمنستان دانست و افزود: به‌ دلیل پرداخت نشدن حق ترانزیت هواپیما‌های این شرکت هواپیمایی، اکنون ۱۷۰ مسافر این پرواز سرگردان هستند و به دلیل اینکه مهر خروج از کشور روی گذرنامه ما خورده است حتی اجازه نمی‌دهند از داخل هواپیما روی باند پیاده شویم و به داخل ترمینال مسافری بیاییم.

راه حل علم‌الهدی برای حل مشکل قطع برق
امام جمعه مشهد گفت: نظام ما مردم پایه است و مشکلات را مردم باید حل کنند و برای حل مشکل قطع برق نیز مردم باید مصرف آن را در خانه، مغازه و فروشگاهها مدیریت کنند و همگان را به کاهش مصرف برق دعوت کنند. حجت الاسلام سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد با اشاره به گرمای هوا و قطع برق افزود: گرمای هوا در آمریکا باعث شده است سدهای آن‌ها خالی شود، گرمای هوا همچنین در کانادا بیش از ۴۰۰ نفر تلفات داشته است. گرمای حساب نشده در تمام دنیا وجود دارد و مشکلاتی را به وجود آورده و در کشور ما نیز همراه با خشکسالی شده است. وی با بیان اینکه خاموشی‌های برق در کشور نیز همه را ناراحت کرده است، ادامه داد: این خاموشی‌ها چند علت دارد که یکی از آنها فاصله بین تولید و مصرف است. طبق برنامه ششم باید هر سال پنج هزار مگاوات برق به ظرفیت تولید کشور افزوده می‌شد؛ اما این اقدام انجام نشده و کم کاری شده است که اگر دادگاه‌های ترک فعل داشته باشیم، باید افرادی که در این زمینه کوتاهی کرده‌اند محاکمه شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: آب سدها بر اثر خشکسالی کاهش یافته و دستگاه های مولد برق آبی از کار افتاده‌اند، همچنین نیروگاه‌های حرارتی در جنوب و شمال کشور در زمان لازم تعمیر اساسی نشده و اکنون از کار افتاده‌اند. کسی در این میان قصد و غرض نداشته اما بی‌توجهی و ترک فعل بوده و دزدی و اختلاس در کار نبوده است. وی افزود: ادارات در ساعات اولیه اداری دستگاههای سرمایشی را روشن نکنند، کارمندان ادارات می‌توانند ساعت پنج صبح سر کار بیایند و زودتر نیز تعطیل شوند. کارخانجات و صنایع نیز در ساعت مشخصی فعالیت نمایند. علم الهدی ادامه داد: برخی روستاهای اطراف مشهد به خاطر بی برقی و خاموشی، آب ندارند در حالی که در مجاورت آنها، افرادی در ویلاها و باغ تالارهای خود استخر پرآب می‌کنند. وی گفت: بسیجیان باید راه بیفتند، دستگاه‌های نظامی و انتظامی ویلاها و باغ تالارها را کنترل کنند تا افرادی ذخایر زیرزمینی را برای استخر خود بالا نکشند.

امام جمعه کرج: دشمن به دنبال آن است که تکثیر نسل صورت نگیرد
آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کرج افزود: کسانی که در زمین دشمن دم از بی عفتی می زنند، بدانند که جامعه ما خانواده محور است و بی حجابی خانواده را از بین می برد و با از بین رفتن بنیان خانواده جامعه گسسته می شود. وی ادامه داد: دشمنان توطئه های مختلفی دارند؛ به طور مثال دم از آن می زنند که خانواده تشکیل نشود یا سن ازدواج را بالا می برند. نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: مشکلات اشتغال و مسکن هم در تشکیل خانواده موثر است، مگر آنکه دولت جدید مقدماتی را برای خانه دار شدن جوان ها فراهم کند. وی افزود: دشمنان برای ضربه زدن به مساله حجاب و عفاف تشویق به روابط غیر عرفی می کنند و اگر هم خانواده تشکیل شود به نقشه شوم دیگر روی می آورند و به دنبال آن هستند که تکثیر نسل صورت نگیرد، چون از انسجام ایران اسلامی می ترسند. آیت الله حسینی همدانی یادآور شد: دشمنان با استفاده از رسانه های متعددبه دنبال آن هستند که ترویج بی حجابی داشته باشند و به صورت سازماندهی شده به ارزشهای الهی و انقلابی ضربه می زنند. وی گفت: با ماهواره برنامه های مختلفی می سازند تا عفت و خانواده را از بین ببرند و ازدواج سفید را معرفی می کنندکه اینها جریان های تخریبی ارزشهای اسلامی است و مربوط به اسلام نیست.

واکنش وزارت نیرو به شایعات: اردکانیان هرگز حتی برای یک شب در هیچ یک از دو شعبه هتل اسپیناس اقامت نداشته
روابط عمومی وزارت نیرو به دنبال انتشار شایعاتی در روزهای اخیر، توضیحی برای تنویر افکار عمومی داد. در این توضیحات آمده است: «در چند روز گذشته و به دنبال بروز مشکلاتی در تامین برق برخی نقاط کشور و در شرایطی که همدلی و اعتماد مردم به مسئولین بیش از هر زمان دیگری ضروری است، شاهد گسترش شایعات کذب و بی‌اساس در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها مبنی بر اقامت وزیر نیرو در هتل، اقامت خانواده ایشان در خارج از کشور و یا سهام‌دار بودن ایشان در شرکت‌های خصوصی بوده‌ایم. تردیدی نیست که انتشار این شایعات نه تنها کمکی به بهبود وضعیت پیش آمده نمی‌نماید، بلکه ممکن است موجب دلسردی مردم کشور از خدمت‌گزارانشان در نظام جمهوری اسلامی گردد. روابط عمومی وزارت نیرو تاکید می‌کند رضا اردکانیان هرگز حتی برای یک شب در هیچ یک از دو شعبه هتل اسپیناس اقامت نداشته و همراه خانواده در منزل شخصی در تهران سکونت دارند. همچنین هرگونه مالکیت یا سهام‌داری ایشان در شرکت‌های خصوصی صحیح نبوده و از اساس تکذیب می‌گردد. وزارت نیرو از تمامی شخصیت‌ها و فعالان رسانه‌ای درخواست می‌کند، زمانی که می‌بایست تمام توجه‌ مردم به خواسته مسوئولان و دلسوزان کشور در راستای مدیریت مصرف برق معطوف باشد، به اینگونه شایعات دامن نزده و وزارت نیرو را در مدیریت و عبور شرایط پیش آمده یاری کنند، ضمن اینکه حق پیگیری موضوع و تعقیب قانونی کسانی که اینگونه مسائل را مطرح می‌کنند برای خود محفوظ می‌داند. روابط عمومی وزارت نیرو همچنین آمادگی خود را برای پاسخگویی به هرگونه سوال و رفع شبهه در این خصوص اعلام می‌نماید.»

رئیسی درباره ساماندهی پیام‌رسان‌های خارجی موضع‌گیری کند
عباس عبدی گفت: «به نظر شما دولت و رئیس جمهور آتی که در انتخابات مخالفت خود با فیلتر را اعلام کرده بودند در مقابل این طرح که حامیان سرسختی هم در مجلس دارد چه اقدامی می کنند و چگونه آن را مدیریت خواهند کرد؟» او همچنین در پاسخ به این که «به نظر شما دولت و رئیس جمهور آتی که در انتخابات مخالفت خود با فیلتر را اعلام کرده بودند در مقابل این طرح که حامیان سرسختی هم در مجلس دارد چه اقدامی می کنند و چگونه آن را مدیریت خواهند کرد؟» گفت: فکر می کنم آقای رئیسی مطابق قول هایی که داده بود قاعدتا باید با این کار مخالفت کند. شاید آنها در فاصله آمدن دولت می خواهند این کار را انجام بدهند که ایشان هم بگوید من رئیس جمهور نیستم و ضرورتی ندارد که موضع بگیرند. در حالی که این درست نیست و ایشان همین الآن هم باید موضع گیری داشته باشد و انتظار می رود که این کار را انجام بدهد و اگر انجام ندهد به معنای نقض قول و قرارهای اعلام شده است. اگر هم مخالفت کنند مطمئن هستم از پس مجلس برخواهد آمد.

موسوی تبریزی: برخی می‌گویند تا الان هر دولتی بوده، به‌ درد نمی‌خورد
سید حسین موسوی تبریزی، دبیرکل مجمع مدرسین حوزه علمیه قم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این روزها صداوسیما برنامه‌هایی می‌سازد که در آن‌ها مطرح می‌کنند، روسای جمهور گذشته به دردنخور بوده‌اند، این رفتارها را چگونه می‌توان ارزیابی کرد، اظهار داشت: این کارها را گروه‌های سیاسی که در صدا و سیما هم حاکم هستند انجام می‌دهند. در این رفتارها رقابت‌های سیاسی حاکم است. موسوی تبریزی ادامه داد: این‌ عده می‌خواهند برای آیندگان بگویند هرچه دیگران چه به عنوان اصلاح طلب و غیر اصلاح‌طلب و حتی به قول احمدی‌نژاد به عنوان امام زمان مطرح کرده‌اند از آنها گذشته است و به درد نمی‌خورد و ما می‌خواهیم یک چیز جدیدی مثلاً واقعیت اسلام را پیاده کنیم؛ که ممکن است از این حرف‌ها زده باشند. وی خاطرنشان کرد: البته این‌ها به خاطر گرفتن حاکمیت یکدست که امسال در انتخابات یک مقداری از آن را به دست آورده‌اند، است. حال ممکن است از این حرف‌ها زده باشند اما نمی‌شود روی این حرف‌ها حساب کرد که واقعیت دارد، این حرف‌ها مسائلی نیست که جواب بدهیم چرا یک یک خواب و خیال است.

واقعه ۱۸ تیر عمدا به فراموشی سپرده می شود
سید محمد علی ابطحی در یادداشتی نوشت: به این تحلیل من از ۱۸ تیر دقت فرمایید. واقعه دردناک ۱۸ تیر ۱۳۷۸ عمدا به فراموشی سپرده می شود. دانشجوی این روزها را آن قدر دور از سیاست کرده اند که به سختی باور می کنند در آن سال دانشجویان به اندازه ای در سیاست حساس بودند که وقتی خبر تعطیلی روزنامه سلام رسید، در کوی دانشگاه تظاهرات کردند. آزادی مطبوعات این قدر پر ارزش بود؛ در اوج شروع جامعه مدنی و آزادی‌های اجتماعی و آغاز عصر اصلاحات. نیروی انتظامی و لباس شخصی ها به دانشجویان کوی دانشگاه یورش بردند. دانشجو در آن سالها خط مقدم اصلاحات بودند. کوبیدن سر مار یعنی دولت اصلاحات مقصود بود. بعد از دو سه روز مقاومت دانشجویان و حمایت دولت اصلاحات از آن ها و حضور چهره های اصلی اصلاحات برای همبستگی با آنان، شهر از همه طرف به آتش کشیده شد تا جنبش دانشجویی و به تبع آنها اصلاحات نفس گیر و لوث شود. شروع مقابله فعال حاکمیت دوگانه از آنجا بود. اینها را نسل فعلی کمتر می دانند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۸
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۷۴
بسیجیان راه بیفتند ....خدایی جناب علم الهدی سخت ترین شعل دنیا را دارند...
آقا علم الهدی از این پس مرتب به مردم کوشزد می کنند که مسئولیت با مردم است چون دولت جز خودی هاست
اعلم الهدا بهترین راه حل رفع مشکل برق را داده‌اند
کدام دشمن؟ آقای امام جمعه کرج خوب هستید؟
اقای علم الهدی شما با امریکا و کانادا چکار داری؟ انها کفار هستند ما که مسلمانیم چرا نباید اب و برق داشته باشیم. الگوی ما امریکا و کانادا نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
کلا اینا میگردن از هر کشور ی بدبختی برمیدارن با ایران مقایسه میکنن . تهش میبینی کل بدبختیهای دنیارو تو قالب یک پکیج رو ایران پیاده کردن
قدرت بین چند نفر در گردش و‌جابجایی است و هیچ گره از مشکلات نه اینکه باز نمیشود بلکه روند ادامه دارد و روز به روز کشور و ملت نابودتر میشود معاون رییس میشه رییس از این قوه میره قوه دیگه تا به کی این گردونه ادامه داره خدا میدونه
ظاهرا خانم مینو محرز از سهامداران شرکت برکت هست
اظهاراتش در جهت تخریب واکسن پاستور یه جور بازار گرمی برای سهام برکت و افزایش قیمت سهام برکت بود
وای بر ملتی که مسولین اون منافع شخصی رو بر منافع ملی ترجیح میدن
آفرین آقای علم الهدی روش خوبی است.
علم الهدی همانی است وقتی احمدی نژاد بود و‌طرفدارش بود میگفت مردم اشکنه و‌پیاز بخورند و موقعی که روحانی شد میگفت مردم چرا نمی توانند گوشت بخورند و حالا که دامادش رییس جمهور شده دوباره ساز قبل را کوک کرده .
از جناب علم الهدی بیش از این انتظاری نداریم

همانطور که ما تخصص دینی نداریم ایشان هم نباید در امور غیر تخصصی دیگران ورود کنند

در کدام حوزه راجع به الکتریسیته و برق کتاب نوشته شده ؟؟؟؟؟
آقا واقعاااا باید رئیسی از علم ودانش بیکران پدر خانمش بهره بگیره این همه دانش این همه اشراف به مسائل روز دنیا واقعاااا بینظیره حالا هم که راهکار دادن احسسسسنت احسسسنت!!! خدا رو شکر کانادا هم رو به افوله کلا پرانتز افولیای دنیا بسته نمیشه
اعلم المهدی که آیت الله هست را میگین حجت الاسلام،رئیسی که حجت الاسلام است را میگین آیت الله،موضوع چیه؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Korea (Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
حالا چه فرقی به حال مردم داره؟؟؟؟؟؟
جناب علم الهدی, به خود زحمت دهید و چند سالی از درآمد ... چشم پوشی کنید و آن را در تولید انرژی های بادی, خورشیدی و شیرین کردن آب دریاهای جنوب کشور سرمایه گذاری کنید. خواهید دید که چقدر مشکل مردم در مورد انرژی و آب حل خواهد شد.
آقای علم الهدی بفرمایند هنوز همان بالای هشتاد درصد شرکت کنندگان در انتخابات مد نظرشان است یا احیانا به 90 در صد رسیده است و دشمنان و کارشکنی دولت نگذاشتند تا مردم رای خود را بصندوق بیاندازند ؟؟؟؟؟
چه روزی بود ۱۸ تیر و روزهای بعد از آن. با خواهرزادم از خیابان پیروزی به سمت میدان انقلاب می رفتیم. خیابان ها پر بود از لباس شخصی ها و نیروهای ویژه. واقعا اون واقعه باید به دقت بررسی شود.
سلطان خراسان افاضه فرمودند
در خصوص برق.....گرمای شدید هوا در کانادا یعنی جایی که هوایی قطبی دارد بواسطه تغییرات اقلیمیست. یعنی در جایی که در گرمترین حالت ۲۰ تا ۳۰ درجه بوده به مدت چندین هزار سال....به ناگهان به ۴۵ تا ۵۰ میرسه. چون بدن شخص آمادگی نداره...وسایل سرمایشی هم اصلا در اون نواحی وجود ندارند نزدیک به ۵۰۰ و نه ۴۰۰ نفر از سالمندان فوت کردند. نه ربطی به برق داره...نه مصرف برق و نه کمبود اب....ماشالاه اقازاد ه ها که همه کانادا تشریف دارند میتونن تایید و تصدیق کنند
««امام جمعه کرج: دشمن به دنبال آن است که تکثیر نسل صورت نگیرد»»
یعنی واقعا آدم با شنیدن نظرات اینچنینی می خواد یقه شو جر بده !!! آخه ناکارامدی خودمون در تامین زندگی جوانان چه ربطی به دشمن داره ؟!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Korea (Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
به دلتان بد نیارید شاید منظورشان همان هایی هستندکه این وضع را ایجاد کردند و بر ادامه اش هم اصرار دارند
هنوز هم جای امید هست که انسان های شریفی مثل دکتر محرز هستتند .
درود بر بهروز وثوق
امام جمعه محترم کرج کجا زندگی می کند؟ در ایران است؟ اگر در ایران است احتمالا هیچ فرزند و نوه بیکاری ندارد و مدتهاست که برای خرید نان و گوشت و ... بیرون نرفته.
امام جمعه بزرگوار کرج ؛ پارسال که سال تولید با جهش بود روند کاهشی موالید متوقف یا حتی کمتر نشد امسال با این وضعیت اقتصادی که دیگه نگو ونپرس .
علم الهدی یک نابغه است و باید رییس مرکز دیسپاچینگ در وزارت نیرو گردد
علم الهدی که تا دیروز از بی برقی انتقاد میکرد حالا با نزدیک شدن زمامداری دامادش داره کمبود برق رو توجیه میکنه و از کشورهای دیگه میگه و راهکار میده.جل الخالق!!!
هر موقع این امام جمعه کرج و امثالهم یه حقوق ثابت داشته باشن و خریدهای خونشون رو و هزینه های جاری خودشون رو با همان حقوق انجام بدن حق دارن در مورد جامعه نظر بدن وگرنه بهتره که حرمت خودشونو نگه دارن.
این امام جمعه کرج رو باید یک ماه وادار کرد که با اتوبوس و تاکسی اینور و اونور بره و گوشت و مرغ و نون و برنج خونشون رو خودش بخره تا بلکه بفهمه در کشور چی میگذره.
ابطحی چی میگه واسه خودش؟! یادش رفته که فتنه سال 78 هم مثل فتنه سال 88 بدست اصلاح طلبان و دوم خردادیها کلید خورد و شد آنچه نباید می شد؟ خطبه های نماز جمعه هاشمی رفسنجانی در آن ایام را دوباره ببینید و بشنوید.
جناب علم الهدی
اکثر مشکلات مردم و کشور در شرایط فعلی ناشی از تحریم های جهانی

و لجاجت و خودخواهی در عدم پذیرش تصویب اف ای تی اف و رفع تنش ها با دنیا است و بس

لذا هر گونه ساخت و تعمیرات نیرو گاه جدید ، نیاز به رفع تحریم و وارد کردن تجهیزات و امکان انتقال ارز حال از فرو نفت میسر بوده است

لطفا ادرس علط ندهید
شبکه خبر خیلی سیاسی است. درباره کریمه می گوید شهروندانش به پیوستن به روسیه رای دادند. رای دادن چیزی را عوض نمی کند اشغالگر اشغالگر است. به عنوان مثال اگر من زمینی را بخرم میتوانم با رای خود زمینم را به کشور آمریکا پیوند دهم؟! نه این جور نیست. آن وقت میگوین که آمریکا دو رو است؟ و ما نیستیم؟ اگر کسی صاحب یک زمین باشد دلیل میشود که هر کاری که بخواهد انجام دهد؟
آقای علم الهدی
اگر متوجه بودید می فهمیدید که مصرف مردم زیاد نشده - اصلا نداریم که زیاد مصرف کنیم
مشکل جای دیگست
جالبه، تابعیت حارجی وزیر نیرو و خانوادش تو این اطلاعیه تکذیب نشده. حتما یه خونه تو تهران هم داره ولی اینکه خانوادش چطوری باهاش زندگی میکنند هم کلی حرف توشه.
اقای امام جمعه مشهد ........چرا مردم باید مشکلات را حل کنند ........پس مسئولین گردن کلفت چه کاره اند....هر چه زحمت ورنجه چرا برای مردم ؟مگه مسئولین ادعای خادمی مردم را ندارند ؟ اقای امام جمعه کرج ......دشمن اتفاقا یاد داده که اختلاس ورانت خوری وپارتی بازی وبی عدالتی کنید تا به ارزش های دینی وجامعه ضربه بخورد .......جامعه ای که بخواد با چهار تار موی زنان به هم بریزد باید به اموزه ها وتعلییم وتربیت ان جامعه شک کرد که کجای کار اشکال داشته ..........مردم بیشتر از مال ناکارامدی مسئولین شکوه دارند تا حجاب ....
آقای علم الهدی حالا که نوبت به زمامداری دوستان رسید دوباره تقصیرها از دولت به مردم شیفت شد
آقای علم الهدی شما خطبه نگو و اگرم میگی بدون میکروفن بگو بجاش بلندتر صحبت کن تا برق میکروفن مصرف نشه. در ضمن لزومی نداره ترجمه عربی صحبتاتون هم بگین اینطوری انرژی کمتری واسه اتلاف هست
آقای علم الهدی متاسفانه اخیرا شاهد هستیم امام جمعه کرج همپای شما در تیتر اخبار حضور دارند لذا جا دارد با اتخاذ تصمیمی خدا پسندانه مجددا تنها میدان دار این عرصه باشید.
حله مشکل برق هم مردم حل میکنند . فقط بفرمایید شماها چرا حقوق میگیرید؟؟؟
باسمه تعالی
درخصوص :واکنش وزارت نیرو به شایعات: اردکانیان هرگز حتی برای یک شب در هیچ یک از دو شعبه هتل اسپیناس اقامت نداشته
حمیدرسایی:
ادعای کذبی است
وزارت نیرو چه چیز را تکذیب می‌کند!

امام جمعه کرج شما امکانات رفاهی در اختیار مردم قرار دهید آن وقت خواهید دید که رشد جمعیت چگونه افزایش می یابد.
سرکار خانم محرز ما می دانیم که شما به عندان یک ایرانی وطن پرست به فکر هموطنانتون هستید و از این که اخبار درست در ارتباط با واکسن ها رو در اختیار ما می گذارید از شما کمال تشکر و امتنان رو داریم.
خدا بهتون توفیق بده.
ضمن احترام به امام جمعه محترم مشهد > م« ساعت 5 صبح رفتم سر کار در مسیرم نه روحی دیدم نه انسانی اخه مرد خدا مردم تا ساعت 9 خواب هستند پنج صبح هم برق مصرف میشود هم کار نمیشود ترا به جدتت بیخیال این طرحهای غیر کارشناسی شوید
پاسخ ها
ناشناس
| Korea (Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
شما که مقیاستان کانادا و آمریکا است آیا در آنجا هم مردم ۵ صبح سرکار می روند؟.
جناب علم الهدی با فرمایشات متین خود چون همیشه نمک رو زخم ملت نرزید
منم بابت کل واکسن های داخلی متاسفم ...
درباره نظر جناب علم الهدی
اولا این مسئله برق در حوزه کاری ایشان نیست چون یک امر نخصصی است
دوما ساعت 5 صبح سرکار بودن مستلزم این است که حداقل ساعت 4 صبح از خانه خارج بشی در تهران، و اینکه ایشان بدون در نظر گرفتن جوانب و مشکلات امر، فقط پیشنهاد می دهند؛ بسیار متاسفم. همه مثل ایشان دفتر کارشان کنار خانه شان نیست و باز هم البته این مسئله ساعت کاری، در حوزه کاری ایشان نمی باشد.
...
پاسخ ها
ناشناس
| Korea (Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
خوب راست می گویند اصلا چه لزومی دارد که مردم شبها بخوابند؟؟؟؟
این علم هدی عجب شخصییتی دارد. حالا که مشکل برق قابل حل نیست مردم شدند اولویت و باید خود مشکل حل کنند.
آقای علم الهدی لطفا و لطفا سکوت
آقای علمی الهدی! تا دیروز که دولت مردان مقصر بودند ولی الان که دولت دست خود شما افتاده مردم مقصر خاموشی ها شدند؟!! باز داریم برمیگردیم به عصر اشکنه؟!!
علم الهدی: "کسی در این میان قصد و غرض نداشته "
مطمئنی قصد و غرض نداشته؟ چجوری میشه ادم بدون قصد و غرض تصادفا نیروگاه ها را متناسب با افزایش مصرف، توسعه نده، تعمیر نکنه، معاهده پاریس امضا کنه و سفت و سخت بهش پایبند باشه؟! چرا تصادفا و بدون قصد و غرض یه ذره توی عمل به مفاد معاهده پاریس اهمال و کوتاهی صورت نگرفته و نمیگیره؟ اگه تصادفیه یک بار هم اینوری غش کنند چرا همه ش اونوری غش میکنند؟!
اسپیناس نه هتل دیگه...
شانس آوردیم زمان واکسیناسیون فلج اطفال این مسئولین نبودندوگرنه الان همه روی ویلچربودیم!!
پاسخ ها
ناشناس
| Korea (Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
آبله و طاعون و مالاریا هم گرفته بودیم
اقای علم الهدی شما خبر دارید که چرا در صنعت برق سرمایه گذاری نشده؟؟؟ بخاطر تحریم نتونستیم نیروگاه جدید با تکنولوژی جدید بسازیم و قدیمیا هم فرسوده شدن . خب حالا کیو بخاطر ترک فعل محاکمه کنیم؟؟؟؟
خیلی دوس دارم یه خبرگزاری شجاع با دوربینش بره تو خونه و محل کار این اقا ببینه چندتا کولر گازی داره
سلام
کسی نیست به آقای امام جمعه مشهد بفر ماید پس دولت چکاره است از الان آقای ریسی رو تنبل بار نیارید بگذارید خادمین ملت به ملت خدمت کنن
عدم تکثیر ایرانیان ، عاقلانه و انسانی ترین تصمیم است.
آقای امام جمعه کرج : خانه دارید ، اتومبیل دارید، مواجب دارید ، فرزندانتان بیکار نیستند، تریبون دارید و استرس و نگرانی از حال و آینده برای خودتان و فرزندان ندارید .
مردم نا امید و افسرده و خشمگین و مستاصلند...
آقای علم الهدی فقط این بار نیست که مشکلات را گردن مردم می اندازید در این ۴۳ سال همیشه همین بوده فقط مشخص نیست وقتی همه مشکلات را گردن مردم می اندازند این همه مسئول فربه اصولا چه دلیلی وجود دارد بر مسند باشند.
در ضمن تا چند ماه دیگه آمریکا طرحی را عملی می کنه که بیت کوینی ها باید احراز هویت شوند و آن موقع هم مشکل برق مردم ایران حل خواهد شد!!!!!!
اگر ادعا درباره واکسن کوبایی درست باشد، مدعیان باید محاکمه شوندمامردم ایران هرگز ان مسئولی که واکسن کوبایی را به بهانه تولید مشترک تبلیغ کرد وتست انسانی صورت داد انرا محاکمه انقلابی میکنیم تا واکسن کوبایی برای تست انسانی ملت خودش استفاده نکند
مینو محرز: از رقابت های بچگانه بین واکسن های داخلی متاسفم خانم محرزشمااولین کسی بودید که گفتید واکسن تولید داخل تزریق نمیکنید حالا چطورشد 180درجه تغییر رفتار دادید وحامی واکسن تولید داخل شده اید؟ ایا تهدیدی درکاربود؟درضمن چراملت را باعنوان تولید7-8نوع واکسن سرگرم وسلامتی ملت را سیاسی کردید؟
امام جمعه کرج: دشمن به دنبال آن است که تکثیر نسل صورت نگیرداقای امام جمغه نمیدانم باید به حرفهای شماتاسف خورد یا خندید؟ میشه بفرمائید امریکا چه برنامه برای کنترل نسل مسلمانان صورت داد؟بنظرم نباید بگویی امریکا بگو من وامثال من با بی تدبیری خواسته وناخواسته گامی درجهت ازبین بردن نسل برداشتیم نه امریکا لطفا همه چیزرا به امریکا ربط ندهید شماها چه اقدامی کردید ؟ اقای ایت الله همه چیز دان بفرمائید ایا مردم ومخصوصا جوانان بااین اوضاع اقتصادی ومعیشتی که برای ما ملت رقم زدید ایا جایی دارد برای فرزند اوری؟
تا دیروز اقای علم الهدی می فرمودند دولت چرا مشکلات مردم را حل نمی کند؟؟؟؟؟ امروز می فرمایند مشکلات کردم باید به دست خودشان حل شود!!!!!!
باسلام...شمابعنوان یک رسانه معتبر،چرادرتنظیم اخباردقت لازم رابعمل نمی آورید؟؟؟خانووم مینومحرز عضوهیچ یک ازکمیته های ستادملی مبارزه باکرونانیستند،چراازایشان بعنوان عضو کمیته ....... نام می برید؟؟جستجووبررسی سمت افرادیکه ازایشان نقل قول می کنیداینقدرسخته؟؟!!
یکی از عوامل خاموشی ها خود اقای اعلم الهدی هستند آن زمان که در شیپور دشمنی با
غرب و امریکا می دمیدند اگر به حرف کارشناسان گوش می دادند می فهمیدند این دشمنی ها عواقب دارد.
در دنیای امروز هیچ کشوری حتی خود امریکا هم نمی تواند بدون روابط با کشورهای دیگر نیازهای مردم خود
را تامین کند.
ابطحی جان خودمان هستیم بعد از این همه مدت نمیخای بگی که این دانشجویان را تحریک کرد وگرنه ما دانشجویت روزنامه خوان نبودیم
یکی نیست به این جماعت بگوید که با این حساب این مردم چقدر بدبخت و ناقص العقل و دهن بین هستند که دائم دنباله رو سخنان دشمن هستند. دشمن میخواهد جمعیت زیاد نشود. دشمن می خواهد نماز نباشد دشمن میخواهد ازدواج نباشد دشمن میخواهد حجاب نباشد
اگر نیروگاهی سرویس و نگهداری نشده ، دلیل آن تحریم می باشد واگر نیروگاه کمتر ساخته شده ، علت آن عدم تخصیص مالی به وزارت نیرو وعدم حضور شرکتهای خارجی در فاینانسهای وزارت نیرو بوده است . درآمد وزارت نیرو از محل فروش برق کمتر از هزینه تولید می باشد که این موضوع می بایستی بنحوی جبران شود که جبران نشده است .
همه چیزهای که در بالا به ان اشاره شده یک طرف و برگشتن فغانی به ایران یه طرف ، با امدنش واقعا منت به سر مردم گذاشته اند ، باید کمیته استقبال تشکیل دهیم و از اینکه مردم ایران را قابل دانسته اند نهایت تشکر را به حضورشان ابراز نماییم
آقای علم الهدی اگه قرار هست تمام کاستی های شما توسط ملت مدیریت بشه پس شما چیکاره مملکت هستید.
خانم دکتر وزارت بهداشت را از چرخه بین المللی جهت تبادل کارهای مربوطه خارج نکنند.سیاسی نشود
به اقای الم الهدی کمی اب بدهید تا کمی هم استراحت بکنند باور کنید ایشان اگر رئیس جمهور می شدند در کمتر از سال تمام مشگلات ایران را در همه ضمینه حل می کردند ...
مسئولین و صدا و سیمای ما در خصوص انفجار امروز پارک ملت همان لحظه اول و قبل از بررسی تکذیب و انکار می کنند و بعد اعلام دقیق جزئیات توسط فضای مجازی و اون آبی ها و دشمنان کم کم طی چند روز و چند هفته گوشه ای از واقعیت ها را میگن !!!!! هیچوقت صدا و سیما و مدیران با مردمش صادق و شفاف نبوده است .....
وقتی اشتراک انسانی و اشتراک منافع بین مدیریت نظام سلامت کشور و تولید واکسن و فروش و عرضه واکسن ایجاد بشه، مدیریت موضوع بچه گانه میشه و متعاقب اون رقابت بین تولید کنندگان هم بچه گانه میشه. کلا همه چی بچه گانه شده به فنا رفته. این که فقط یک مثالشه خانم محرز
یکی از مسئولان گفته پانزده میلیارد دلار و چند سال زمان میخواهد تا زیر ساختهای برق مملکت به روز رسانی شود . سوال اینست که ایا چهل و دو سال و اینهمه پول نفت در این مدت کافی نبود که تا حالا درست شده باشد پس مطمئن باشید با این مدیریت هیچوقت هم نخواهد شد .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار