بازدید 21587
فوتو نیوز

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس: خاموشی‌ها تا یک ماه دیگر ادامه دارد / بادامچیان: لگد آمریکایی‌ها به میز مذاکره از اکنون صدایش درآمده است

اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مذاکرات وین گفت: با زیاده خواهی‌هایی که بایدن دارد، معلوم شده از مذاکره با آمریکا آبی گرم نمی‌شود. آمریکایی‌ها صریح گفته اند که همه تحریم‌ها را برنمی داریم، قول نمی‌دهیم در برجام بمانیم و راستی آزمایی با زمان بندی ایران را هم قبول نداریم؛ بنابراین لگد آن‌ها به میز مذاکره از هم اکنون صدایش درآمده است.
کد خبر: ۱۰۶۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰ 05 July 2021
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۴۹
اقای یزدی خواه جنابعالی در ایران زندگی می کنید؟ الان مشکلات مردم اب و برق غذا است شما در کجا سیر می کنید؟؟
یکم خجالت بکشید ، هر کس دیگه ای جای شماها بود و این وضع مملکت رو میدید حداقل حرف نمیزد دیگه !!!
گرونی،کرونا،خاموشی،بی ابی و ....
واقعا به کجا داریم میریم
من که کم آوردم و واقعا افسردگی گرفتم
درود
بله آقای نمکی برای پر شور شدن انتخابات....موج پنجم راه افتاد...از پایین کشور داره سرخ پر رنگ می آید بالا....حالا مردم بدون واکسن یک راه بیشتر ندارن.....مرگ
احساس می کردیم دوران رفع تحریم ها با سیگنال های مثبتی از ایران به جهان نزدیک است اما(زهی خیالی باطل) بوده. باز هم زجر ادامه دارد و بله به گفته احمدی بی غش (مانند گاندی باید زندگی کنیم) ان شاء الله
آقای کمسیون مجلس و نماینده مردم که رفته ای از حقوق مردم دفاع کنید(سوری ) خسارتی که از قطع برق به ملت بزرگ ایران می زند کدام مسئول جوابگو است.
دوست دارم آمریکا به میز مذکره لگد بزند ببینم دولت جدید چگونه می تواند کشور را اداره کند و به یک درکی از اختیارات رییس جمهوری برسد...
برای همین تعداد خانه های موجود برق کافی نداریم آب کافی نداریم گاز هم فقط در تابستان ها کمبود نداریم و .... با کدام امکانات قرار است هر سال یک میلیون خانه به خانه ها اضافه شود!!
چرا برق زعفرانیه قطع نمی شود ؟؟
برق فرشته هم قطع نمی شود ؟؟
چون خانواده حضرات به زحمت می افتن ؟؟
این دو محل در جدول قطعی برق هستند ولی اطلاع دقیق دارم که مطلقا قطعی ندارند و پارسال هم نداشتند ؟
چرا ؟؟؟
اگر چند نیروگاه هسته ای داشتیم و بدون محدودیت با قیمت پایین برق داشتیم تحمل تحریم ها برای انرژی هسته ای قابل درک بود اما حالا هم خاموشی داریم و هم تحریم هستیم
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
اگر ما ده تا دیگر هم نیروگاه برق اتمی داشتیم باز هم همین وضع بود چون همه ان را به کشورهای همسایه می دادن
میگه کابران باید احراز هویت بشن؟؟؟ خب همین حالا وقتی میخوای اینترنت بخری مدرک می فرستی و احراز هویت میشی، اگر با موبایل خودت اینترنت میخری خب مشخصه فلان شماره موبایل متعلق به کیه و چه کسی داره اینترنت استفاده میکنه. اینکه میگه احراز هویت بشن من رو متوجه چیز جدیدی میکنه، یعنی اینترنت بین الملل همه رو قطع میکنند، مگه کسانی که بیان درخواست بدن که به چه سایت یا سرویس خارجی نیاز دارن که به صورت قطره چکانی بهشون بدن.
مردم مثل گذشته هر حرفی را باور نمیکنند

برق را به کجا صادر میکنید ؟؟؟؟
چرا بادامچیان فکر میکنه جای هر کس میتونه حرف بزنه ؟؟؟
انتخابات بی رمق نبود. جسم بی جان بود

این وزیر بهداشت هیچوقت پزشک نبوده و نیست . او یک داروساز بود

داروساز حق نوشتن نسخه برای بیمار را ندارد
خوشحالم رای ندادم

حتی رای باطله هم ندادم

( یک ایرانی الاصل میهن پرست )
جناب نمکی این ادعای شما را که نگذاشتید ، انتخابات !!
بی رونق شود را قبول دارم

ولی نه با کنترل کرونای افریقایی و هندی که الان دارد روزی چند هرار نفر را مبتلا و چند صد نفر را قربانی میکند

بلکه با پنهان کاری و نگفتن واقعیات و عدم قرنطینه علمی و عادی شهرهای مرزی با پاکستان ، توسط شما اقدام شد
بزرگان ما از ۵۰۰ سال قبل تا الان همیشه میگفتند

مرگ بر انگلیس
مرگ بر روسیه

اون موقع آمریکا نبود


الان هم ما میگوییم : مرگ بر روس و انگلیس

مرگ بر روسیه

مرگ بر انگلیس
نمکی جان انتخابات تمام شد مردم را دریاب شعار بسه دیگه
برای قطع اینترنت این همه صغری وکبرا نچینید برید سریع قطع کنید.
اینهمه داد میزنید که با ما پیشرفت کردیم پیشرفت کردیم کدام پیشرفت مگر چی شده جمعیت ایران زیاد شده یا مردم الکی کل وسایل خنک کننده خانه و لامپ‌ها را الکی روشن دارند که شما در تأمین برق مورد نیاز کشور بمانید نخیر مشکل چیز دیگر هست به جای مقصر معرفی کردن مردم ایران خدایی یک دفعه راست به مردم ایران بگویید مشکل کجاست مردم مقصر نیستند چاره‌ای بیندیشید
آقای بادامچیان زیاد حرص نخورید خدای نکرده پیر می شین!!!!!!!!!!! من نمی دانم بعضی تو این کشور چکاره هستند به غیر رییس یک گروه که کل آمار طرفدارانشان در کشور در دوره قبل کمتر از آرای باطله بود.
وزیر محترم بهداشت چی‌ میگه؟ حرف هم بزنی‌ میگن پفیوز هستی‌! بابا راهی‌ هست قبل از اینکه دولت جدید بیاد این بابا رو یه کاریش کنن استعفا بده زودتر بره
غصه نخور اقای بادامچیان! تحریم ها فرصت است و قطعنامه ها کاغذ پاره.
غصه نخور اقای بادامچیان! تحریم ها فرصت است و قطعنامه ها کاغذ پاره.
اخی. دیدین چقدر مسئولین نگران لو رفتن اطلاعات شخصی شما هستند.
جناب وزیر با موشک نقطه زن پدر کووید دلتا رو در اورده. افرین افرین
ما به دو ساعت در روز طبق برنامه رضایت دادیم ولی شما روزی ۶ ساعت قطع کردید بدون برنامه. در حقیقت باید برای ساعاتی که برق داریم برنامه بدهید.
مگه نمیگفتین به امریکا واروپا احتیاجی نداریم .خوب راه خودتون رو برین
خوب بود توضیح میدادید که چطور تا قبل از روز انتخابات برق قطع نمیشد.
مشکل اینجاست که صنعت برق در سالهای اخیر ترجیح داده با سخنگو مشکلات را حل کند.
تنها یک بار به دعوت برق خراسان با متولی زاده ملاقات داشتم و چیزی جز غرور و تعصب ندیدم. همان زمان قید همکاری با ایشان را زدم و پیش بینی میکردم که برق خراسان افول کند
البته ایشان از برق خراسان جابجا شد و ارتقاء یافت... و این است حال و روز برق کشور!
نمکی واقعا که بی نمکی من جای روحانی بودن شما را کنار میگذاشتم
بجای عذر خواهی از مردم در عدم تامین واکسن داری میگی …..
جناب خاموشی اگر ایران کوتاه نیاید آنها کوتاه می آیند اگر ایران کوتاه بیاید آنها کوتاه نمی آیند، روی دوستی چین و روسیه هم اصلا نمی‌شود حساب کرد.باید توجه داست که دور بعدی به احتمال زیاد ترامپ مجددا پیداش میشه و خط خطی میکشه.لذا بنظر می‌رسد یا بایستی با امریکا دوست شد که گزینه راحت تری است یا محکم جلویش ایستاد که علیرغم هزینه کرد عزت کشور حفظ میشود.
لطفا چاپ نکنید
لطفا حداقل سر فوتبال های استقلال و پرسپولیس برقا رو قطع نکنید و این 11 هزار کگاوات رو در ساعت دیگه امروز جبران کنید و بذارید مردم این فوتبال ها رو ببینن دوباره از فرداش برقا رو قطع کنید. بازی استقلال و همچنین پرسپولیس بسیار حساس هستن و بازی سپاهان همینطور. از فردیس کرج و اطراف
وقتی برق نداریم احتیاجی به وزارتخانه هم نداریم که حقوق مفت از بیت المال بپردازد تعطیلش کنید
سلام: مذاکره و توافق مجدد با غرب و امریکا براساس عبرت ها و تجربه های تاریخی ، متقن و غیر قابل خدشه ذیل موجب حراج دادن مولفه های قدرت ، زیانبار برای اقتصاد،باج خواهی و زیاده خواهی دشمن، آب در هاون کوبیدن و باعث ممانعت ازپیشرفت کشور می گردد:
1- هدف امریکاه از مذاکره لغو تحریم ها نیست بلکه ساختار آن باقی مانده وتحریم اساساً وسیله و ابزاری است برای اینکه از ایران درهمه زمینه ها ازجمله درموضوعات هسته ای،حضورمنطقه ای،موشکی و حقوق بشرامتیاز گرفته بلکه اگر بتواند پیشرفت کشور را درهمه علوم به سراشیبی سقوط بکشاند.
2- آمریکا اگر کوچکترین امتیازی به ایران بدهد با بدعهدی و بد قولی زیر تعهدات می زند و با عمل نکردن به آن ،ایران چند باره رکب خورده و بازگشت کامل کشور به برجام یعنی پس ازطی هزینه سنگین راه اندازی غنی سازی 60درصدی نابودی آن دستگاه ها وممنوعیت توسعه و تحقیقات هسته ای و عقب گرد وعقب ماندگی نسبت به کشورهای دارای علوم و فنون پیشرفته هسته ای.
3- عبرت های تاریخی مثل اعتماد دکتر مصدق به امریکا و سقوط دولت او،اعتمادو مذاکره معمر قذافی در زمینه های هسته ای ،موشکی و تجاری با امریکا وغرب ،یافتن تمام نقشه های نظامی وغیر نظامی آن و در پی آن نابودی برنامه هسته ای و موشکی لیبی و سرانجام به خاک سیاه نشاندن اقتصادلیبی و معمرقذافی توسط امریکا و اروپا ،اعتماد صدام جنایتکاربه بازرسان سازمان ملل و یافتن تمام نقشه های نظامی و غیر نظامی عراق ودادن اطلاعات آن به امریکا و پس از آن جنگ راحت امریکا و متحدانش علیه صدام و شکست او. مذاکره تحویل دیپلمات های امریکایی در لبنان در زمان مرحوم هاشمی وعدم آزاد شدن پول های بلوکه شده ایران توسط آمریکا،معاهده سعد آباد مبنی بر قبول داوطلبانه تعلیق غنی سازی و پروتکل الحاقی توسط روحانی در دولت خاتمی با سه کشوراروپایی وعدم اجرای تعهد توسط آن سه کشوراروپایی و آمریکا.ومعاهده برجام مبنی برممنوعیت حدود صد نوع فناوری هسته ای ایران با1+5 خروج از برجام توسط امریکاواضافه شدن بیش از 1500 نوع تحریم قبلی وجدیدعلیه ایران .
4- اساس، انگیزه و داستان وضع تحریم ها ازطرف دشمن به طمع فشارهمه جانبه برملت و دولت وسپس گشودن باب مذاکره بوده و انگیزه و هدف مذاکره هم از طرف غرب راهی برای به حراج دادن مولفه های قدرت ایران یکی پس از دیگری و جری شدن دشمن و باج خواهی های مضاعف از کشورو مردم ودر ادامه تغییر رفتار نظام و در نهایت تقییر رژیم است.
5- غرب صرفاً با تله وحیله مذاکره می تواند اهرم های حیاتی قدرت را با نیرنگ از ایران بگیرد درصورتیکه بجز مذاکره هیچ راهی برای به زیر کشیدن قدرت ایران ندارد مانند ممنوعیت صد نوع فناوری هسته ای در برجام وموارد ذکر شده بند های این موارد.
6- درصورت بازگشت به برجام وعضویت در آن از طرف آمریکا، به هر بهانه ای دوباره می تواند از مکانیزم ماشه یا همان اسنب بک استفاده کرده وتحریم ها را ازطریق قطعنامه های شورای امنیت به بکباره برگرداندوایران را ذیل بند 7 منشور ملل متحد ببرد.
7- در صورت مذاکره موشکی و منطقه ای و به باد دادن توان موشکی ،قدرت دفاعی و منطقه ای کشور، امریکا ، اروپا و حتی کشورهای مثل عربستان و اسرائیل می توانند امنیت ایران را نابود کرده وکشور و ملت رامثل لقمه ای چرب خودغارت کرده یا داعش و سایرگروهای تروریستی خون آشام را به جان،مال و ناموس ملت بیاندازند.
8- مشکلات اقتصادی به هیچ وجه با مذاکره قابل حل نیست زیرا ساختار کلی وپایه اصلی تحریم ها همچنان حفظ شده وآمریکا به تعهدات خود عمل نکرده و آنرا بطور کامل لغو نمی کند زیرا هر تحریمی بابرچسب های گوناگون هسته ای ، موشکی و منطقه ای و حقوق بشراست.اگر یک موضوع از تحریم را بردارد سایر برچسب های تحریم باقی می ماند و این یعنی لغو تحریم ها کاملاً بی خاصیت و دروغ بوده وایران در گرداب،تله و دور بی حاصل موضوعات متعدد تحریم و مذاکره برای باج دادن مولفه های قدرت یکی پس از دیگری قرار می گیرد.
9- در صورت عدم لغو تحریم ایسا ( ممنوعیت سرمایه گذاری خارجی درایران) وتحریم یوترن( گردش مالی آزاد ایران از طریق دلار باجهان) که متاسفانه هیچکدام در برجام توسط تیم مذاکره کننده ایرانی از امریکا درخواست لغو نشده است برداشتن تحریم ها بدون لغو این دو بی معنی،مضحک و بی خاصیت است .
10- با تکیه بر توانمندی های و ظرفیت های عظیم داخلی اثرو نقش تحریم هارا باید بی خاصیت وخنثی کرده و ازبین برد و امریکا را از حربه تحریم و سپس مذاکره مایوس کرداز جمله راهکارها:استفاده درهمه حوزه های علمی،فنآوری و تولیدی ازجوانان نخبه ، شرکتهای دانش بنیان و دانشگاهای برترصنعتی،استفاده از قرار گاه سازندگی و شرکت مپنا به عنوان تجربه موفق وراهگشای خنثی سازی تحریم ها، ،جذب سرمایه عظیم ایرانیان مقیم خارج ،برنامه ریزی بودجه سالانه بدون کسری بودجه توسط دولت وعدم چاپ بی پشتوانه اسکناس وعدم افزایش پایه پولی بدون پشتوانه افزایش تولید، اصلاح نظام بانکی و کنترل تورم تک رقمی ،ممنوعیت قطعی هرگونه تعطیلی واحد ها وشرکت هایی تولیدی از طرف بانک ها،اعطای تسهیلات قرض الحسنه و بسیار کم بهره به واحد ها ی تولیدی متوسط و کوچک ، تک نرخی کردن ارز وحذف قطعی ارز 4200 تومانی که این ارز رانت زا و فساد آفرین بوده و باعث نابودی تولید کشور است ،استفاده ازظرفیت معادن بصورت غیر خام فروشی ، برنامه ریزی مدون علاوه بر خود کفایی دارای اهداف صادراتی برای تولیدات گسترده صنعتی وکشاورزی ( کالاهای اساسی ونهاده های دامی)، برنامه ریزی صادرات به همسایگان ازمیزان2درصد کنونی به 20 درصد طی برنامه 4 ساله یعنی رسیدن به حدود 200میلیارد دلارصادرات به 15 کشورهمسایه، حمایت همه جانبه از تولید داخل با کیفی سازی وبا وضع تعرفه باز دارنده کالاهای خارجی مبازره هدفمند با قاچاق و فساد، پیمان های پولی دو وچند جانبه با کشورها ، ممنوعیت وقطع همیشگی فروش نفت خام وتبدیل آن به صنایع پتروشیمی با محوریت صادرات محصولات آن به همسایگان، اخذ مالیات عادلانه از ثروتمندان و عایدی سرمایه، خانه خالی و ماشین های لوکس واخذ مالیات از گردش حساب های بانکی ،تکمیل زنجیره پروژه های آزاد راهی، ریل وراه آهن برای دریافت حق ترانزیت از کشورهای همسایه، داخلی سازی با کیفیت خودرو با پلتفرم پیشرفته کاملا ایرانی و بومی، داخلی سازی با کیفیت و صادرات محورلوازم خانگی و لوازم ساختمانی ،استفاده از ظرفیت عظیم بسیج و نیروهای جهادی در تمام این مراحل برنامه ریزی پیشرفت و توسعه کشوروعدم اجازه ورود مجدد به شرکت هایی عهد شکن مانند توتال ،پژو ،سامسونگ ، ال جی و... که به بهانه تحریم کشور را ترک کرده و باعث شوک و خسارت به اقتصاد شدند، بطور قطع با پیاده سازی این برنامه ها باید حربه دو گانه تحریم ومذاکره را ازدشمن گرفت.در غیر این صورت مانند 8 سال اخیر با بدعهدی و شرطی کردن اقتصاد به دشمن توسط دولت تشنه مذاکره وغربگرا، شیرازه اقتصاد مبتنی برتوانمندی و ظرفیت های داخلی و رویکرد اقتصاد مقاومتی ازهم می پاشد و باعث مشکلات عدیده ازجمله تورم غیر متعارف و افسار گسیخته ،نابودی تولید داخلی و تعطیلی کارخانجات و بیکاری فزاینده، جهش عجیب و غیر عادی قیمت ارز، ریزش غیر طبیعی بورس و گرانی بی ضابطه کالا،مسکن و خدمات گردیده ونارضایتی بحق ملت را در پی دارد.
کرونای هندی روزی هزاران نفر را دارد مبتلا میکند

او مدعی کنترل بیماری است !!!

واقعا اینهمه ادعای کذب، خیلی جسارت ..می خواهد
من چند روز در پی نرم افزار ایرانی با امکان تماس تصویری بودم هیچ نرم افزاری پیدا نکردم
احراز هویت بشه یا نشه بازم اطلاعات میتونه لو بره .
هدف شما از احراز هویت ایجاد فضای نا امن و امنیتی در پیام رسان هاست .
وقتی عین زبان بسته ها میرن اونجا وامیستن نیگاه میکنند نتیجه مذاکره میشه همین. فرق بین مذاکرات وین و برجام چیه؟ اصلا چرا اونایی که از بمب هسته ای استفاده کرده اند و شش سال بمباران یمن و افغانستان و اینهمه کشته رو دست دنیا گذاشته اند بشند مدعی العموم و شما پاسخ گو باشین؟ چرا شما یه بار نمیگین هسته ای و موشکی امریکا و فرانسه هم باید بیاد روی میز مذاکره؟ چرا نمیگین حقوق سیاه پوست های امریکا باید بیاد روی میز مذاکره؟ چی جلوی زبان مذاکره کننده های شما رو میگیره؟ خبریه؟
هر دم از این باغ بری می رسد...
همین تو باعث شدی رونق از انتخابات بره
زمان دقيق قطعي برق را اعلام كنيد و بهش پايبند باشيد تا رستگار شويد
شش ماه دولت و ملت همه فعالیت ها را کنار بگذاریم و برویم آمریکا و اسرائیل را نابود کنیم برگردیم بعد بشینیم و آقایان کشور را آباد کنند!!! ..
آقای بادامچیان از بابت برجام ناراحت هستند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جناب آقای نمکی نگویید با تلاش شبانه روزی کاری کردیم تا این ویروس منحوس از رونق انتخابات بکاهد, بلکه با مخفی کاری و ندادن اصلاعات درست و کتمان حقایق کاری کردید تا مردم در انتخابات شرکت کنند. اینک که انتخابات تمام شد, پررونق یا کم فروغ , پرشور یا کم شور کاری نداریم_ الان که گند کار درآمده وپیک پنجم با سرعت دارد یکه تازی می کند مجبور به افشای حقایق شدید.
خسته نباشید به مسئولین به خاطر قطعی های مکرر برق که خجالت آور است...
توروخدا دست از سر این ملت بردارید خاموشی ها یکطرف ضرر وزیان ها یک طرف وزیر نیرو خجالت بکش با این همه گرانی نصف روز هم برق نیست
شخصی که نظر بلند بالایی از باید ها و نباید ها را ردیف کرده است که راه به جایی نخواهد برد. فرق است بین عملگرایی و شعار و حرفهای بی پشتوانه زدن. اقتصاد با برنامه پیش می‌رود ولی با باید و نباید مشکلات آن رفع نخواهد شد. افزایش صادرات به کشورهای همسایه به ۲۰٪ از ۲٪ فعلی با چه مکانیزمی در چهار سال پیش رو که هیچ حتی در بیست سال آینده هم انجام خواهد شد. حداکثر توان ایران که تاکنون در زمینه مذاکرات و بازیهای قبل از آن که‌برای فشار به طرف مقابل نشان داده است ادامه افزایش توان موشکی و همچنین خروج نسبی از تعهدات قبلی به سازمان انرژی اتمی بین المللی و لغو اقدامات داوطلبانه بوده است. با فرض اینکه ایران طبق اعلام‌های مکرر و نأکید بر فتاوای موجود ساخت سلاح اتمی را حرام میداند، افزایش غنی سازی راهبردی ادامه دار نخواهد بود مگر نقض فتاوا و صدور فتوایی جدید که در اینصورت اعتماد عمومی فعلی که در حال حاضر هم دچار گسستگی عمیق شده است در حد وسیعی کم و کمتر خواهد شد . واز طرف دیگر حتی دوستان ایران در شورای امنیت سازمان ملل نیز از این اقدام ایران استقبال نخواهند کرد و مجدداً رأی به قطعنامه ای راهی جز جنگ در انتهای آن نیست که یکبار هم به آن مبادرت کرده اند رأی مثبت خواهند داد. توسعه توان موشکی و حضور بیشتر در منطقه برای حمایت از اقلیت‌های کشورهای مختلف منطقه هم حرکت ایذایی محسوب می‌شوند که ضرر آن برای کشورمان ( منظور مردم ایران است ) بسیار بیشتر از منافع آن هست همچنانکه در یکی دو دهه اخیر اتخاذ این سیاست موجب بیشتر مشکلات معیشتی امروزه شده است. در مقابل طرفهای ما با رهبری امریکا و بیشتر کشورهای منطقه با همین سیاست فعلی هم اگر ادامه بدهند و با توجه به اینکه امروزه همگرایی اروپا و امریکا بسیار بیشتر از ۵ سال گذشته هست قطعاً تحریمها بیش ار پیش بر اقتصاد نحیف و تقریباً فشل کشور فشار خواهد آورد. اینکه در عقد قرارداد ها و یا موافقتنامه ها باید نهایت هوشیاری را به خرج داد به قدری و بدیهی است که نیازی به گوشزد آن و یا انتقاد از غفلت مسئولان قبلی امضا کننده برجام نیست. اینکه فکر کنیم کشورهای غربی به عنوان یک جبهه واحد از قدرت نظامی ایران در هراس هستند ساده اندیشی است . گرچه امریکا و اروپا در صدد بازگشت به برجام هستند حتماً دلایلی در جهت منافع ملی اشان هست و تابعی از ملاحظات توازن قدرت و دیگر مسائل که بازیگران صحنه سیاسی از جمله چین و روسیه است . همواره نیز این خطر هست که در بده و بستانی بین آنها کارت ایران بسوزد و در اینصورت حتی لازم نیست که جنگی راه بیندازند بلکه ادامه همین وضع موجود و طی سالها ، اقتصاد کشور کاملاً فروپاشی را تجربه خواهد کرد با اورانیوم غنی شده با در صد بسیار بالا یا بدون آن.٫
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس