بازدید 8058
۴

استخراج بیت کوین در کارخانه گچ

۴۰ دستگاه رمزارز غیرمجاز از یک کارخانه گچ در شهرستان سرخه کشف شد.
کد خبر: ۱۰۶۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹ 09 July 2021

بیت کوین

 به گزارش تابناک به نقل از فارس این اقدام با تلاش همکاران حراست و گروه تست و بازرسی لوازم اندازه‌گیری شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان و با همکاری عوامل انتظامی استان سمنان انجام شد و واکنش‌های مختلفی را با خود به همراه داشت.

در حالی خبر استخراج بیت‌کوین در یک کارخانه گچ در سرخه روز گذشته منتشر شد که سیل پیام‌های مردمی، از مسؤولان خواسته است تا متخلفان را معرفی کنند.

استخراج بیت کوین در کارخانه گچ

استخراج برق در کارخانه گچ در روزهای قطعی برق در حالی صورت می‌گیرد که تولید هر بیت‌کوین معادل مصرف سالانه ۲۴ خانه در تهران برق مصرف می‌کند یا معادل مصرف برق یک خانه در تهران به مدت ۲۴ سال!

استخراج بیت کوین در کارخانه گچ

وزارت نیرو زمانی قصد داشت تعرفه‌ای خاص برای استخراج‌کنندگان بیت‌کوین وضع کند تا هزینه تولید آن کاهش یابد و فشار بر شبکه‌های برق کم شود؛ اما این روزهای بی‌برقی، حتی فعالیت واحدهای مجاز هم ممنوع اعلام شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
.....اما این روزهای بی‌برقی، حتی فعالیت واحدهای مجاز هم ممنوع اعلام شده است.....
بسلامتی دیگه قمار هم مجاز اعلام شد تو ایران ...
مبارک باشه آقایون مجتهدین و مراجع عزیز و نیز دولتمردان مکه رفته و حاجی شده !!!
البته این یه قمار معمولی نیست ، بلکه یه قمار جهانیه ، انشالا که خیر و برکت آتش جهنم گوارای وجود همه کسانی که اونو مجاز دونستند ..
آمین

ممنونم
چرا وزارت ارتباطات در زمینه این مزارع سخنی نمی گوید مگر این مزارع از شبکه اینترنت استفاده استفاده نمیکنند مصرف اینترنت یک دستگاه ماینر چقدر است .
امیدوارم ماینرهای صاحبان قدرت و سلاح هم در ایران بسته شود..عدالت برای همه ..
بايد برخورد جدي با اين خاطيان صورت گيرد و به خاموش كردن تجهيزات و ماين ها اكتفا نشود . مردم ايران خسارت هاي مالي و روحي و اجتماعي فراوانر از قطع برقي متحمل شده اند كه عاملش همين افراد بوده اند ، خسارت سوختن وسايل برقي مردم ، تعطيلي كسب و كارها ، بيماري مردم ، شيوع بيشتر كرونا و عقب ماندگي تحصيلي دانش آموزان و بسياري ديگر از معضلات ناشي از حرص و طمع صاحبان اين ماينر ها براي كسب درآمد نامشروع بيت كوين بوده است . قوه قضائيه بايد برخوردي بسيار شديد با اين سوداگران بي وطن بكند البته اگر عزمي در كار باشد و نخواهند چشمان خود را بر تخلفات خانمانسوز اينگونه افراد ببندند .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار