بازدید 6776

دلفانی دلیل استعفایش از استقلال را گفت

کد خبر: ۱۰۶۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱ 25 June 2021

داریوش دلفانی در خصوص استعفایش از هیات مدیره باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، عضو مستعفی هیات مدیره آبی‌ها اظهار داشت: توفیقی داشتم که طی چند روز گذشته با اعتماد وزیر ورزش و جوانان و همچنین آقای علی نژاد لیاقت پیدا کنم و به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال آغاز به مسئولیت کنم.

وی افزود: خدا شاهد است که 40 سال از عمرم را از استقلال طرفداری کردم و با خوشحالی هواداران این تیم خوشحال و با ناراحتی آنها ناراحت شدم. من یک فوتبالی بودم که از زمین خاکی به سطح مدیریتی باشگاه های شاخص کشور از جمله فولاد، شاهین بوشهر، استقلال اهواز و ....رسیدم. با توجه به فضای موجود در استقلال و اینکه یک عده هوادارنما و کسانی که مخل روند حرکتی باشگاه استقلال هستند فضایی را به وجود آوردند که واقعا حس کردم حضور من نمی تواند در این باشگاه مثمر ثمر باشد.

 

دلفانی دلیل استعفایش از استقلال را گفت

 

عضو مستعفی استقلال تاکید کرد: با وجود اینکه برنامه های خوبی داشتیم، تصمیم به ایجاد همدلی بین مدیریت و کادر فنی و سرمربی تیم گرفته بودیم و برنامه ریزی خوبی برای رسیدن استقلال به اوج داشیم اما متاسفانه یک عده به ناحق من و بقیه اعضای هیات مدیره و حتی مسئولان خادم کشور را مورد حمله و هجمه ناجوانمردانه قرار دادند. شاید حضور تیم مدیریتی جدید برای یک عده ایجاد خطر می کرد چون آماده مبارزه با هر عنصری بودیم اما آنها با فضاسازی سعی در توجیه عملکرد خود داشته و در نهایت باعث شدند من از یکی از بزرگترین دلخوشی های زندگی ام بگذرم و از حضور در هیات مدیره استقلال کنار بروم.

دلفانی تصریح کرد: جا دارد از اعتماد و پیگیری های آقای سلطانی فر تشکر می کنم که در این چند روز به جدیت پیگیری امور و رتق و فتق مشکلات مدیریتی استقلال بود و امیدوار هستیم استقلال با پیروزی در مسابقه امشب و همچنین دیدارهای پیش رو در جام حذفی موفق باشد و دل هواداران میلیونی این تیم را شاد کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر