بازدید 21787

اعتراض شدید نماینده کرمانشاه نسبت به ناامنی شهر

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اعتراض جدی نسبت به وضعیت امنیتی شهر کرمانشاه، گفت: قبلا چند بار به صورت غیرعلنی نسبت به این موضوع تذکراتی داده بودم ولی این‌بار با توجه به حجم زیاد درخواست ‌های مردمی و افزایش بیش از حد این معضلات، به صورت علنی مطالبه‌گر خواهم بود.
کد خبر: ۱۰۶۰۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲ 25 June 2021

 

به گزارش  تابناک به نقل از فارس، محمد رشیدی نماینده مردم شهرستان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به شدت نسبت به افزایش ناامنی در سطح شهر کرمانشاه اعتراض کرد.

وی در ابتدا در گذشت دو خبرنگار خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا را به تمامی جامعه خبری کشور و خانواده‌های آنان تسلیت گفت و برای افراد آسیب‌دیده در این سانحه، از خداوند طلب شفای خیر کرد.

رشیدی سپس با بیان اینکه در طی دوماه گذشته و بویژه دو هفته اخیر، مراجعات و تماس‌های زیادی از طرف مردم مبنی بر افزایش مشکلات امنیتی در شهر کرمانشاه گزارش شده، اظهار کرد: عمده مشکلات امنیتی در زمینه سرقت، زورگیری و مشکلات مرتبط با توزیع مواد مخدر است که باعث نگرانی و پریشانی خاطر مردم عزیز شده است.

وی ضمن انتقاد شدید نسبت به این موضوع، تصریح کرد: از استاندارد محترم به عنوان رئیس شورای تأمین استان، فرماندهی محترم نیروی انتظامی، دادستان محترم و سایر ارگان‌های مرتبط می‌خواهیم که به صورت جدی پیگیر این موضوع باشند و با برهم‌ زنندگان آسایش و امنیت مردم برخورد قاطع داشته باشند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: باید حتما امنیت استان کرمانشاه به عنوان یک استان مرزی و محل تردد زوار حفظ شود.

وی ضمن بیان اینکه مردم از وضعیت موجود ناراحت هستند، گفت: ما به عنوان نماینده مردم پیگیر مطالبات موکلان خود هستیم و نهاد‌های ذی‌ربط حتما باید پاسخگو باشند.

رشیدی در پایان گفت: قبلا چند بار به صورت غیرعلنی نسبت به این موضوع تذکراتی داده بودم ولی این‌بار با توجه به حجم زیاد درخواست ‌های مردمی و افزایش بیش از حد این معضلات، به صورت علنی مطالبه‌گر خواهم بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۱۱
این مسا‌‌له در مورد شهر اصفهان نیز صدق می کند خوب است نمایندگان اصفهان هم متذكر شوند.
درعوض ما امنیت داریم
باید بااین معضلات اجتماعی برخورد جدی شود اگر دستگاههای زیربط سستی کنند کاربه جای باریکی کشیده خواهد شد مردم آسایش میخواهند امنیت نباشد موش هفتیرکش میشود به مامورین هم حمله خواهند کرد دادستانی ونیروی انتظامی باید با این ارازل اوباش طوری برخورد کنند دیگر جرت چنین کاری نتونن بکنن
داداش زیاد ناراحت نباش وضعیت تهران هم کمی از کرمانشاه نداره
نماینده های اهواز نمیخوان در مورد ناامنی بی سابقه این شهر صحبتی بکنن؟!!!
متاسفانه ناامنی وسرقت فراگیر شده چند روز پیش دریکی از خیابانهی اصلی کرج روبروی پارک تنیس در کسری از 10 دقیقه لاستیک زاپاس وابزار صندق عقب خودرو اینجانب را سرقت کردند
در امل هم دزدی زیاده و امنیت وجودنداره. دولت هم ب فکر نابودی اسراییل
همه جا امنیت هست و اونجا امنیت ندارید؟
مشکلات اقتصادی و بیکاری تا حل نشه نا امنی از بین نمیره.توی کشورهای خلیج ثروت باعث شده ناامنی نباشه
آقای رشیدی نماینده محترم کرمانشاه کاملن درست میگویند من در این شهر زندگی میکنم
قرار بود هیچی نداریم عوضش امنیت داشته باشیم که اونم نداریم پس الان چی داریم ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس