بازدید 12312
۱

تارتار: گل آفساید اعلام شده سپاهان را صحیح اعلام کردند

هم پرچم بالا رفت و هم داور سوت زد و وقتی سوت زده می‌شود، یعنی بازی متوقف می‌شود و بازیکنان ما هم ایستادند. با این حال پس از ورود توپ به دروازه ما، هم پرچم پایین آمد و هم داور مسابقه گل را صحیح اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۶۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴ 06 July 2021

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان از عملکرد تیمش در مصاف با سپاهان تمجید کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در نشست خبری اظهار داشت: بازی زیبایی بود. هر دو تیم در شروع بازی همدیگر را خوب پرس می‌کردند. هم تیم ما و هم تیم سپاهان، بازی فیزیکی و درگیرانه‌ای انجام دادیم و ما خیلی خوب کار کردیم و به یک گل بسیار خوب و تاکتیکی در حملات سریع تیم‌مان رسیدیم.

وی افزود: من کارشناس نیستم، اما روی گل سپاهان با هر کسی صحبت کردم، گفتند که دو بازیکن تیم سپاهان روی گل تأثیرگذار بودند. در آن صحنه هم پرچم بالا رفت و هم داور سوت زد و وقتی سوت زده می‌شود، یعنی بازی متوقف می‌شود و بازیکنان ما هم ایستادند. با این حال پس از ورود توپ به دروازه ما، هم پرچم پایین آمد و هم داور مسابقه گل را صحیح اعلام کرد. با این حال من کارشناس نیستم و فقط تصورم این است که گل مردود بود.

تارتار: گل آفساید اعلام شده سپاهان را صحیح اعلام کردند

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
برای تیم های رقیب پرسپولیس این موارد عجیب نیست هر زمان که امکان گل زدن انها وجود دارد به بهانه ای بازی را قطع می کنند دست خودشان نبوده عادت کرده اند که سوت بزنند و پرچم بالاببرند و چون خیلی ضایع بوده سریع پایین آوردند و داور گئته کی بود کی بود که سوت زد من نبودم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست