بازدید 50624

مقام دولتی که با نحوه نشستن روی صندلی آشنا نیست! / پاسخ پزشکیان به یک سوال: چرا برخی به عباس بوعذار رای دادند؟ / هشدار درباره سهم خواهی از دولت رئیسی / جنجال توئیت عجیب سخنگوی ناخوش آواز دولتی

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: بهترین تضمین مذاکرات برجام از نظر مقام روس / واکنش حزب الله به اقدام آمریکا در مسدود کردن سایت‌های ایرانی / انتقاد ضرغامی از اختلال در سرویس الکترونیک اخذ رای و.... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۵۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸ 24 June 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

انتقاد شدید از طرز نشستن عیسی کلانتری مقابل خبرنگاران

شب گذشته و در پی حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست، عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست برای دلجویی از خبرنگاران به هتل محل اقامت آنها رفت.طرز نشستن رئیس سازمان محیط زیست در مقابل بانوان خبرنگاری که از حادثه دیدگان واژگونی اتوبوس بودند، با انتقاد شدید فعالان مدنی در رسانه های اجتماعی روبه‌رو شد.

کاربری نوشته است: "حقوق های نجومی می‌گیرید که اینگونه بدون حتی ذره ای احترام در مقابل داغ دیدگان بنشینید ولی حتی یک اتوبوس سالم در اختیار خبرنگاران قرار ندهید؟!"بسیاری این شیوه نشستن معاون رییس جمهور را از منظر "زبان بدن" تحلیل کردند. فردی نوشته است: «زبان بدن گاهی گویاتر از هر سخنی است، طرز نشستن مسئول مملکت که برای تسلی آمده آینه‌ای از نسبت و رابطه حاکم و شهروند است.» البته فقط طرز نشستن کلانتری بحث‌برانگیز نشده است بلکه اظهارات استاندار آذربایجان غربی مبنی بر اینکه این حوادث طبیعی است نیز واکنش های زیادی به دنبال داشت.

انبارلویی: حوزه های علمیه از مدت ها قبل دنبال شناسایی مدیرانی در تراز انقلاب اسلامی بودند

محمد کاظم انبارلویی معاون سیاسی حزب موتلفه:اندیشکده‌هایی در حوزه علمیه و دانشگاه از مدت‌ها پیش به دنبال شناسایی مدیران در تراز انقلاب اسلامی بودند و ظاهرا اطلاعات تمام این افراد در یک بانک اطلاعاتی جمع‌آوری شده است. جریان انقلابی می‌تواند نام این افراد را در اختیار ابراهیم رئیسی بگذارد تا براساس اصل شایسته‌سالاری از آن‌ها استفاده شود.ما تجربه دولت‌های اول انقلاب را داریم که سن بعضی از وزرا بین ۳۰ تا ۴۰ سال بود و در آن دوران، توانستیم به خوبی جنگ تحمیلی، جنگ‌های داخلی و به طورکلی تمام کشور را مدیریت کنیم. جوانان موتور اصلی تحرک دولت هستند و حتما رئیسی بر جوان‌سازی مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی اقدام خواهند کرد.

انتقاد جهانگیری از توهین یک مقام وزارت بهداشت به منتقدان

معاون اول رییس جمهور:واکسیناسیون رایگان عمومی دغدغه‌ای همگانی و انتظاری به حق است.شایسته نیست با ابهام‌ها و انتقاد‌ها در رسانه‌ها و افکار عمومی با کم تحملی و اهانت برخورد کرد.گفتنی است که جهانپور رئیس روابط عمومی وزارت بهداشت در واکنش به انتقادات مربوط به واکسیناسیون از لغتی توهین آمیز خطاب به منتقدان استفاده کرده است.

جنجال توئیت عجیب سخنگوی ناخوش آواز دولتی

توئیت جهانپور واکنش های تندی به همراه داشته است. بسیاری از فعالان توئیتری آن را توهین به منتقدان روند واکسیناسیون در کشور تلقی کرده‌اند.کاربران زیادی این ادبیات و لحن را شایسه یک پزشک و یک مقام دولتی ندانستند. برخی دیگری معتقدند این ادبیات و اظهار نظر در جهت عکس افزایش اعتماد عمومی به وزارت بهداشت است.حتی برخی فعالان توئیتری به دنبال یافتن راهی برای شکایت از جهانپور هستند.در پاسخ به اعتراض‌ها، کیانوش جهانپور نوشت که "سخن، مخاطب خودش را پیدا می‌کند" و در ادامه نوشت: "آتش در خرمن مافیای واردات". سخنگوی سازمان غذا و دارو به نوعی اعلام کرد که روی سخنش با "مافیای واردات" بوده است.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبری: اکنون در مرحله ی دولت اسلامی هستیم

مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای:انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و نهایتا تمدن اسلامی نگاه آقا به انقلاب اسلامی است که اکنون ما در مرحله دولت اسلامی قرار داریم و مرحله سختی است و باید برای تجقق تمدن اسلامی تلاش کنیم./فارس

توئیت منصوری درباره زنی که به «نبرد با گرگ‌ها‌ برخاسته»

آذر منصوری، قائم مقام دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با انتشار تصاویری از سلیمه مزاری در توییتر نوشت:تصویری از سلیمه مزاری فرماندار منطقه صعب‌العبور چهار کنت ایالت بلخ.او‌ در ایران متولد شده و فارغ‌التحصیل جامعه‌شناسی دانشگاه خوارزمی است. او گفته: «تا زنده باشم می‌جنگم. اگر دیدید به دست طالبان افتادم تیربارانم کنید.»نماد‌ نسلی از زنان افغان که به نبرد با گرگ‌ها‌ برخاسته است.

انتقاد ضرغامی از اختلال در سرویس الکترونیک اخذ رای

سید عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی در توئیتی نوشت: اختلال در سرویس‌های الکترونیک و آنلاین اخذ رای موجب بروز اشکالات عدیده در ساعات اولیه انتخابات شد.ظاهرا مشکل در "اورهال" کردن دستگاه‌ها بوده است.دولت الکترونیک، صرفا خرید سخت‌افزار نیست.برنامه‌ریزی صحیح، آموزش و سهولت بهره‌برداری از سیستم، از لوازم اصلی آن است.

رهبر انقلاب واکسن کرونا زده اند؟

رئیس فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران از تزریق نوبت اول واکسن ایرانی کرونا به رهبر انقلاب در روزهای آینده خبر داد.رئیس فرهنگستان علوم پزشکی با اعلام اینکه مجوز استفاده از واکسن ایرانی کوو ایران برکت توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شده است، افزود: رهبر انقلاب تأکید ویژه بر تزریق واکسن ایرانی دارند. این واکسن حاصل تلاش دانشمندان جوان ایرانی است و از سطح ایمنی‌زایی بالایی برخوردار است.مرندی با بیان اینکه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از همان ابتدای بحران کرونا مشکلی برای انجام واکسیناسیون نداشتند، افزود: ایشان دو شرط مهم برای تزریق واکسن داشتند؛ نخست آنکه واکسیناسیون ایشان خارج از نوبت انجام نگیرد. دوم اینکه فقط واکسن ایرانی استفاده خواهند کرد. به همین دلیل زمانی که واکسیناسیون هموطنان در بازه‌ی سنی بالای ۸۰ سال آغاز شد، ایشان از دریافت واکسن خارجی خودداری کرده و منتظر واکسن ایرانی ماندند.مرندی همچنین افزود: نوبت نخست واکسن ایرانی کوو ایران برکت در حالی از سوی رهبر انقلاب مورد استفاده قرار می‌گیرد که مرحله‌ی اول واکسیناسیون هموطنان ۸۰ سال به بالا در اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰ از طریق واردات واکسن خارجی انجام شده است.

کنعانی مقدم: آرای باطله یعنی افراد نظام را قبول داشتند، اما گزینه مدنظر خود را پیدا نکردند

فعال سیاسی اصولگرا درباره میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ توضیحاتی را بیان کرد.حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز، درباره میزان مشارکت مردم در این دوره از انتخابات گفت: عواملی که بر میزان مشارکت مردم در انتخابات تاثیر دارد در ابتدا اعتماد مردم نسبت به حاکمیت‌ از جمله دولت و نحوه عملکرد آنهاست، یعنی اگر دولت‌ها به اعتماد مردم توجه نکرده و نوعی بی اعتمادی صورت بگیرد مردم احساس می‎‌کنند رای آن‌ها تاثیری در حل مشکلات کشور ندارد.او ادامه داد: بیماری کرونا هم یکی از عواملی بود که بر میزان مشارکت مردم تاثیرگذار بود و مساله سوم هم جنگ روانی بود که دشمن از مدت‌ها قبل از طریق رسانه‌های مختلف آن‌ را القا می‌کرد. علاوه بر این افکار گروه‌ها و جریان‌های سیاسی است که برخی از آن‌ها شک و تردید در انتخابات را به مردم القا کردند. همچنین حضور سلایق مختلف در میان نامزد‌های انتخابات بر میزان مشارکت تاثیرگذار بود.کنعانی مقدم تصریح کرد: بر اساس روند موجود در جامعه پیش بینی ما این بود که در حدود ۳۵ تا ۴۰ درصد مشارکت را شاهد باشیم که از میزان مشارکت از پیش بینی ما بیشتر بود چرا که روند ادوار گذشته انتخابات را در نظر گرفته بودیم.دبیرکل حزب سبز با اشاره به میزان آرای باطله در این دوره از انتخابات بیان کرد: افراد بسیاری در این دوره از انتخابات شرکت کرده و به وظیفه خود عمل کردند، اما حاضر نشدند به افراد خاص رای دهند. این یعنی نظام را قبول داشتند، ولی نامزد مورد علاقه خود را پیدا نکردند.وی درباره میزان مشارکت در ادوار بعدی هم افزود: اگر دایره انتخاب وسیع‌تر شده و جریان‌های سیاسی فعالیت بیشتری داشته باشند مشارکت حداکثری را شاهد خواهیم بود.

بررسی ایرادات برگزاری انتخابات با حضور «رحمانی‌فضلی» در مجلس

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس از حضور وزیر کشور برای بررسی ایرادات در برگزاری انتخابات خبر داد.محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، از حضور عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در جلسه روز (سه‌شنبه هشتم تیر ماه) در جلسه این کمیسیون خبر داد.وی در همین راستا افزود: نمایندگان سوالاتی را پیرامون ایرادات و تخلفات اهتمالی در برگزاری انتخابات (28 خرداد) دارند و برخی از آنها در جلسه علنی روز گذشته مطرح شد که خواستار پاسخگویی مسئولان مربوطه به این سوالات بودند که در همین راستا رئیس مجلس به کمسیون شوراها ماموریت داد تا به این موضوع رسیدگی کند.رئیس کمیسیون شوراهای مجلس ادامه داد: جلسه روز سه‌شنبه هفته آینده کمسیون با حضور وزیر کشور در راستای ماموریت محوله برگزار می‌شود و قرار است با حضور آقای رحمانی فضلی به سوالات نمایندگان پیرامون ایرادات برگزاری انتخابات پاسخ داده شود.جوکار در تشریح سوالات نمایندگان پیرامون ایرادات برگزاری انتخابات گفت: نبود و و یا کمبود تعرفه در برخی از حوزه‌های انتخابیه، تاخیر در آغاز فرآیند رای‌گیری و همچنین مشکلات فنی در زمینه برگزاری انتخابات و غیره از جمله سوالاتی است که نمایندگان مطرح کرده‌اند.نماینده یزد در مجلس، بیان کرد: قرار است گزارشی از جلسه با آقای رحمانی فضلی و رسیدگی و بررسی ایرادات و تخلفات احتمالی در برگزاری انتخابات، تهیه و تدوین شود و به هیئت رئیسه پارلمان ارائه شود.

واکنش حزب الله به اقدام آمریکا در مسدود کردن سایت‌های ایرانی

مسئول روابط عمومی حزب الله لبنان تأکید کرد که بستن برخی از سایتها توسط آمریکا، جنایت و تأییدی بر سیاست سرکوب آزادی است که واشنگتن در پیش گرفته است.جنبش حزب الله لبنان، بستن برخی از سایتهای خبری وابسته به جریان مقاومت توسط آمریکا را محکوم کرد.«محمد عفیف» مسئول روابط عمومی حزب الله تأکید کرد که این اقدام آمریکا یک جنایت است و تأییدی بر سیاست سرکوب آزادی است که واشنگتن در پیش گرفته است.شبکه خبری المنار به نقل از عفیف گزارش داد، آمریکا با این اقدام زشت، قصد دارد واقعیت جنایات خود و همپیمانانش علیه ملتهای مظلوم منطقه به ویژه مردم فلسطین و یمن را پنهان کند.وی تأکید کرد که حزب الله با این سایتها، ابراز همبستگی و از آن اعلام حمایت می‌کند؛ سایتهایی که هیچ قدرتی نخواهد توانست نور حقیقتی را پنهان کند که این سایتها منتشر می‌کنند.این مسئول حزب الله همچنین خواستار کمپین همبستگی با این سایتهای خبری شد تا بتوانند به رسالت انسانی و صادقانه خود ادامه دهند.

هشدار درباره سهم خواهی از دولت رئیسی

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران گفت: رییسی در ارتباط با روابط منطقه‌ای بسیار هوشمندانه صحبت کرد و راه را برای روابط با کشورهایی مانند عربستان باز کرد و در مجموع مواضع اصولی درباره تعاملات منطقه‌ای اتخاذ کرد.عباس سلیمی نمین، در خصوص سمت و سوی سیاستهای دولت‌ آینده اظهار کرد: حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رییسی در نخستین نشست خبری خود در حوزه سیاست خارجی بسیار پخته ظاهر شد. او برجام را هم تایید کرد و شروط بازگشت ایران به تعهدات را به دقت برشمرد.این فعال سیاسی اضافه کرد: رییسی در ارتباط با روابط منطقه‌ای بسیار هوشمندانه صحبت کرد و راه را برای روابط با کشورهایی مانند عربستان باز کرد. وی حتی راه را برای پیوندهای منطقه‌ای باز کرد تا کشورها در آینده به صهیونیست‌ها نروند.وی با بیان اینکه تامین امنیت از طریق تعاملات منطقه‌ای برقرار می‌شود، گفت: رییسی راه را برای این موضوع باز کرد و درباره یمن هم موضع بسیار اصولی اتخاذ کرد که این کشور باید توسط خود یمنی‌ها اداره شود.وی هم تجاوز به این کشور را محکوم کرد و خط بطلانی به این تصور که می‌توانند یک ملت را سرکوب کنند، کشید.مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران یادآور شد: عده‌ای تصور می‌کردند رییسی حرف‌ها و شعارهای عوام فریبانه بزند اما وی در نخستین نشست خبری به هیچ عنوان سخنانی که عده‌ای از آن خوششان بیاید، مطرح نکرد.وی ادامه داد: همانطور که رییسی در مبارزات انتخاباتی خود به این شیوه‌ها توسل نجست و وعده‌ای برای پرداخت‌های خاص نداد، اینجا هم همانگونه ظاهر شد و سخنان قبل از انتخابات وی با پس از انتخابات او خیلی تفاوت نکرد. آنچه که رییسی در مناظره‌ها مطرح کرد، وعده‌های غیرقابل تحقق نبود. وی حرف‌هایی زد که نشان می‌دهد در حد توان خود می‌تواند آن کارها را انجام دهد .

سوئد حامی مالی فعالیت‌های آژانس در ایران شد

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در صفحه توییترش نوشت: از سوئد برای کمک مالی خارج از بودجه اش برای فعالیت های راستی آزمایی در ایران بسیار قدردانی می کنم. سوئد از حامیان فعال عدم اشاعه هسته ای و کاربردهای صلح آمیز فناوری های هسته ای است.

بهترین تضمین مذاکرات برجام از نظر مقام روس

«سرگئی اولیانوف»، نماینده دائمی روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین گفته «تجارب منفی گذشته»، بهترین تضمین برای عدم خروج دوباره آمریکا از برجام است.او در توییتر نوشت: «بسیاری از دنبال‌کنندگانم از من می‌پرسند آیا ضمانتی وجود دارد که در صورت احیای برجام، آمریکا مجدداً از آن خارج نمی‌شود؟ به نظر من بهترین ضمانت، تجارب بسیار منفی گذشته است. اگر آمریکا اشتباهات گذشته را تکرار کند ایران ممکن است تصمیم بگیرد با اقداماتی شدیدتر از قبل جبران کند. هیچ‌کس این را دوست ندارد.»

پاسخ پزشکیان به یک سوال: چرا برخی به عباس بوعذار رای دادند؟

مسعود پزشکیان در پاسخ به این که آیا عدم حضور برخی کاندیداها در عرصه انتخابات تاثیری در این عدم مشارکت و یا میزان آراءِ باطله داشته یا خیر؟ گفت: یکی از علل عدم حضور مردم در انتخابات به دلیل این بود که از قبل معلوم بود که آقای رئیسی قرار است رئیس جمهور شود. بازیگران دیگری که می‌توانستند در صحنه بیایند و عده‌ای را وارد انتخابات کنند و میزان مشارکت را افزایش دهند توسط شورای نگهبان حذف شدند .وی ادامه داد: بنده به عنوان یکی از افرادی که توسط شورا رد صلاحیت شدم درخواست کردم که شاخص بدهید که بفهمبم آنهایی که آمدند با چه شاخصی آمدند که این یکی‌ها ندارند؛ خوب متاسفانه این اتفاق نیفتاد.برای اینکه مشارکت افزایش پیدا می‌کرد باید اجازه می‌دادیم نمایندگان تمام سلایق با این دیدگاه که به انقلاب و چارچوب انقلاب پایبند هستند حضور داشته باشند و مردم رای بدهند .وی در پاسخ به این سوال که "چه اتفاقی می‌افتد که مردم پای صندوق رای می آیند اما ترجیح می دهند رای سفید به صندوق بیندازند، یا در برگه رای اسامی چون عباس بوعذار و محمود احمدی نژاد را بنویسند؟ گفت: برای اینکه این افراد به انقلاب معتقد هستند ولی به کسانی که به عنوان کاندیدا معرفی کردند اعتقاد نداشتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۵۴
مدیران در تراز انقلاب اسلامی؟ عجب! پس تا بحال این مدیران در تراز انقلاب نبودند. بفرمایید تو این ۴۲ سال چکار می کردید؟
اقای فضايلی دولت اسلامی تان را هم خواهیم دید. چیزی در حد رایحه خوش خدمت در انتطارتان‌است. شعار درمانی نکنید.
رای باطله یعنی اجبار در رای دادن و مخالفت با وضع موجود
بعضی ها بگونه ای صحبت می کنند که گویی قرار است کشور یک شبه گل و بلبل شود و نسنجیده گویی می کنند.
باید به این افراد گفت که تند نرو زود تصمیم نگیر بگزار یک مقدار آسیاب بچرخد ببینیم گندمی آرد می شود و آنوقت صحبت از گل و بلبل کنید
آقایان حوزه علمیه شما دنبال مدیر برای دولت نباشید شما وظیفه اصلی خودتان را انجام دهید
رییس سازمان محیط زیست و رفتار وی نماینده نوع خاصی طرز تفکر است برتری صاحبان زر و زور و تزویر بر مردم عادی شعارهای پوچ این سالها این طرز تفکر را نشان می دهد
این مقام های دولتی می خواهند در این چند روز اخر خاطره ای خوش بجا بگذارند. دستشون درد نکنه.
بعضی آقایون در تاکسی هم گشاد می نشینند و ادب نشستن ندارند
دلیل رای سفید این بود که اجبارا باید در شناسنامه مهر می داشتند
مثل کارمندان دولت و سربازان و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی
الکی آسمان و ریسمان نبافید
گشاد نشستن و انگشت در دماغ کردن و اخ و تف در خیابان انداختن از صفات بسیار زشت و متداول در بین مردان ایران است
البته ارائه فحش های رکیک و ناموسی با صدای بلند هم رایج است
.مگه اینجا سویس که مرتب باشه
یعضی اخلاقها را در خانواده باید اموخت
مثلا مردی که با پیژامه و زیر پوش و شلوارک در کوچه و مشاعات ساختمان تردد می کند مشکل تربیتی دارد
آرای باطله دو معنی می تونه داشته باشه :
1= هیچکدام از کاندیداها رو قبول نداره .
2- خواسته شناسنامه اش مهربخوره .
چقدر آسمون ریسمون می‌باید برای انتخابات

اون 52 درصد حرفشون رو روشن گفتند و همچنین اون 13 درصد آرای باطله
خودمان را فریب ندهیم.
آرای باطله یعنی اجبار به حضور.
یعنی ترس از گزینش استخدام، یعنی ترس از کسری حقوق و...
رای باطله یعنی مجبور به رای دادن بودند و بس...حالا هر کسی اومده به نفع خودش تفسیر می کنه
آقایان کنعانی مقدم و پزشکیان خودتون رو بخواب نزنید کسانی که رای سفید دادن از ترس اینکه شناسنامه بدون مهرشون باعث اخراج یا عدم استخدام و..... بشه اومدن
مقامهای بهداشت خوزستان دارن هشدار میدن به خطر ورود گونه هندی به خوزستان اما مسولین پتروشیمی های منطقه ویژه ماهشهر دستور حضور صددرصدی پرسنل ستادی رو به محل کار دادن و با اتوبوس ۴۰نفر کارمند و با توجه به گرمای هوا امکان باز گذاشتن پنجره نیست.الان کسی هست پاسخ بده این کار رو.ظاهرا هدفشون ایمنی گله ایه
هركس را كه بدون توجه به بلندى قدش، روى چنين صندلي و يا چهار پايه كوتاهى بنشانند ، از نظر طرز استخوان بندى بدن ، نهايتا مجبور خواهد شد كه در زمان نشستن بر چنين جايگاه كوتاهى ، بى اختيار پاهايش را از يكديگر فاصله دهد ،، بخصوص كه طرف كمى هم شكم داشته باشد ،، مسلما اين برامدگى شكم هم ، بيشتر به فاصله گرفتن بى چون وچراى استخوان بندى پاها ازيكديگر كمك ميكند البته بهتر بود كه اقاى كلانتري ، محل مناسب ترى را براى نشستن پيدا ميكرد كه در چنان حالت خاصى هم ،، به نظر ميرسد كه امكان انتخاب كردن هم ، براى اقاى كلانترى ، غير ممكن مينموده است،.البته اقاى كلانترى ميتوانست تا همچنان ايستاده به رنجنامه اسيب ديدگان گوش فرا دهد كه در اين ارتباط هم ، با توجه به وزن فربه ايشان،، احتمالا ، ايستادن طولانى مدت براي ايشان ، غير ممكن مينموده است.
بهتر است تا در زمان قضاوت در لرتباط با ديگران ،، بدوا بتوانيم تا خودمان را دقيقا در موقعيت قضاوت شونده قرار دهيم و سپس ،، انهم در صورت لزوم ،،، نسبت به اظهار نظر اقدام نمائيم
آقای پزشکیان اگر شما هم تائید میشدید و آقای لاریجانی هم می آمد مطمئن باشید رای همتی برای شما دو نقر بود شاید 500 هزار بیشتر اما مطمئن باشید که شکست می خوردید بروید خدا رو شکر کنید که احراز نشدید وگر نه ضایع می شدید
آقای عباس سلیمی نمین بــــــــــعــــــــــــــــــــــــــــله شما درست می فرمائید. در این مملکت مهم نیست چه مطلبی بیان می شود مهم این است که چه کسی آن را بیان می کند. به عنوان مثال اگر ظریف از برجام صحبت کند خائن به مملکت می شود و اگر رئیسی صحبت کند بسیار پخته صحبت کردن است. به همین دلیل ایران تا 500 سال دیگر هم جز کشورهای جهان سوم باقی خواهد ماند.
سلام
واقعا یکی نیست از مسئولان محیط زیست سوال کنه یک اتوبوس راه انداختید بره ارومیه که گزارس تهیه کنند!!!!
یعنی تو استانهای غربی و شرقی یک نفری نبود یک گزارشی تهیه کنه و به صورت شبکه اینترنتی منتقل کن؟؟
تو این شرایط کرونایی و این وضعیت جاده ها و ماشینها تصمیم ، منطقی نبو ده
بعضی چنان حرف می زنند که انگار تازه انقلاب شده و رییسی این انقلاب را کرده است
عزیزان مگه دولت روحانی دولت کفر بوده که الان دولت اسلامی تشکیل می شود. مگر همه آنهایی که در انتخابات شرکت نکرده اند ضد انقلابند؟ مثل اینکه آقایان برگشتند به تند روی های بعضی در اوایل انقلاب
اکنون در مرحله افسردگی و ناامیدی هستیم
رای ندادن یا رای باطله اصلا نشانه نارضایتی نیست.. بلکه دلایل دیگه ای داره خ
مسعود پزشکیان ی نونوایی دارم میایی ادارش کنی؟ بعید میدونم دراین حد توانایی داشته باشی
کاش یک‌نفر توی #عیسی_کلانتری رو با این همه غرور از صندلی پایین بکشه تا بفهمی روبروی عزادار و دردکشیده، مودب بنشینی و خدم و حشم مثل بادیگارد پشتت نایسته.
▪️‏ای کاش یکی می پرسید برای چه کاری از تهران خبرنگار بار زده بودند ببرند ارومیه! مگه اونجا خودش خبرنگار نداشت که دستاوردهای "فوق العاده" شما در ستاد احیای دریاچه ارومیه با چندین هزار میلیارد تومان هزینه غیر شفاف را نمایش دهند؟!
بجای گیر دادن به نحوه نشستن ، به جنبه های انسانی و علمی مدیریت توجه کنید.
بنظر من ایشون عمدا اینگونه نشستن ،!! زمانی که آقای کلانتری وارد لابی هتل میشه با همرهان فراوان انتظار داشتن خبرنگاران تحویلشون بگیرن ومورد احترام واقع بشن ، ولی حتا یک نفر هم به احترام ایشان بلند نشد و اون خانم هم که داره با ایشون بحث میکنه چند بار روسری از سرش افتاد که تقریبا خیلی براش مهم نبود . این بود که کلانتری شدیدا احساس تحقیر شدن کرد و اینگونه پاسخ داد.(البته رفتار خبرنگاران از سر عصبانیت بود و قابل گذشت ، مثل اینکه کسی به شدت از شما عصبانی هست وممکنه چندتا فحش هم نثار شما بکنه )
واکسنی که مطالعات فاز سه بالینی آن تکمیل نشده است نباید مجوز بگیرد.
فردی که ادعا میکند زندگی ساده ای دارد و تحریم ها تاثیری ندارد چرا اصرار به حذفرتحریم ها دارد.
اگر تا الان دولت اسلامی نداشتیم و اکنون ما در مرحله دولت اسلامی قرار داریم پس باید گفت وای بر تمام کسانی که از دولتهای غیراسلامی پیشین حمایت کردند و پشت آنها را میگرفتند
جناب کنعانی مقدم مصادره به مطلوب می کنند. بسیاری از کسانی که رای باطله داده اند فقط میخواستندمهر انتخابات در شناسنامه شان باشد تا شغلشان را از دست ندهند، در کنکور رد نشوند، در سربازی اذیت نشوند، یارانه شان قطع نشود....
این رفیقمون که یک شبه هم شد دکتر و هم آیت‌الله
تا وقتی تحلیل نادرست از عدم حضور مردم و رای سفید مردم رو به خودتان بقبولانید اوضاع بهتر نخواهد شد مطمئن باشید دور بعدی محلس مشارکت از این هم پایین تر خواهد شد
چندهفته پیش سعیدنمکی وزیربهداشت درنامه ای با ادبیاتی بسیاربی ادبانه جناب پروفسوراسماعیل اکبری که قریب 40 سال سابقه معاونت یا مشاورت دروزارت بهداشت را داشت عزل کرد.آنهایی که به پروفسوراکبری مراجعه داشته اند میدانند که ایشان صرفنظر ازمقام اداریشان پزشکی بسیارشریف ودلسوز بودند.کسی که با یک نخبه علمی واخلاقی کشوراینچنین برخورد کند نباید انتظارداشت زیردستشم چیزی بیش از این کیانوش خان باشدکه درتوئیتی که درکل جهان دیده میشود ازواژگان رکیک استفاده کند.
خب برنامه آقای رضایی برای بهبود اقتصاد در ۲ سال را اجرا کنید ببینیم نتیجه چیست البته قبل اجرا بدهید چند اقتصاد دان بررسی کنند نشود ماجرای دوربرگردان‌ها تهران در لاین سبقت
خب برنامه آقای رضایی برای بهبود اقتصاد در ۲ سال را اجرا کنید ببینیم نتیجه چیست البته قبل اجرا بدهید چند اقتصاد دان بررسی کنند نشود ماجرای دوربرگردان‌ها تهران در لاین سبقت
آقای کنعانی مقدم خودت از آرا باطله پرسیدی!!!؟؟؟؟
خیلی ها رای دادن که شناسنامه شون مهر بخوره. مشکلی بعدا براشون پیش نیاد. همین
دو نفر جون کشته شدن شما به نحوه نشستن یارو گیر دادید
ایشان عمدآ به آن صورت ننشسته اند . اگر شما هم درقسمت شکم اضافه وزن میداشتید نمیتوانستید بهتر بنشینید
انتخابات جای بحث بسیار داشت در هر صورت توقع از مردم نمی تواند یکطرفه باشد
جناب پروفسو رائفی پور فرمودند گرگها رو باید زیر پر و بال بگیریم چون دولت افغانستان غربگراست.
آرای باطله یعنی نمی خواهد رای دهد اما یا می ترسد شغل دولتی خود را از دست بدهد یا در آینده از شغل دولتی مخروم شود.
اشخاصی مثل کلانتری که در مسئولیت‌های مختلف بودند وهستند در نظر مردم نه ارزشی دارند نه احترامی.این ا صرفا بخاطر وام داری دولت‌ها وگمان خودی ها در پستهای دولتیست.
سلام .فرافکنی نکنید ارای باطله برای افراادی است که بعلت تامین شغلی باید مهرانتخابات درشناسنامه داشته باشند
آقا تو رو خدا به این هم جواب بدید که چرا ۵۱.۸ درصد،رای ندادند؟؟
تمدن اسلامی! پس جمهوریت چی میشه؟
امیدوارم به امثال زاکانی ، میرکاظمی ،صفار هرندی و...حداقل اجازه ظهور در کابینه ندهد چون اینها خیلی ضایع هستند
کنعانی مقدم: آرای باطله یعنی افراد نظام را قبول داشتند، اما گزینه مدنظر خود را پیدا نکردند.
مسعود پزشکیان : برای اینکه این افراد به انقلاب معتقد هستند ولی به کسانی که به عنوان کاندیدا معرفی کردند اعتقاد نداشتند.
آقایان کنعانی و پزشکیان خیلی از افرادی که معمولا در انتخابات شرکت می کنند و رای باطله می د هند از ترس عدم استخدام در دوایر دولتی، به خاطر عدم شرکت در انتخابات می باشد! درست یا غلط بسیاری از جوانان چنین تصوری دارند!
حضور احمدی‌نژاد در انتخابات، باعث به صحنه آمدن دهها میلیون رأی دیگر میشد.
تابناک عزیز میدانم که شما آدم محترمی هستید ولی بد نبود که نحوه نشستن زشت و بی ادبانه جناب وزیر با شطرنجی کردن صورت ایشان در سایت قرار میدادید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر